Info
Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 43819.15 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.23 km/h i się wcale nie chwalę.Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2024:
2023:
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:
2021:
2020:
2019:
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Listopad8 - 2
- 2024, Październik26 - 62
- 2024, Wrzesień30 - 83
- 2024, Sierpień18 - 52
- 2024, Lipiec29 - 85
- 2024, Czerwiec27 - 79
- 2024, Maj33 - 107
- 2024, Kwiecień18 - 57
- 2024, Marzec24 - 47
- 2024, Luty16 - 50
- 2024, Styczeń4 - 12
- 2023, Grudzień6 - 8
- 2023, Listopad5 - 8
- 2023, Październik14 - 20
- 2023, Wrzesień23 - 63
- 2023, Sierpień19 - 23
- 2023, Lipiec19 - 36
- 2023, Czerwiec15 - 29
- 2023, Maj9 - 16
- 2023, Kwiecień3 - 4
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2022, Listopad7 - 2
- 2022, Październik7 - 6
- 2022, Wrzesień12 - 15
- 2022, Sierpień21 - 12
- 2022, Lipiec27 - 57
- 2022, Czerwiec23 - 42
- 2022, Maj27 - 63
- 2022, Kwiecień14 - 41
- 2022, Marzec23 - 47
- 2022, Luty19 - 63
- 2022, Styczeń14 - 21
- 2021, Grudzień15 - 8
- 2021, Listopad25 - 6
- 2021, Październik20 - 22
- 2021, Wrzesień20 - 19
- 2021, Sierpień18 - 19
- 2021, Lipiec22 - 55
- 2021, Czerwiec32 - 84
- 2021, Maj28 - 85
- 2021, Kwiecień30 - 72
- 2021, Marzec25 - 69
- 2021, Luty9 - 18
- 2021, Styczeń20 - 49
- 2020, Grudzień23 - 46
- 2020, Listopad33 - 78
- 2020, Październik35 - 80
- 2020, Wrzesień30 - 46
- 2020, Sierpień30 - 56
- 2020, Lipiec35 - 80
- 2020, Czerwiec35 - 35
- 2020, Maj37 - 11
- 2020, Kwiecień33 - 12
- 2020, Marzec30 - 3
- 2020, Luty25 - 4
- 2020, Styczeń20 - 1
- 2019, Grudzień20 - 0
- 2019, Listopad29 - 7
- 2019, Październik32 - 5
- 2019, Wrzesień34 - 1
- 2019, Sierpień29 - 0
- 2019, Lipiec25 - 0
- 2019, Czerwiec32 - 0
- 2019, Maj28 - 0
- 2019, Kwiecień26 - 0
- 2019, Marzec24 - 5
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń21 - 0
- 2018, Grudzień12 - 0
- 2018, Listopad36 - 0
- 2018, Październik19 - 0
- 2018, Wrzesień12 - 1
- 2018, Sierpień11 - 0
- 2018, Lipiec12 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2018, Kwiecień3 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
Wpisy archiwalne w miesiącu
Wrzesień, 2020
Dystans całkowity: | 518.64 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 26:51 |
Średnia prędkość: | 19.32 km/h |
Maksymalna prędkość: | 41.34 km/h |
Liczba aktywności: | 30 |
Średnio na aktywność: | 17.29 km i 0h 53m |
Więcej statystyk |
- DST 11.82km
- Czas 00:34
- VAVG 20.86km/h
- VMAX 38.45km/h
- Temperatura 9.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Poniedziałek, 21 września 2020 · dodano: 22.09.2020 | Komentarze 0
Nocna zmiana 21/22-09-2020. Kategoria Praca
- DST 79.42km
- Czas 03:50
- VAVG 20.72km/h
- VMAX 31.66km/h
- Temperatura 12.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Częstochowa - las - Poraj - Żarki Letnisko - Częstochowa; dom-praca-dom; Częstochowa - Żarki Letnisko
Sobota, 19 września 2020 · dodano: 24.09.2020 | Komentarze 3
O godzinie 8:35 wyjechałem zawieźć klika większych rzeczy do domu w Żarkach Letnisku, temperatura powietrza nie przekraczała jeszcze 10*C, jednak w miarę szybko się ocieplało. Po drodze zaliczyłem dłuższy postój w okolicy stacji Częstochowa Mirów i bocznicy Huty Częstochowa. Na tor wagowy wjeżdżał "gagarin" Orion-u, szybko cyknąłem jedno foto "pod słońce" i stwierdziłem, że poczekam na niego po zważeniu składu, by mieć zdjęcie ze słońcem na czoło. Niestety moje plany legły w gruzach, gdy maszyna zamiast zostawić wagony spychała je ponownie, nie zważywszy jeszcze połowy składu, a następnie znowu wjeżdżała na wagę... tak trzy razy. Jako, że to moje tereny zadzwoniłem na nastawnię spytać się co to za dziwne manewry. Okazało się, że maszynista nie do końca miał jeszcze wprawę w jeździe przez wagi i nie umiał utrzymać właściwej prędkości. Dla wyjaśnienia dodam jeszcze, że ważenie składu kolejowego w ruchu musi odbywać się dokładnie w przedziale prędkości 3-8 km/h, przekraczając te wartości o 0,5 km/h na wadze wyskakuje błąd i cały proces trzeba powtarzać na nowo. Jak nietrudno się domyślić przy czterdziestu wagonach cała operacja trwała dość długo, także dokładnie o godzinie dziesiątej, nie czekając już maszynę ruszyłem dalej do Żarek, by wyrobić się na powrót do Częstochowy jeszcze przed godziną trzynastą.Następnie dojazd do pracy, a prosto o zakończonej zmianie nocna jazda do Żarek Letniska już z lżejszym bagażem, skoro mam mocną lampkę również wybrałem wariant przez las. Temperatura powietrza podczas tej ostatniej jazdy oscylowała w okolicy... 6*C, odpowiedni ubiór i nawet jechało mi się lepiej, niż rano. Na kilkukilometrowym leśnym odcinku, znajdującym się w znacznej odległości od wszelkich zabudowań, po mimo nocy nie spotkałem ani jednego zwierzęcia, co trochę mnie dziwi, natomiast przejeżdżając przez miejscowość Masłońskie, w pobliżu domostw drogę przebiegła mi sarna.
Trasa: Częstochowa - drogami pożarowymi przez las - Poraj - wojewódzka - Masłońskie - boczne uliczki i gruntową wzdłuż torów do Żarek Letniska - powrót do Częstochowy tą samą trasą; dojazd do pracy; Częstochowa - las - Poraj - Masłońskie - boczne uliczki i gruntową wzdłuż torów do Żarek Letniska
M62-1296 wciąga próżny skład węglarek ze stacji Częstochowa Mirów na tory bocznicy Huty Częstochowa. To na jego powrót podczas wyjazdu z bocznicy się nie doczekałem.
W drodze powrotnej na torach zauważyłem taki oto skład, dlatego postanowiłem zjechać trochę z trasy i utrwalić go na zdjęciu. Szlak: Poraj - Myszków, linia D29-1. Wygaszona SM42 ze składem roboczym stoi w pobliżu po. Masłońskie Natalin.
Droga pożarowa z Poraja do Częstochowy, na zdjęciach odcinek położony w pobliżu stacji towarowej Częstochowa Mirów. Po prawej stronie zdjęcia widać efekt tegorocznej wycinki.
Droga pożarowa na wysokości stacji towarowej Częstochowa Mirów, tędy czekała mnie jeszcze nocna jazda. © Kolzwer205
Droga pożarowa za moimi plecami - w kierunku Poraja © Kolzwer205
Niebo po zachodzie słońca - ujęcie jeszcze z pracy :) © Kolzwer205
Kategoria Do rodziny, Praca, Przejażdżki 60 - 100 km
- DST 14.21km
- Czas 00:43
- VAVG 19.83km/h
- VMAX 34.52km/h
- Temperatura 6.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom + paczkomat
Piątek, 18 września 2020 · dodano: 19.09.2020 | Komentarze 2
Do paczkomatu przed popołudniową zmianą, po pracy również lekko okrężną drogą do paczkomatu po drugą przesyłkę. Noce, a szczególnie poranki bardzo zimne, kolega po poprzedniej nocce przed wyjazdem musiał już skrobać szyby w samochodzie. Kategoria Praca
- DST 11.91km
- Czas 00:36
- VAVG 19.85km/h
- VMAX 34.47km/h
- Temperatura 10.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Czwartek, 17 września 2020 · dodano: 18.09.2020 | Komentarze 0
Kategoria Praca
- DST 11.91km
- Czas 00:35
- VAVG 20.42km/h
- VMAX 35.35km/h
- Temperatura 22.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Środa, 16 września 2020 · dodano: 17.09.2020 | Komentarze 0
Kategoria Praca
- DST 11.91km
- Czas 00:35
- VAVG 20.42km/h
- VMAX 35.35km/h
- Temperatura 22.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Środa, 16 września 2020 · dodano: 17.09.2020 | Komentarze 0
Kategoria Praca
- DST 20.95km
- Czas 01:11
- VAVG 17.70km/h
- VMAX 33.34km/h
- Temperatura 27.0°C
- Sprzęt Gazelle Orange C8
- Aktywność Jazda na rowerze
Po mieście
Środa, 16 września 2020 · dodano: 16.09.2020 | Komentarze 3
Korzystając z pogody i tego, że mój rower miejski dzień wcześniej wrócił z Wrocławia po serwisie gwarancyjnym (wpis wkrótce) pojechałem załatwić kilka spraw zakupowych w centrum Jagiellończycy i Galerii Jurajskiej. Po powrocie do mieszkania do tego drugiego miejsca musiałem podjechać na szybko jeszcze raz, skleroza nie boli, ale plus tego taki, że dystans zwiększył się dwukrotnie :)) Kategoria Miasto
- DST 52.05km
- Czas 03:08
- VAVG 16.61km/h
- VMAX 33.66km/h
- Temperatura 27.5°C
- Sprzęt Gazelle Orange C8
- Aktywność Jazda na rowerze
Do Wrocławia po odbiór roweru + przejażdżka w okolicę Świętej Katarzyny i Lizawic
Wtorek, 15 września 2020 · dodano: 10.01.2021 | Komentarze 5
Wyjazd w celu odbioru roweru po obowiązkowym serwisie gwarancyjnym. Do Wrocławia dojechałem komfortowo pociągiem IC "Panorama" jadącym z Warszawy Wschodniej i kończącym bieg właśnie w moim mieście docelowym. Na miejscu skład zameldował się planowo, także szybko udałem się po odbiór Gazelle, krótka rozmowa w sklepie (serwisantowi podobał się mój patent oklejenia przeźroczystych osłon tylnego koła folią termokurczliwą) i ruszyłem w rejony wrocławskich żelaznych szlaków.
Pierwszy postój zaplanowałem na szlaku towarowej obwodnicy podg. Stadion - Wrocław Brochów (dla niewtajemniczonych skrót "podg." oznacza posterunek odgałęźny, inaczej też miejsce zbiegu wielu linii kolejowych). Zachwalany przez moich znajomych szlak pod względem walorów zdjęciowych okazał się dla mnie przeciętny i mało bezpieczny przez ściany z krzaków - wykonując zdjęcia musiał bym stanąć na jednym ze skrajnych torów, co de facto jest niedozwolone. Ruszyłem dalej w okolicę torów przebiegających wzdłuż ulicy Ignacego Mościckiego, tam miałem już dogodne warunki i mój postój w tym miejscu trwał około godziny. Jedynym minusem tego miejsca było tylko to, że jeżdżą tam wyłącznie składy osobowe, a towary wjeżdżają na odleglejszą, niewidoczną grupę torów, tym samym ruszyłem na znany mi z innego foto-wyjazdu szlak linii D29-132 Święta Katarzyna - Oława. Trasa obrzeżami Wrocławia wiodła miejscami przez kamienne drogi, gdzie nieźle mnie wytrzęsło, a od Świętej Katarzyny typowo polnymi duktami.
Całą resztę dnia do godziny 17:50 spędziłem w spokoju przy torach 132-ki, to co wpadło w obiektyw można zobaczyć poniżej. Spotkałem również parę dużych drapieżnych ptaków, jednak zbyt szybko poderwały się do lotu i nawet nie zdążyłem nakierować na nie aparatu. W drodze powrotnej musiałem zwiększyć już tempo, standardowo by się nie zgubić w telefonie miałem odpalony gps. Szybsza jazda i rower miejski to jednak dwie sprzeczne rzeczy, jeszcze, gdy dochodzą do tego drogi gruntowe, ale jakoś to poszło. Najgorszy był jednak odcinek za wsią Iwiny kończący się w Parku Brochowskim - typowy singiel przez łąki dla mtb. Po przejechaniu kilkuset metrów stwierdziłem, nie mam czasu na zawracanie, a nie znając pobliskich ulic i szlaków tylko tracił bym czas. W mieście ponownie obrałem taktykę trzymania się głównych dróg, tam już z prędkością niewiele mniejszą niż 30-tka dotarłem na dworzec, mając w zapasie jeszcze piętnaście minut na wyczyszczenie roweru z grubej warstwy pyłu. Całe szczęście przez kilkuminutowe opóźnienie przyjazdu pociągu IC "Zefir" (Kołobrzeg - Kraków Główny) miałem trochę dodatkowego czasu. Odjazd z Wrocławia odbył się planowo, tak samo bez opóźnienia zameldowałem się na stacji docelowej. Przy okazji pozdrawiam rowerzystę z gravelem, który sam zaproponował i pomógł mi w powieszeniu mojej "kolubryny" na wieszaku rowerowym (może kiedyś tu trafi i przeczyta) :)
Navime:Pierwszy postój zaplanowałem na szlaku towarowej obwodnicy podg. Stadion - Wrocław Brochów (dla niewtajemniczonych skrót "podg." oznacza posterunek odgałęźny, inaczej też miejsce zbiegu wielu linii kolejowych). Zachwalany przez moich znajomych szlak pod względem walorów zdjęciowych okazał się dla mnie przeciętny i mało bezpieczny przez ściany z krzaków - wykonując zdjęcia musiał bym stanąć na jednym ze skrajnych torów, co de facto jest niedozwolone. Ruszyłem dalej w okolicę torów przebiegających wzdłuż ulicy Ignacego Mościckiego, tam miałem już dogodne warunki i mój postój w tym miejscu trwał około godziny. Jedynym minusem tego miejsca było tylko to, że jeżdżą tam wyłącznie składy osobowe, a towary wjeżdżają na odleglejszą, niewidoczną grupę torów, tym samym ruszyłem na znany mi z innego foto-wyjazdu szlak linii D29-132 Święta Katarzyna - Oława. Trasa obrzeżami Wrocławia wiodła miejscami przez kamienne drogi, gdzie nieźle mnie wytrzęsło, a od Świętej Katarzyny typowo polnymi duktami.
Całą resztę dnia do godziny 17:50 spędziłem w spokoju przy torach 132-ki, to co wpadło w obiektyw można zobaczyć poniżej. Spotkałem również parę dużych drapieżnych ptaków, jednak zbyt szybko poderwały się do lotu i nawet nie zdążyłem nakierować na nie aparatu. W drodze powrotnej musiałem zwiększyć już tempo, standardowo by się nie zgubić w telefonie miałem odpalony gps. Szybsza jazda i rower miejski to jednak dwie sprzeczne rzeczy, jeszcze, gdy dochodzą do tego drogi gruntowe, ale jakoś to poszło. Najgorszy był jednak odcinek za wsią Iwiny kończący się w Parku Brochowskim - typowy singiel przez łąki dla mtb. Po przejechaniu kilkuset metrów stwierdziłem, nie mam czasu na zawracanie, a nie znając pobliskich ulic i szlaków tylko tracił bym czas. W mieście ponownie obrałem taktykę trzymania się głównych dróg, tam już z prędkością niewiele mniejszą niż 30-tka dotarłem na dworzec, mając w zapasie jeszcze piętnaście minut na wyczyszczenie roweru z grubej warstwy pyłu. Całe szczęście przez kilkuminutowe opóźnienie przyjazdu pociągu IC "Zefir" (Kołobrzeg - Kraków Główny) miałem trochę dodatkowego czasu. Odjazd z Wrocławia odbył się planowo, tak samo bez opóźnienia zameldowałem się na stacji docelowej. Przy okazji pozdrawiam rowerzystę z gravelem, który sam zaproponował i pomógł mi w powieszeniu mojej "kolubryny" na wieszaku rowerowym (może kiedyś tu trafi i przeczyta) :)
AllTrails (ślad nagrany apk Navime):
Kilka ujęć przed wyjazdem - Częstochowa Stradom, linia D29-61. Na torze głównym dodatkowym (szóstym) odjazdu oczekują E6ACTa-005 i SM42-2412, zaś torem głównym zasadniczym - drugim rozpędza się EN57AKŚ-892 jadący jako poc. osobowy KS 94552 relacji: Lubliniec - Częstochowa Osobowa.
Wrocław - okolica Osiedla Gaj, droga wzdłuż szlaku Wrocław Brochów - podg. Stadion.
Wrocław - okolica Osiedla Gaj, ścieżka wzdłuż szlaku Wrocław Brochów - podg. Stadion. © Kolzwer205
Wrocław, okolica osiedla Gaj, linia D29-750 Wrocław Brochów WBA - podg. Stadion, na zdjęciu głównym widok w kierunku podg. Stadion, poniżej w stronę Brochowa.
Linia D29-750 podg. Stadion - Wrocław Brochów © Kolzwer205
Wrocław - okolica Osiedla Gaj, ścieżka wzdłuż szlaku linii kolejowej D29-750: Wrocław Brochów - podg. Stadion.
Szlak: Wrocław Główny - Święta Katarzyna, linia D29-132. EU07-380 z poc. IC 62100 "Sztygar" relacji: Wrocław Główny - Lublin Główny jedzie wzdłuż ul. Ignacego Mościckiego, nieopodal osiedla Bieńkowice.
Szlak: Wrocław Główny - Święta Katarzyna, linia D29-132. Dart (ED161-017) jako poc. IC 6126 "Słowacki" relacji: Wrocław Główny - Białystok jedzie wzdłuż ulicy Ignacego Mościckiego, w pobliżu osiedla Bieńkowice.
EN57-1310 jako poc. Regio 46419 relacji: Kędzierzyn-Koźle - Wrocław Główny [przez Gogolin, Opole Główne jedzie wzdłuż ul. Ignacego Mościckiego, w pobliżu osiedla Bieńkowice.
Szlak: Wrocław Główny - Święta Katarzyna, linia D29-132. Impuls jako poc. KD 69706 relacji: Wrocław Główny - Jelcz-Laskowice jedzie wzdłuż ulicy Ignacego Mościckiego, nieopodal osiedla Bieńkowice.
SA134-012 jako poc. osobowy Regio 46605 relacji: Kędzierzyn-Koźle - Wrocław Główny (przez Nysę) jedzie wzdłuż wrocławskiej ulicy Ignacego Mościckiego , w pobliżu osiedla Bieńkowice.
Droga przez pola - Święta Katarzyna - ul. Nowa © Kolzwer205
Święta Katarzyna - widok w kierunku Wrocławia © Kolzwer205
Święta Katarzyna - widok w kierunku Siechnic © Kolzwer205
Święta Katarzyna, linia D29-132. "Gagar" zmierzający w kierunku Oławy, w tle hałdy w Siechnicy. (KILKA DODATKOWYCH UJĘĆ PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)
Święta Katarzyna - widok w kierunku Wrocławia © Kolzwer205
Święta Katarzyna - widok w kierunku Wrocławia © Kolzwer205
Święta Katarzyna - widok w kierunku Wrocławia - na horyzoncie widoczny wieżowiec Sky Tower © Kolzwer205
Święta Katarzyna, ul. Nowa i widok w kierunku Wrocławia
Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. Vectron #039 z krótkim składem towarowym i znajdującym się na końcu drugim wygaszonym Vectronem #044 mijają pola w pobliżu wsi Jankowice, kierując się w stronę Brzegu. (Lokomotywę na końcu składu można zobaczyć po kliknięciu w powyższe zdjęcie)
Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. Dragon - E6ACT-002 mija pola w pobliżu wsi Jankowice, kierując się w stronę Wrocławia.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. EZT jako poc. osobowy Regio 64414 relacji: Wrocław Główny - Kędzierzyn-Koźle mija pola w pobliżu wsi Jankowice.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. EP07-1068 z poc. IC 84106 "Szkuner" relacji: Słupsk - Katowice mija tereny miejscowości Jankowice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. Impuls - 36WEa-030 jako poc. R 46423 relacji: Kędzierzyn-Koźle - Wrocław Główny mija miejscowość Jankowice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. Škoda 59E1 (182 035-6) i TEM2-223 prowadzą skład węglarek w kierunku Wrocławia, mijając okolice wsi Jankowice.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. Impuls - 36WEa-050 jako poc. Regio 64416 relacji: Wrocław Główny - Kędzierzyn-Koźle mija pola w pobliżu wsi Jankowice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. EP07-1010 z poc. IC 48106 "Szkuner" relacji: Katowice - Słupsk mija tereny wsi Jankowice.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. Ponownie Impuls 36WEa-030 jako poc. Regio 64426 relacji: Wrocław Główny - Racibórz mija pola w pobliżu miejscowości Jankowice. Na tym zdjęciu musiałem dokonać pewnej "poprawki" w programie graficznym. Ledy migają z częstotliwością, której nie widzi ludzkie oko, a wychwytuje aparat - różnicę przed i po widać klikając powyższe zdjęcie ;)
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. "Dziewiątka" - EP09-031 na czele poc. IC 26104 "Hetman" z Lublina Głównego do Wrocławia Głównego mija okolicę wsi Jankowice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. Dwie "siódemki" (EP07-1019 i EP07-514) na czele poc. TLK 16103 "Fredro" z Warszawy Wschodniej do Wrocławia Głównego mijają pola w pobliżu wsi Jankowice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. ED72Ac-101 jako poc. Regio 66269 relacji: Opole Główne - Wrocław Główny mija pola w pobliżu miejscowości Jankowice.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. Pierwszy Dart (ED161-001) jako poc. IC 6124 "Orzeszkowa" relacji: Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia mija pola w pobliżu miejscowości Jankowice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. Impuls - 36WEa-049 jako poc. Regio 60463 relacji: Opole Główne - Wrocław Główny mija Jankowice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. Vectron 193 368 mija pola w pobliżu miejscowości Jankowice, kierując się w stronę Wrocławia.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. "Chomik" (ED72Ac-102) jako poc. Regio 64420 relacji: Wrocław Główny - Kędzierzyn-Koźle mija tereny w pobliżu wsi Jankowice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. Škoda 31E - 182 028-2 ze składem węglarek mija pola w pobliżu miejscowości Jankowice, kierując się w stronę Wrocławia.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. Škoda 31E2 - 181 106-6 "Sebuś" mija tereny wsi Jankowice, kierując się w stronę Brzegu.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. ET42-042 mija pola w pobliżu wsi Jankowice, kierując się na zachód.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. Impuls - 36WEa-026 jako poc. osobowy Regio 46427 relacji: Kędzierzyn-Koźle - Wrocław Główny mija miejscowość Jankowice.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. "Chomik" - ED72Ac-101 jako poc. Regio 60402 relacji: Wrocław Główny - Opole Główne zbliża się do po. Lizawice.
Lotnia nad szlakiem w Lizawicach.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. Škoda 59E - 182 128-9 mija pola w pobliżu Lizawic, kierując się w stronę Brzegu.
Święta Katarzyna - Oława, D29-132. EN57-2012 jako poc. osobowy R 60412 relacji: Wrocław Główny - Brzeg zbliża się do po. Lizawice. Przełącznik na końcówki trochę nie w tą stronę ustawiony...
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. EP07-1054 z poc. IC 38100 "Mehoffer" relacji: Kraków Główny - Szczecin Główny mija miejscowość Lizawice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. EU07-077 z poc. IC 26100 "Sztygar" relacji: Lublin - Wrocław Główny mija miejscowość Lizawice.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. Impuls -36WEa-026 jako poc. osobowy Regio 64428 relacji: Wrocław Główny - Racibórz zbliża się do po. Lizawice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. EU07-1507 mija tereny miejscowości Lizawice, kierując się w stronę Wrocławia.
Impuls- 36WEa-049 jako poc. osobowy Regio 66222 relacji: Wrocław Główny - Opole Główne zbliża się do po. Lizawice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. Impuls - 36WEa-027 jako poc. osobowy Regio 46429 relacji: Kędzierzyn-Koźle - Wrocław Główny mija pola w pobliżu wsi Jankowice.
Szlak: Oława - Święta Katarzyna, linia D29-132. ET22-1168 z transportem samochodów marki Fiat mija pola w pobliżu wsi Jankowice, kierując się w stronę Wrocławia.
Szlak: Święta Katarzyna - Oława, linia D29-132. EN57-2025 jako poc. osobowy Regio 66712 relacji: Wrocław Główny - Oława mija tereny w pobliżu miejscowości Jankowice.
Święta Katarzyna - w drodze powrotnej © Kolzwer205
Święta Katarzyna © Kolzwer205
Święta Katarzyna, ulica Nowa w świetle zachodu.
Święta Katarzyna - widok w kierunku Wrocławia © Kolzwer205
Kategoria Miasto, Rekreacyjnie po okolicy < 60 km, Wyjazdy z rowerem
- DST 11.87km
- Czas 00:35
- VAVG 20.35km/h
- VMAX 32.85km/h
- Temperatura 26.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Poniedziałek, 14 września 2020 · dodano: 16.09.2020 | Komentarze 0
Kategoria Praca
- DST 11.79km
- Czas 00:34
- VAVG 20.81km/h
- VMAX 34.52km/h
- Temperatura 23.5°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze