Info
Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025: 3104,59 km (łącznie z rowerem elektrycznym, stan na 30.07.2025)
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2025:
łącznie z elektrycznym: ODO: 3104,59 km AVG: 20,97 km/h TRP: 168 (stan na 30.07.2025)
2024:
                  
łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265
2023:
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:
                  
2021:
                  
                  
2020:
                 
2019:
		
		Moje rowery
Wykres roczny
                 
		Archiwum bloga
- 2025, Listopad2 - 2
 - 2025, Październik21 - 64
 - 2025, Wrzesień23 - 61
 - 2025, Sierpień26 - 123
 - 2025, Lipiec30 - 100
 - 2025, Czerwiec29 - 82
 - 2025, Maj29 - 136
 - 2025, Kwiecień24 - 62
 - 2025, Marzec25 - 78
 - 2025, Luty17 - 49
 - 2025, Styczeń16 - 27
 - 2024, Grudzień20 - 62
 - 2024, Listopad17 - 41
 - 2024, Październik27 - 80
 - 2024, Wrzesień30 - 83
 - 2024, Sierpień27 - 83
 - 2024, Lipiec29 - 85
 - 2024, Czerwiec27 - 79
 - 2024, Maj33 - 107
 - 2024, Kwiecień18 - 57
 - 2024, Marzec24 - 47
 - 2024, Luty16 - 50
 - 2024, Styczeń4 - 12
 - 2023, Grudzień6 - 8
 - 2023, Listopad5 - 8
 - 2023, Październik14 - 20
 - 2023, Wrzesień23 - 63
 - 2023, Sierpień19 - 23
 - 2023, Lipiec19 - 36
 - 2023, Czerwiec15 - 29
 - 2023, Maj9 - 16
 - 2023, Kwiecień3 - 4
 - 2023, Marzec1 - 0
 - 2023, Luty1 - 0
 - 2023, Styczeń1 - 0
 - 2022, Grudzień1 - 0
 - 2022, Listopad7 - 2
 - 2022, Październik7 - 6
 - 2022, Wrzesień12 - 15
 - 2022, Sierpień21 - 12
 - 2022, Lipiec27 - 57
 - 2022, Czerwiec23 - 42
 - 2022, Maj27 - 63
 - 2022, Kwiecień14 - 41
 - 2022, Marzec23 - 47
 - 2022, Luty19 - 63
 - 2022, Styczeń14 - 21
 - 2021, Grudzień15 - 8
 - 2021, Listopad25 - 6
 - 2021, Październik20 - 22
 - 2021, Wrzesień20 - 19
 - 2021, Sierpień18 - 19
 - 2021, Lipiec22 - 55
 - 2021, Czerwiec32 - 84
 - 2021, Maj28 - 85
 - 2021, Kwiecień30 - 72
 - 2021, Marzec25 - 69
 - 2021, Luty9 - 18
 - 2021, Styczeń20 - 49
 - 2020, Grudzień23 - 46
 - 2020, Listopad33 - 78
 - 2020, Październik35 - 80
 - 2020, Wrzesień30 - 46
 - 2020, Sierpień30 - 56
 - 2020, Lipiec35 - 80
 - 2020, Czerwiec35 - 35
 - 2020, Maj37 - 11
 - 2020, Kwiecień33 - 12
 - 2020, Marzec30 - 3
 - 2020, Luty25 - 4
 - 2020, Styczeń20 - 1
 - 2019, Grudzień20 - 0
 - 2019, Listopad29 - 7
 - 2019, Październik32 - 5
 - 2019, Wrzesień34 - 1
 - 2019, Sierpień29 - 0
 - 2019, Lipiec25 - 0
 - 2019, Czerwiec32 - 0
 - 2019, Maj28 - 0
 - 2019, Kwiecień26 - 0
 - 2019, Marzec24 - 5
 - 2019, Luty10 - 0
 - 2019, Styczeń21 - 0
 - 2018, Grudzień12 - 0
 - 2018, Listopad36 - 0
 - 2018, Październik19 - 0
 - 2018, Wrzesień12 - 1
 - 2018, Sierpień11 - 0
 - 2018, Lipiec12 - 0
 - 2018, Czerwiec6 - 0
 - 2018, Maj3 - 0
 - 2018, Kwiecień3 - 0
 - 2018, Styczeń1 - 0
 
Wpisy archiwalne w miesiącu 
	 Czerwiec, 2022
| Dystans całkowity: | 699.64 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) | 
| Czas w ruchu: | 33:48 | 
| Średnia prędkość: | 20.70 km/h | 
| Maksymalna prędkość: | 54.30 km/h | 
| Suma podjazdów: | 60 m | 
| Liczba aktywności: | 23 | 
| Średnio na aktywność: | 30.42 km i 1h 28m | 
| Więcej statystyk | |
- DST 36.44km
 - Czas 01:34
 - VAVG 23.26km/h
 - VMAX 36.69km/h
 - Temperatura 15.0°C
 - Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom [SPRZEDANY 06.2024]
 - Aktywność Jazda na rowerze
 
Dom - praca - dom + Częstochowa - Żarki Letnisko
Niedziela, 5 czerwca 2022 · dodano: 08.06.2022 | Komentarze 1
Popołudniowa zmiana 14-22, powrót do mieszkania i nocny wyjazd z rzeczami do rodzinnego domu, meldując się na miejscu 5 minut przed północą. Drogę w Korwinowie przebiegła mi locha i na oko piętnaście młodych, szkoda, że to był tylko moment i nie miałem jak uwiecznić takiego sporego stada. Powoli kończy się remont wojewódzkiej, po obu stronach wyrosły asfaltowe ścieżki, najprawdopodobniej będę to DDR-ki, więc póki nie ma znaków korzystam z jazdy ulicą, bez zbędnego uważania, czy ktoś wyjedzie mi z podporządkowanej i przede wszystkim beż krawężników.Trasa: Częstochowa - Słowik - Korwinów - Zawodzie - Kolonia Borek - wojewódzką przez Osiny, Poraj, Masłowskie do Żarek Letniska.
 Kategoria Do rodziny, Praca
	  - DST 11.80km
 - Czas 00:35
 - VAVG 20.23km/h
 - VMAX 36.24km/h
 - Temperatura 17.0°C
 - Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom [SPRZEDANY 06.2024]
 - Aktywność Jazda na rowerze
 
Dom - praca - dom
Sobota, 4 czerwca 2022 · dodano: 08.06.2022 | Komentarze 0
Popołudniowa zmiana 14-22. Kategoria Praca
	  - DST 36.07km
 - Czas 01:36
 - VAVG 22.54km/h
 - VMAX 37.39km/h
 - Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom [SPRZEDANY 06.2024]
 - Aktywność Jazda na rowerze
 
Żarki Letnisko - Częstochowa + dom - praca - dom
Piątek, 3 czerwca 2022 · dodano: 04.06.2022 | Komentarze 2
Wolny czas ostatnich dni wypadł tylko z pozoru wolny, obowiązki i pewna kontuzja związana z nadmiernym pośpiechem w trakcie ich wykonywania na kilka dni wykluczyły mnie z roweru. Ostatniego dnia na szczęście było już wszystko dobrze, dlatego w wersji załadowanej wróciłem do mieszkania rowerem.Trasa: Żarki Letnisko - gruntową wzdłuż torów do Ostrowa - Masłońskie - wojewódzką przez Poraj, Osiny - Kolonia Borek - Zawodzie - Korwinów - Częstochowa + dojazd i powrót do/z pracy.
W sakwach zabrakło już miejsca na aparat, więc foto-chrzest przeszedł mój nowy telefon Samsung Galaxy A52:

Korwinów - ul. Spadkowa © Kolzwer205

Warta w Korwinowie, a w tle tory "Widenki" © Kolzwer205

Warta w Korwinowie © Kolzwer205

Warta w Korwinowie © Kolzwer205

ul. Spadkowa w Korwinowie © Kolzwer205
Ponad miesiąc temu poprzedni A5 2017 niefortunnie wypadł mi z kieszeni, gdy przechodziłem do pracy przez tory i uderzył o śrubę mocującą szynę do podkładu, akurat tą częścią nieosłoniętą przez etui. Po tym upadku pojawiło się wgniecenie, poza tym wszystko było ok, trzy dni później telefon wyślizgnął mi się z ręki w mieszkaniu i upadł na płytki. W jego historii zdarzało się, że wylądował tak kilka razy, jednak tego upadku wyświetlacz akurat nie przetrwał - pękł w poprzek od miejsca, w którym ramka była naruszona od upadku na śrubę. Miejsce pęknięcia z kruszącym się szkłem zakleiłem gęstym super glue i zeszlifowałem, funkcjonalnie zabieg się sprawdził, a wizualnie... niestety coś za coś.

W takim stanie służył mi ponad miesiąc, w międzyczasie kupiłem już sobie A52, z braku czasu odkładałem jego aktywację na później. Kilka dni temu, po instalacji kilku aplikacji zaczął drażnić mnie komunikat o niewystarczającej ilości pamięci, więc to zadecydowało o uruchomieniu A52. A5 będzie służyć jako gps, urządzenie rejestrujące ślad z wycieczek i mobilny router.
 Kategoria Do rodziny, Praca, Rekreacyjnie po okolicy < 60 km
	  






