Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 39073.07 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy zsumowane i dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (w trakcie uzupełniania)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 11.39km
  • Czas 00:41
  • VAVG 16.67km/h
  • VMAX 30.86km/h
  • Temperatura 6.5°C
  • Sprzęt Gazelle Orange C8
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Środa, 21 lutego 2024 · dodano: 21.02.2024 | Komentarze 5

Zmiana 6-18, dzisiaj całe szczęście bez deszczu podczas jazdy, chociaż w ciągu dnia padało od czasu do czasu, poranek też cieplejszy, bo z temperaturą 3,2°C. Tak swoją drogą już co zmianę na tą drugą nastawnię, gdzie mam 12-ki muszę wozić 6-8l wody (wiadomo, że nie tylko do picia jest potrzebna), bo w związku z sytuacją zakładu po prostu wodociągi ją zakręciły jakiś miesiąc temu....ciekawe co w takiej sytuacji zrobiła by PIP lub Sanepid.
Kategoria Praca



Komentarze
Kolzwer205
| 14:51 piątek, 23 lutego 2024 | linkuj @Trollking W znacznej większości tak, tutaj moja należy do huty i zanim nastąpiły problemy szeroko pojętego hutnictwa wszystko działało nawet lepiej, niż na PKP. Tak samo jest z przewoźnikami, prywaciarze, jak przywożą i odbierają ładunki wszystko jest prawie co do godziny (3-5 godzin różnicy dla pociągów towarowych uznaje się za normę), PKP ma poślizgi... kilkudniowe... Jako ciekawostkę mogę dodać, że moja nastawnia współpracuje z nastawnią PKP, gdzie znajdują się jeszcze urządzenia z 1945 roku, nie ma tam grzałek w rozjazdach i tam dyżurny musi być dosłownie alfą i omegą, a pieniądze podobne.
Trollking
| 00:04 piątek, 23 lutego 2024 | linkuj O cholera, czyli bocznice są też osobnymi spółkami na kolei? To jak to ma działać? :)
Kolzwer205
| 23:11 czwartek, 22 lutego 2024 | linkuj @Marecki Dwunastka dwunastce nierówna, ja pewnie w normalnej pracy też bym nie dotrwał :) No właśnie mnie to też dziwi.

@Trollking W PKP raczej nie brakuje, tylko ja nie pracuję w PKP, a prywatnym zakładzie z bocznicą kolejową i chyba tylko tu taka rewolucja :)
Trollking
| 00:09 czwartek, 22 lutego 2024 | linkuj Naprawdę w PKP wody brakuje i pracownicy muszą ją sobie sami dowozić? No wow :)

Temat do mediów. To tylko u Ciebie czy tak jest w innych miejscówkach?
Marecki
| 20:31 środa, 21 lutego 2024 | linkuj Masz zdrowie na te 12 godzin w robocie, ja bym nie dotrwał. W dodatku te problemy z wodą. W XXI wieku nie do pomyślenia.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zensp
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]