Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 39167.91 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.07 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy zsumowane i dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (w trakcie uzupełniania)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 67.21km
  • Czas 02:54
  • VAVG 23.18km/h
  • VMAX 34.36km/h
  • Temperatura 20.0°C
  • Sprzęt Ecobike MX 500
  • Aktywność Jazda na rowerze

Częstochowa - Żarki Letnisko - Myszków - Częstochowa

Poniedziałek, 4 września 2023 · dodano: 31.01.2024 | Komentarze 2

Po odespaniu nocnej zmiany, na którą wybrałem się trekkingową Meridą przyszła pora na popołudniową jazdę do rodzinnego domu w celu podrzucenia kilku rzeczy, a następnie korzystając z ładnej pogody urządziłem sobie postój przy żelaznym szlaku "Wiedenki" (linia kolejowa D29-1). Po kilku fotach wróciłem do mieszkania, by przygotować się do wyjazdu zwykłym rowerem na kolejną nockę.

Trasa: Częstochowa - Słowik - Korwinów - Zawodzie - Kolonia Borek - DW: Osiny, Poraj, Masłońskie, Żarki Letnisko; Żarki Letnisko - Myszków (Nowa Wieś i gruntową przy torach) - DW przez: Żarki Letnisko, Masłońskie, Poraj, Osiny - Kolonia Borek - Zawodzie - Korwinów - Słowik - Częstochowa.


Szlak: Myszków - Poraj, linia D29-1. Dragon (E6ACTd-102) mija obrzeża Myszkowa, kierując się w stronę Częstochowy.


Szlak: Poraj - Myszków, linia D29-1. ELF 2 (21WEa-001) jako poc. KS 40679 relacji: Częstochowa - Gliwice minie się za chwilę z ED160-015 jadącym jako IC 37102 "Wybicki" relacji: Kraków Główny - Poznań Główny. Zdjęcie z obrzeży Myszkowa. ELF 2 z pierwszego planu został ozdobiony okleiną "Niebo nad Beskidami", 11 grudnia 2022 roku brał on udział w ponownym otwarciu wyremontowanej linii kolejowej do Wisły.


FLIRT (ED160-015) jako poc. IC 37102 "Wybicki" relacji: Kraków Główny - Poznań Główny mija obrzeża miasta Myszków. W tle ELF 2 (21WEa-001) jako poc. KS 40679 relacji: Częstochowa - Gliwice.


Szlak: Poraj -> Myszków, linia D29-1. Luźna EP07-1017 zbliża się do semaforów wjazdowych stacji w Myszkowie.


EP07-1053 z poc. TLK 41100 "Chemik" relacji: Katowice - Płock mija obrzeża Myszkowa.


TRAXX F140 MS (E186 276-2) mija obrzeża Myszkowa, kierując się w stronę Częstochowy.


Szlak: Poraj - Myszków, linia D29-1. "Siódemka" (EU07-308) w przywróconych historycznych zielonych barwach minęła po. Myszków Nowa Wieś i zmierza w kierunku Zawiercia. Ten luzak podwójnie mnie wtedy usatysfakcjonował, jednak trochę szkoda, że nie trafił się jadąc wcześniej w lepszym świetle i z przeciwnego kierunku ;)

Same jazdy powyższych lokomotyw luzem miały zapoznać maszynistów ze szlakiem, gdyż planowane było dwutygodniowe zamknięcie innej linii kolejowej w okolicy - D29-61 w Częstochowie, w związku z budową tunelu w nasypie kolejowym na przedłużeniu ul. Korfantego. Zapoznanie szlaku kolejowego to jedna z ważniejszych czynności, są to dwa przejazdy w kabinie pojazdu trakcyjnego w dzień i dwa nocą, mające ma na celu zaznajomienie z obowiązującym wykazem ostrzeżeń na danej linii. Przejazdy odnotowuje się w karcie znajomości szlaku, znajomość jest ważna 6 miesięcy od ostatniego przejazdu. Bez ważnej znajomości szlaku można jechać, jednak tylko maksymalnie 40 km/h, więc spowodowało by to niemałe opóźnienia składów pośpiesznych.
To też w sumie obrazuje sytuację, gdy danego dnia z nieprzewidzianych przyczyn nagle pociągi muszą zostać puszczone jakimś objazdem. Tory mogą być przystosowane do wyższych prędkości, ale nie każdy maszynista ma w takich sytuacjach znajomość konkretnego szlaku i pośpiesznym turla się wtedy po objazdowych torach 40 km/h.


Komentarze
Kolzwer205
| 23:57 środa, 31 stycznia 2024 | linkuj @Trollking Rozkazy swoją drogą, one głównie i w skrócie pozwalają przejechać obok semafora, który ma usterkę, informują o jakiejś przeszkodzie, wydawane są na jazdę torem lewym/niewłaściwym, ale jest też właśnie multum innych przepisów ;)
Trollking
| 20:04 środa, 31 stycznia 2024 | linkuj No proszę, a to ciekawostka :) Myślałem, że maszynista jedzie na rozkazy i tyle.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losic
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]