Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 40253.40 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy zsumowane i dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (w trakcie uzupełniania)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 27.69km
  • Czas 01:17
  • VAVG 21.58km/h
  • VMAX 36.85km/h
  • Temperatura 22.5°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Częstochowa - Żarki Letnisko transportowo i sprzedaż Meridy Freeway

Sobota, 22 czerwca 2024 · dodano: 23.06.2024 | Komentarze 4

W porównaniu z poprzednim dużo chłodniejszy dzień, tym razem jednak w roli cięższego transportu przetestowałem Cube i wytrzymałość jego kół, test zdał. Rama jest zdecydowanie sztywniejsza, niż w Meridzie Freeway, bagażnik jednak tak samo potrafi kiwać się na boki. W roli transportowca pałeczkę i tak pozostawię już elektrykowi Ecobike, załadowanym i w takim stopniu z jakim się wspomagam mam odczucie jazdy prawie jak na zwykłym lekko obciążonym rowerze, a konstrukcja jego bagażnika jest idealnie sztywna, przystosowana do ciężkich rzeczy. Za kilka dobrych lat pewnie taką transportową rolę przejmie samochód, albo i nie, bo to właśnie taki transport rowerem sprawia mi zdecydowaną przyjemność i satysfakcję, że jednak się da :)

Trasa: Częstochowa: Estakada (z poprzedniego dnia); Częstochowa - Słowik - Korwinów - Zawodzie - Kolonia Borek - wojewódzką przez Osiny - Poraj - wojewódzka: Masłońskie - Ostrów - gruntową wzdłuż torów do Żarek Letniska.

Cube w transportowej roli na gruntowej drodze za stacją w Poraju
Cube w transportowej roli na gruntowej drodze za stacją w Poraju © Kolzwer205

Po południu nowego właściciela znalazł też mój wieloletni podstawowy rower trekkingowy: 

Merida Freeway 9300, czyli ten, którego zastąpił w tym roku Cube. Dla przypomnienia Merida przed sprzedażą miała zamieniony napęd z Cube, zdegradowany do 8-rzędowego, a ten 9-rzędowy z niej trafił do Cube, także na pamiątkę z Meridy mam przynajmniej manetki, tylną przerzutkę, lampkę przednią, koszyk na bidon, sakwy i siodełko, ale coś czuję, że nie raz jeszcze zobaczę tamten rower, bo pojechał do Częstochowy. Moja flota liczy już nie 6 a 4 rowery i tych póki co nie zamierzam sprzedawać ;)

Wieczorem mój górski full otrzymał też taki sam mostek, jak ostatnio Ecobike MX 500, czyli Pro LT 70 mm +30° w zamian za mostek FSA Omega OS 168 70 mm +/- 17°, który zresztą też znalazł już nowego właściciela dzięki OLX. Dodatkowo wymieniłem też licznik bezprzewodowy Sigma 16.16. STS na Sigmę 12.012210 w wersji przewodowej. Zmiana podyktowana była tym, że podczas ostatniej jazdy bezprzewodowy zakłócała moja nowsza akumulatorowa lampka na kierownicy, kupiona rok temu - Prox Matar 900 lm (2-A-O-B-P-0436). Mam też drugą starszą i mocną lampkę Roxim RX5 55 lux na zwykłe akumulatorki/baterie AA, na drogi publiczne dobra, w teren już nie tak bardzo za sprawą odcięcia światła. Ta nie zakłócała jego pracy, jednak zwykłe akumulatorki do niej znacznie dłużej się ładują, baterie są mało ekonomiczne, a czasem jednak chciał bym pojeździć nocą z zapisem przebytego dystansu.Nowy licznik Sigma 12.0 i mostek Pro LT 70 mm 30° w Meridzie One-Twenty 9.600
Nowy licznik Sigma 12.0 i mostek Pro LT 70 mm 30° w Meridzie One-Twenty 9.600 © Kolzwer205


Komentarze
Kolzwer205
| 01:02 poniedziałek, 24 czerwca 2024 | linkuj @Trollking Od kilku osób już coś podobnego słyszałem, dzięki :) Z samochodowym cargo tak się może spełnić, bo UE już kolejne opłaty szykuje od spalinowych, a samochodu-elektryka na pewno bym nie kupił.

Do póki nie zobaczyłem na żywo działania bezprzewodowych i przewodowych liczników innych firm np. Kross też myślałem, że Sigma chyba kiepska. Teraz nic poza przewodową Sigmą raczej bym nie kupił :)
Trollking
| 23:46 niedziela, 23 czerwca 2024 | linkuj Od Ciebie kupowałbym w ciemno :) A i życzę, żeby samochodowe cargo zastąpiło Ci rowerowe jakoś w okolicach setki. Lub później. Lub w ogóle :)

Sigma bezprzewodowa jest szajsem jeszcze większym niż przewodowa. Miałem, cieszyłem się, że zgubiłem :)
Kolzwer205
| 18:57 niedziela, 23 czerwca 2024 | linkuj @Marecki Po tym, jak widziałem, ponownie jak ten rower jedzie po wybojach, gdy nowy właściciel go testował nie miałem żalu przy sprzedaży ;)

Zerknąłem na tą Twoją Meridę, jeździłem kiedyś na podobnej znajomego i mogę tylko stwierdzić, że bardzo daleko takim rowerom do poziomu tych nowocześniejszych, bardziej ergonomicznych górali na kołach 29.
Ja liczniki Sigmy też lubię, ale już widzę, że tylko wersje przewodowe ;)
Marecki
| 18:17 niedziela, 23 czerwca 2024 | linkuj Trochę szkoda sprzedaży Meridy, piszę to jako właściciel trekkinga, a także starego górala - Meridy. Znając Twoja podejście, sprzęt zadbany i oby nowy właściciel to docenił. Ja tam liczniki sigmy lubię.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cesam
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]