Info
Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 43830.87 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.23 km/h i się wcale nie chwalę.Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2024:
2023:
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:
2021:
2020:
2019:
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Listopad9 - 2
- 2024, Październik26 - 62
- 2024, Wrzesień30 - 83
- 2024, Sierpień18 - 52
- 2024, Lipiec29 - 85
- 2024, Czerwiec27 - 79
- 2024, Maj33 - 107
- 2024, Kwiecień18 - 57
- 2024, Marzec24 - 47
- 2024, Luty16 - 50
- 2024, Styczeń4 - 12
- 2023, Grudzień6 - 8
- 2023, Listopad5 - 8
- 2023, Październik14 - 20
- 2023, Wrzesień23 - 63
- 2023, Sierpień19 - 23
- 2023, Lipiec19 - 36
- 2023, Czerwiec15 - 29
- 2023, Maj9 - 16
- 2023, Kwiecień3 - 4
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2022, Listopad7 - 2
- 2022, Październik7 - 6
- 2022, Wrzesień12 - 15
- 2022, Sierpień21 - 12
- 2022, Lipiec27 - 57
- 2022, Czerwiec23 - 42
- 2022, Maj27 - 63
- 2022, Kwiecień14 - 41
- 2022, Marzec23 - 47
- 2022, Luty19 - 63
- 2022, Styczeń14 - 21
- 2021, Grudzień15 - 8
- 2021, Listopad25 - 6
- 2021, Październik20 - 22
- 2021, Wrzesień20 - 19
- 2021, Sierpień18 - 19
- 2021, Lipiec22 - 55
- 2021, Czerwiec32 - 84
- 2021, Maj28 - 85
- 2021, Kwiecień30 - 72
- 2021, Marzec25 - 69
- 2021, Luty9 - 18
- 2021, Styczeń20 - 49
- 2020, Grudzień23 - 46
- 2020, Listopad33 - 78
- 2020, Październik35 - 80
- 2020, Wrzesień30 - 46
- 2020, Sierpień30 - 56
- 2020, Lipiec35 - 80
- 2020, Czerwiec35 - 35
- 2020, Maj37 - 11
- 2020, Kwiecień33 - 12
- 2020, Marzec30 - 3
- 2020, Luty25 - 4
- 2020, Styczeń20 - 1
- 2019, Grudzień20 - 0
- 2019, Listopad29 - 7
- 2019, Październik32 - 5
- 2019, Wrzesień34 - 1
- 2019, Sierpień29 - 0
- 2019, Lipiec25 - 0
- 2019, Czerwiec32 - 0
- 2019, Maj28 - 0
- 2019, Kwiecień26 - 0
- 2019, Marzec24 - 5
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń21 - 0
- 2018, Grudzień12 - 0
- 2018, Listopad36 - 0
- 2018, Październik19 - 0
- 2018, Wrzesień12 - 1
- 2018, Sierpień11 - 0
- 2018, Lipiec12 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2018, Kwiecień3 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
- DST 67.21km
- Czas 02:54
- VAVG 23.18km/h
- VMAX 34.36km/h
- Temperatura 20.0°C
- Sprzęt Ecobike MX 500
- Aktywność Rower elektryczny
Częstochowa - Żarki Letnisko - Myszków - Częstochowa
Poniedziałek, 4 września 2023 · dodano: 31.01.2024 | Komentarze 2
Po odespaniu nocnej zmiany, na którą wybrałem się trekkingową Meridą przyszła pora na popołudniową jazdę do rodzinnego domu w celu podrzucenia kilku rzeczy, a następnie korzystając z ładnej pogody urządziłem sobie postój przy żelaznym szlaku "Wiedenki" (linia kolejowa D29-1). Po kilku fotach wróciłem do mieszkania, by przygotować się do wyjazdu zwykłym rowerem na kolejną nockę.Trasa: Częstochowa - Słowik - Korwinów - Zawodzie - Kolonia Borek - DW: Osiny, Poraj, Masłońskie, Żarki Letnisko; Żarki Letnisko - Myszków (Nowa Wieś i gruntową przy torach) - DW przez: Żarki Letnisko, Masłońskie, Poraj, Osiny - Kolonia Borek - Zawodzie - Korwinów - Słowik - Częstochowa.
Szlak: Myszków - Poraj, linia D29-1. Dragon (E6ACTd-102) mija obrzeża Myszkowa, kierując się w stronę Częstochowy.
Szlak: Poraj - Myszków, linia D29-1. ELF 2 (21WEa-001) jako poc. KS 40679 relacji: Częstochowa - Gliwice minie się za chwilę z ED160-015 jadącym jako IC 37102 "Wybicki" relacji: Kraków Główny - Poznań Główny. Zdjęcie z obrzeży Myszkowa. ELF 2 z pierwszego planu został ozdobiony okleiną "Niebo nad Beskidami", 11 grudnia 2022 roku brał on udział w ponownym otwarciu wyremontowanej linii kolejowej do Wisły.
FLIRT (ED160-015) jako poc. IC 37102 "Wybicki" relacji: Kraków Główny - Poznań Główny mija obrzeża miasta Myszków. W tle ELF 2 (21WEa-001) jako poc. KS 40679 relacji: Częstochowa - Gliwice.
Szlak: Poraj -> Myszków, linia D29-1. Luźna EP07-1017 zbliża się do semaforów wjazdowych stacji w Myszkowie.
EP07-1053 z poc. TLK 41100 "Chemik" relacji: Katowice - Płock mija obrzeża Myszkowa.
TRAXX F140 MS (E186 276-2) mija obrzeża Myszkowa, kierując się w stronę Częstochowy.
Szlak: Poraj - Myszków, linia D29-1. "Siódemka" (EU07-308) w przywróconych historycznych zielonych barwach minęła po. Myszków Nowa Wieś i zmierza w kierunku Zawiercia. Ten luzak podwójnie mnie wtedy usatysfakcjonował, jednak trochę szkoda, że nie trafił się jadąc wcześniej w lepszym świetle i z przeciwnego kierunku ;)
Same jazdy powyższych lokomotyw luzem miały zapoznać maszynistów ze szlakiem, gdyż planowane było dwutygodniowe zamknięcie innej linii kolejowej w okolicy - D29-61 w Częstochowie, w związku z budową tunelu w nasypie kolejowym na przedłużeniu ul. Korfantego. Zapoznanie szlaku kolejowego to jedna z ważniejszych czynności, są to dwa przejazdy w kabinie pojazdu trakcyjnego w dzień i dwa nocą, mające ma na celu zaznajomienie z obowiązującym wykazem ostrzeżeń na danej linii. Przejazdy odnotowuje się w karcie znajomości szlaku, znajomość jest ważna 6 miesięcy od ostatniego przejazdu. Bez ważnej znajomości szlaku można jechać, jednak tylko maksymalnie 40 km/h, więc spowodowało by to niemałe opóźnienia składów pośpiesznych.
To też w sumie obrazuje sytuację, gdy danego dnia z nieprzewidzianych przyczyn nagle pociągi muszą zostać puszczone jakimś objazdem. Tory mogą być przystosowane do wyższych prędkości, ale nie każdy maszynista ma w takich sytuacjach znajomość konkretnego szlaku i pośpiesznym turla się wtedy po objazdowych torach 40 km/h.
Kategoria Przejażdżki 60 - 100 km