Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 39073.07 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy zsumowane i dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (w trakcie uzupełniania)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 16.72km
  • Czas 00:59
  • VAVG 17.00km/h
  • VMAX 32.41km/h
  • Temperatura 8.0°C
  • Sprzęt Gazelle Orange C8
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Czwartek, 22 lutego 2024 · dodano: 22.02.2024 | Komentarze 3

Pierwsza zmiana 6-18, z tym, że pod koniec musiałem podjechać rowerem na drugi posterunek, pech chciał, że z tego kierunku wiał akurat silny wiatr.

Ujęcia cyknięte telefonem po drodze:
Częstochowa, przedłużenie ul. Korfantego i przejazd w kierunku Walcowni Blach Grubych
Częstochowa, przedłużenie ul. Korfantego i przejazd w kierunku Walcowni Blach Grubych...coś mi się zdaje, że będę zamykał i otwierał go zdalnie z wykorzystaniem monitoringu nastawni. Druga opcja to automatyczne rogatki zamykające się i otwierające podczas przejazdu pociągu. Jaka to będzie opcja czas pokaże.
Częstochowa, przedłużenie ul. Korfantego i nowy wiadukt linii kolejowej D29-61
Częstochowa, przedłużenie ul. Korfantego i nowy wiadukt linii kolejowej D29-61. To było jedno z ciekawszych i bardziej wymagających przedsięwzięć budowlanych zeszłego roku w regionie. Betonową konstrukcję wiaduktu zbudowano obok i w całości przesunięto do wykopanej w nasypie dziury. Zamknięcie powyższego szlaku kolejowego trwało tylko dwa tygodnie.
Dla ciekawskich TU (KLIK) zdjęcia i artykuł z tej operacji.
Częstochowa, stara droga przy przedłużeniu ul. Korfantego
Tu ujęcie w prawo, w oddali widoczna stara droga przy przedłużeniu ul. Korfantego.
Częstochowa, przedłużenie ul. Korfantego
Ujęcie za plecami, Częstochowa, przedłużenie ul. Korfantego © Kolzwer205
Kategoria Praca



Komentarze
Kolzwer205
| 13:30 czwartek, 29 lutego 2024 | linkuj @Trollking Tak, wszystko ma być asfaltowe i łączyć się z poprzednim i następnym asfaltowym odcinkiem aż do Olsztyna (jurajskiego z zamkiem).

@Marecki W wiadomościach, w telewizji też o tym nawet było ;)
Marecki
| 16:11 niedziela, 25 lutego 2024 | linkuj Czytałem o tym przesunięciu wiaduktu, niezły czad..
Trollking
| 23:17 piątek, 23 lutego 2024 | linkuj Czary jakieś :)

Mam nadzieję, że ta śmieszka też będzie z asfaltu, a nie po gminno-polsku :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa musia
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]