Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 48942.17 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025: 3104,59 km (łącznie z rowerem elektrycznym, stan na 30.07.2025)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2025: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 3104,59 km AVG: 20,97 km/h TRP: 168 (stan na 30.07.2025)

2024: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265

2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

Praca

Dystans całkowity:20073.58 km (w terenie 11.41 km; 0.06%)
Czas w ruchu:1043:06
Średnia prędkość:19.18 km/h
Maksymalna prędkość:55.32 km/h
Suma podjazdów:227 m
Liczba aktywności:1160
Średnio na aktywność:17.32 km i 0h 54m
Więcej statystyk
  • DST 10.10km
  • Czas 00:28
  • VAVG 21.64km/h
  • VMAX 35.03km/h
  • Temperatura 23.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Poniedziałek, 15 września 2025 · dodano: 16.09.2025 | Komentarze 0

Zmiana 6-14, konkretnie wiało podczas powrotu :)

Lotnicze uzupełnienie z dnia 02.08.2025, czyli AirShow Rudniki 2025, ostatni start grupy akrobacyjnej "Dwójka z AW" (Aeroklubu Warszawskiego) oglądany na progu pasa startowego. Bezpośredni link do posta na PBS z całą poniższą serią zdjęć: klik
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Aero AT-3 R100 - #SP-TPE Hubert Massalski i #SP-TPF - Radek Izdebski - grupa akrobacyjna Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE Hubert Massalski i #SP-TPF - Radek Izdebski - grupa akrobacyjna Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE Hubert Massalski #SP-TPF - Radek Izdebski - grupa akrobacyjna Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE Hubert Massalski #SP-TPF - Radek Izdebski - grupa akrobacyjna Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Kategoria Praca


  • DST 13.83km
  • Czas 00:41
  • VAVG 20.24km/h
  • VMAX 36.05km/h
  • Temperatura 17.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Sobota, 13 września 2025 · dodano: 14.09.2025 | Komentarze 4

Zmiana 6-14 + kilka km z poprzedniego dnia (łąki Błeszno). Od rana zapowiadali opady, jednak, gdy się obudziłem nic mokrego nie spadało z nieba, więc wybrałem na dojazd rower. Padać zaczęło dopiero przed południem i to dość mocno. Na godzinę 14-tą prognozy mówiły również o opadach połączonych z burzami, burz nie było, a ja w drodze powrotnej trafiłem idealnie w lukę, bo wchodząc do klatki schodowej zaczęło znów padać :)

Jako uzupełnienie dalsza część zdjęć z AirShow Rudniki, które odbyły się 02.08.2025, tym razem "sterowiec" i motoparalotnie. Sterowiec miał być jedną z atrakcji pokazów, szczerze powiedziawszy myślałem (jak większość osób), że to będzie taki prawdziwy sterowiec z gondolą, kilkoma silnikami.... Ten prawie niesterowny balon z doczepioną motolotnią już po pokazach o godzinie 22:20, przez awarię silnika, a następnie zniesiony przez wiatr wleciał na pobliskie drzewa. Pilotowi na szczęście nic się nie stało.

AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205


Kategoria Miasto, Praca


  • DST 11.70km
  • Czas 00:35
  • VAVG 20.06km/h
  • VMAX 39.24km/h
  • Temperatura 12.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Czwartek, 11 września 2025 · dodano: 12.09.2025 | Komentarze 4

Zmiana 17-5 11/12.09.2025, dzień słoneczny i przyjemnie ciepły, na termometrze ponad 22°C.


Lotnicze uzupełnienie z AirShow Rudniki 2025, które odbyły się 02.08.2025 - dwa wiatrakowce:

Fusioncopter JK-2 Nano #SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano #SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205


To, żeby nie było mało nad nastawnią tego dnia, na niskiej wysokości zataczał koło śmigłowiec Robinson R44 Raven II #SP-VEO, foto z telefonu:

Jak bym przewidział, że taki będzie zakręcał centralnie nad budynkiem, w odstępie niespełna pięciu minut i ponad dziesięć razy to zabrał bym aparat. Na dowód zrzut ekranu z flightradar:


Kategoria Praca


  • DST 13.88km
  • Czas 00:42
  • VAVG 19.83km/h
  • VMAX 33.38km/h
  • Temperatura 12.5°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Wtorek, 9 września 2025 · dodano: 10.09.2025 | Komentarze 4

Zmiana 22-6 9/10.09.2025. Rowerową jazdę na poprzednią nockę musiałem sobie odpuścić, praktycznie od południa w okolicy zaczęły przechodzić burze. Od 17-tej do 22:30 padało nieprzerwanie i do tego bardzo blisko grzmiało, mimo prognoz pogodynek o bezdeszczowym wieczorze. 

Dzisiejszy dzień za to bardzo ładny, po odespaniu nocki mnie przed pracą niestety starczyło tylko czasu na szybki wieczorny podjazd na pobliską łąkę (w dwie strony zaledwie 4,5 km), tam spędziłem 10 minut i musiałem wrócić do mieszkania. 

Lotnicze uzupełnienie z pokazów AirShow Rudniki, które odbyły się 02.08.2025 - zabytkowy samolot Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY, za którego sterami zasiadł Antoni Nowak. Niestety nie udało mi się odnaleźć informacji, z którego roku pochodzi dokładnie ten egzemplarz, ogólnie ich produkcja odbywała się w latach 1937-1947, więc powyższy najprawdopodobniej można datować na lata 1944-1947.

Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Jeszcze poranne ujęcie cyknięte telefonem - glinianka "Michalina":

Kategoria Miasto, Praca


  • DST 10.18km
  • Czas 00:28
  • VAVG 21.81km/h
  • VMAX 38.81km/h
  • Temperatura 14.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Niedziela, 7 września 2025 · dodano: 08.09.2025 | Komentarze 3

Zmiana 22-6 07/08.2025.

Lotnicze uzupełnienie z pokazów AirShow Rudniki, które odbyły się 02.08.2025 - samolot Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 i pilot Szymon Tomaszewski.

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - AirShow Rudniki 2025
Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - AirShow Rudniki 2025
Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205
Kategoria Praca


  • DST 11.72km
  • Czas 00:34
  • VAVG 20.68km/h
  • VMAX 34.59km/h
  • Temperatura 13.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Sobota, 6 września 2025 · dodano: 07.09.2025 | Komentarze 3

Zmiana 17-5 06/07.09.2025. Od rana do południa padało, a później pojawiała się lekka mżawka, taka mgiełka, która wystąpiła też podczas mojego dojazdu do pracy. Temperaturowo nie było źle, 15°C.

Lotnicze uzupełnienie z dnia 02.08.2025, czyli z AirShow Rudniki 2025, tym razem zabytki z Piper Team i Łukasz Czepiela:

Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper Team zielony Piper J-3C-65 Cub SP-SAFY - pilot Antoni Nowak i brązowy Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - pilot Szymon Tomaszewski
Piper Team zielony Piper J-3C-65 Cub SP-SAFY - pilot Antoni Nowak i brązowy Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper L-4Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY oraz Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)J Cub #SP-SMLP z roku 1944
Piper L-4Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY oraz Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)J Cub #SP-SMLP z roku 1944 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek) oraz Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek) oraz Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja) © Kolzwer205
Kategoria Praca


  • DST 14.92km
  • Czas 00:43
  • VAVG 20.82km/h
  • VMAX 36.47km/h
  • Temperatura 27.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Piątek, 5 września 2025 · dodano: 06.09.2025 | Komentarze 2

O poranku, zaraz przed godziną ósmą skorzystałem z bezwietrznych warunków i skoczyłem na łąki w dzielnicy Błeszno w celach hobbystycznych ;) Po powrocie zdążyłem podładować akumulatorki i do ponownego wyjścia w to samo miejsce, ale tym razem na piechotę wyciągnął mnie kolega. Warunki były już wietrzne, więc nie było łatwo, dodatkowo polatałem sobie jego dronem.  Później jazda na zmianę 14-22, ogólnie od godzin popołudniowych zapowiadali burze, a koniec końców nawet się nie zachmurzyło ;)

Kontynuacja lotniczej serii ujęć z AirShow Rudniki, które odbyły się w dniu 02.08.2025. Tym razem samolot Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX. Za sterami sam Łukasz Czepiela - pilot samolotów pasażerskich Wizz Air, wielokrotny mistrz zawodów akrobacji lotniczej na poziomie krajowym i światowym, m.in. Red Bull Air Race w klasie Challenger (2018 rok), w 2023 roku lądował wyczynowo na stanowisku dla helikopterów o średnicy 27 metrów zlokalizowanym na dachu jednego z drapaczy chmur w Dubaju. Jego wyczyny na pokazach pokazywałem już we wpisie: KLIK.

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

A tutaj wspomniane poranne (godzina 7:50) łąki w dzielnicy Błeszno:



Logistycznie transport trochę większego modelu mam opanowany, dorobiłem do pudełka mocowania na zasadzie tych, jakie mam w sakwach:


Zawartość pudełka, tym razem jest to miniaturowy Vought F4U Corsair o rozpiętości 50 cm, napędzany silnikiem bezszczotkowym - lepiej lata od poprzednio pokazanego Mustanga, mnie w sumie też udało się już nabrać pewnych umiejętności, bo ustawiam tryb lotu pół-stabilizowany, czyli taki pośredni ;)





A tu wersja ruchoma z powyższym: 





  • DST 19.12km
  • Czas 00:55
  • VAVG 20.86km/h
  • VMAX 40.25km/h
  • Temperatura 27.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Miasto + dom - praca - dom

Czwartek, 4 września 2025 · dodano: 06.09.2025 | Komentarze 0

Przed pracą krótka poranna przejażdżka na łąki w dzielnicy Błeszno i przejazd obrzeżami dzielnicy po ul. Kusocińskiego oraz Grzybowskiej. Później zmiana 14-22, ciepło było, wieczorem w drodze powrotnej nadal 18°C :) Poprzedniego dnia musiałem odpuścić rowerowy dojazd do pracy, bo miałem do załatwienia kilka spraw w biurach zakładu, to takie miejsca, że lepiej nie zostawiać tam przypiętego roweru, więc zabrałem się z kolegą samochodem.

Kontynuacja lotniczej serii ujęć z AirShow Rudniki, które odbyły się w dniu 02.08.2025. Kolejny samolot wykonujący zwykły lot tego dnia i należący do Aeroklubu Częstochowskiego - Cessna 152 #SP-FZY z 1979 roku. To egzemplarz, który w 2023 roku miał wypadekzdjęcie (nie zawsze ładuje się w tym artykule).

Cessna 152 #SP-FZY
Cessna 152 #SP-FZY © Kolzwer205
Cessna 152 #SP-FZY
Cessna 152 #SP-FZY © Kolzwer205
Cessna 152 #SP-FZY
Cessna 152 #SP-FZY © Kolzwer205
Cessna 152 #SP-FZY
Cessna 152 #SP-FZY © Kolzwer205
Cessna 152 #SP-FZY
Cessna 152 #SP-FZY © Kolzwer205
Cessna 152 #SP-FZY
Cessna 152 #SP-FZY © Kolzwer205
Kategoria Miasto, Praca


  • DST 16.05km
  • Czas 00:40
  • VAVG 24.08km/h
  • VMAX 38.15km/h
  • Temperatura 18.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Wtorek, 2 września 2025 · dodano: 02.09.2025 | Komentarze 2

Zmiana 14-22. Dzień ciepły (~26,5°C) z lekkim wiatrem, wieczór również wyjątkowo ciepły i do tego już bezwietrzny.

Kontynuacja lotniczej serii ujęć z AirShow Rudniki, które odbyły się w dniu 02.08.2025. Kolejny samolot wykonujący loty turystyczne tego dnia i należący do Aeroklubu Częstochowskiego - Cessna A152 Aerobat #SP-KSN z 1979 roku:

Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN
Cessna A152 Aerobat #SP-KSN © Kolzwer205
Kategoria Praca


  • DST 25.20km
  • Czas 01:19
  • VAVG 19.14km/h
  • VMAX 38.72km/h
  • Temperatura 23.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom + wieczorem po okolicy

Poniedziałek, 1 września 2025 · dodano: 01.09.2025 | Komentarze 2

Zmiana 5-17, poranek z temperaturą około 16°C, zaraz po godzinie siódmej nawet zrobił się mglisty, podczas powrotu słonecznie, termometr wskazywał 27°C. Wieczorem po godzinie 19-tej dodatkowa przejażdżka na łąki w dzielnicy Błeszno (polatałem mini Mustangiem, coraz lepiej mi idzie i lądowania są mniej więcej tam, gdzie zaplanuję....+/- 5 metrów ;)) ), połączona z ich dodatkową eksploracją w poszukiwaniu użytecznych miejsc do mojego hobby. Później mała pętelka przez Brzeziny Wielkie, Brzeziny-Kolonię, Wrzosową i ponownie dzielnicę Błeszno.

Kontynuacja lotniczej serii ujęć z AirShow Rudniki, które odbyły się w dniu 02.08.2025. Tym razem dwa starty samolotu należącego do Aeroklubu Częstochowskiego, wyprodukowanego w 1981 roku, który tego dnia odbywał loty turystyczne - Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ.

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ
Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ © Kolzwer205