Info
Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025: 3104,59 km (łącznie z rowerem elektrycznym, stan na 30.07.2025)
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2025:
łącznie z elektrycznym: ODO: 3104,59 km AVG: 20,97 km/h TRP: 168 (stan na 30.07.2025)
2024:
łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265
2023:
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:
2021:
2020:
2019:
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2025, Listopad10 - 18
- 2025, Październik21 - 64
- 2025, Wrzesień23 - 61
- 2025, Sierpień26 - 123
- 2025, Lipiec30 - 100
- 2025, Czerwiec29 - 82
- 2025, Maj29 - 136
- 2025, Kwiecień24 - 62
- 2025, Marzec25 - 78
- 2025, Luty17 - 49
- 2025, Styczeń16 - 27
- 2024, Grudzień20 - 62
- 2024, Listopad17 - 41
- 2024, Październik27 - 80
- 2024, Wrzesień30 - 83
- 2024, Sierpień27 - 83
- 2024, Lipiec29 - 85
- 2024, Czerwiec27 - 79
- 2024, Maj33 - 107
- 2024, Kwiecień18 - 57
- 2024, Marzec24 - 47
- 2024, Luty16 - 50
- 2024, Styczeń4 - 12
- 2023, Grudzień6 - 8
- 2023, Listopad5 - 8
- 2023, Październik14 - 20
- 2023, Wrzesień23 - 63
- 2023, Sierpień19 - 23
- 2023, Lipiec19 - 36
- 2023, Czerwiec15 - 29
- 2023, Maj9 - 16
- 2023, Kwiecień3 - 4
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2022, Listopad7 - 2
- 2022, Październik7 - 6
- 2022, Wrzesień12 - 15
- 2022, Sierpień21 - 12
- 2022, Lipiec27 - 57
- 2022, Czerwiec23 - 42
- 2022, Maj27 - 63
- 2022, Kwiecień14 - 41
- 2022, Marzec23 - 47
- 2022, Luty19 - 63
- 2022, Styczeń14 - 21
- 2021, Grudzień15 - 8
- 2021, Listopad25 - 6
- 2021, Październik20 - 22
- 2021, Wrzesień20 - 19
- 2021, Sierpień18 - 19
- 2021, Lipiec22 - 55
- 2021, Czerwiec32 - 84
- 2021, Maj28 - 85
- 2021, Kwiecień30 - 72
- 2021, Marzec25 - 69
- 2021, Luty9 - 18
- 2021, Styczeń20 - 49
- 2020, Grudzień23 - 46
- 2020, Listopad33 - 78
- 2020, Październik35 - 80
- 2020, Wrzesień30 - 46
- 2020, Sierpień30 - 56
- 2020, Lipiec35 - 80
- 2020, Czerwiec35 - 35
- 2020, Maj37 - 11
- 2020, Kwiecień33 - 12
- 2020, Marzec30 - 3
- 2020, Luty25 - 4
- 2020, Styczeń20 - 1
- 2019, Grudzień20 - 0
- 2019, Listopad29 - 7
- 2019, Październik32 - 5
- 2019, Wrzesień34 - 1
- 2019, Sierpień29 - 0
- 2019, Lipiec25 - 0
- 2019, Czerwiec32 - 0
- 2019, Maj28 - 0
- 2019, Kwiecień26 - 0
- 2019, Marzec24 - 5
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń21 - 0
- 2018, Grudzień12 - 0
- 2018, Listopad36 - 0
- 2018, Październik19 - 0
- 2018, Wrzesień12 - 1
- 2018, Sierpień11 - 0
- 2018, Lipiec12 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2018, Kwiecień3 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
Wpisy archiwalne w kategorii
Praca
| Dystans całkowity: | 20606.44 km (w terenie 11.41 km; 0.06%) |
| Czas w ruchu: | 1068:53 |
| Średnia prędkość: | 19.21 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 55.32 km/h |
| Suma podjazdów: | 227 m |
| Liczba aktywności: | 1199 |
| Średnio na aktywność: | 17.20 km i 0h 53m |
| Więcej statystyk | |
- DST 27.80km
- Czas 01:28
- VAVG 18.95km/h
- VMAX 35.89km/h
- Temperatura 6.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Miasto
Środa, 12 listopada 2025 · dodano: 12.11.2025 | Komentarze 0
Przed godziną osiemnastą ruszyłem do kilku sklepów w mieście, pierwszy mój standardowy market budowlany "C", późnej kilka spożywczych, zjeździłem w sumie chyba wszystkie dzielnice, kończąc na tych po północno-zachodniej stronie, a i tak nie kupiłem tego, co miałem zaplanowane :) Temperatura nie rozpieszcza, mnie tyle jazdy rowerem na dziś starczy, więc na nockę zabieram się samochodem ze znajomym ;)Fotograficzne uzupełnienie inne, bo nie miałem nawet czasu cyknąć czegoś telefonem - ujęcia z dnia -01.08.2025, czyli dzień treningowy przed AirShow Rudniki na lotnisku pod Częstochową.

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki, pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki, pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki, pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki, pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205

Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - pilot Antoni Nowak - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - pilot Antoni Nowak - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki, pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki, pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki, pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki, pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP oraz Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki, pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - pilot Antoni Nowak - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - pilot Antoni Nowak - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205

Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - pilot Antoni Nowak - trening przed AirShow Rudniki © Kolzwer205
Kategoria Praca
- DST 10.08km
- Czas 00:26
- VAVG 23.26km/h
- VMAX 38.03km/h
- Temperatura 8.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Wtorek, 11 listopada 2025 · dodano: 12.11.2025 | Komentarze 0
Zmiana 22-6 11/12.11.2025Fotograficzne uzupełnienie - ujęcia z dnia -01.08.2025, czyli dzień treningowy przed AirShow Rudniki na lotnisku pod Częstochową, ale tym razem ponownie pojawia się samolot, który nie miał nic wspólnego z pokazami, wykonując jedynie zwykły lot.

Tecnam P2008JC MkII #SP-LFM © Kolzwer205

Tecnam P2008JC MkII #SP-LFM © Kolzwer205

Tecnam P2008JC MkII #SP-LFM © Kolzwer205
Kategoria Praca
- DST 10.12km
- Czas 00:28
- VAVG 21.69km/h
- VMAX 34.59km/h
- Temperatura 6.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Poniedziałek, 10 listopada 2025 · dodano: 11.11.2025 | Komentarze 4
Zmiana: 22-6 10/11.11.2025.Fotograficzne uzupełnienie - ujęcia z dnia -01.08.2025, czyli dzień treningowy przed AirShow Rudniki na lotnisku pod Częstochową.

Motoparalotnia - traning przed pokazami AirShow Rudniki na lotnisku Częstochowa-Rudniki © Kolzwer205

Motoparalotnia - traning przed pokazami AirShow Rudniki na lotnisku Częstochowa-Rudniki © Kolzwer205

Motoparalotnia - traning przed pokazami AirShow Rudniki na lotnisku Częstochowa-Rudniki © Kolzwer205

Motoparalotnia - traning przed pokazami AirShow Rudniki na lotnisku Częstochowa-Rudniki © Kolzwer205

Motoparalotnia - traning przed pokazami AirShow Rudniki na lotnisku Częstochowa-Rudniki © Kolzwer205

Motoparalotnia - traning przed pokazami AirShow Rudniki na lotnisku Częstochowa-Rudniki © Kolzwer205

Motoparalotnia - traning przed pokazami AirShow Rudniki na lotnisku Częstochowa-Rudniki © Kolzwer205
Jesienny okres to też czas przemyśleń nad posiadanym obecnie sprzętem i doszedłem do wniosku, że moja Gazelle Orange C8 nie jest mi potrzebna, tak samo prawdopodobnie Merida One-Twenty, choć nad nią jeszcze się zastanawiam, co by nie trzymać jej na jakieś wypady dla znajomych, którzy nie mają roweru. Gazelle natomiast z wszystkimi zapasowymi częściami, jakie do niej posiadam, dwoma kompletami nowych opon trafiła na OLX-a. Jeśli uda mi się ją sprzedać w przyszłym roku planuję zastąpić ją jakimś... gravelem....nie, oczywiście żartuję, też przemyślałem sprawę z rowerem tego typu i barankiem :) Zastąpił bym ją rowerem w stylu urban bike typu Cube Travel lub Cube Hyde, moje priorytety po latach użytkowania to grubsze opony typu 2" i klasyczny napęd z zewnętrzną przerzutką, przy takich szerokich oponach widzę, że na standardowych drogach amortyzacja nie jest potrzebna, także planuję sztywny widelec - odejdzie coroczny pracochłonny serwis, a rower będzie też lżejszy o te 1,5 kg (podczas jazdy nie, ale w drodze na trzecie piętro czuć każdy kilogram :))).
Kategoria Praca
- DST 11.69km
- Czas 00:36
- VAVG 19.48km/h
- VMAX 37.29km/h
- Temperatura 4.2°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Niedziela, 9 listopada 2025 · dodano: 10.11.2025 | Komentarze 2
Zmiana 17-5 09/10.11.2025.Fotograficzne uzupełnienie - ujęcia z dnia -01.08.2025, czyli dzień treningowy przed AirShow Rudniki na lotnisku pod Częstochową.

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) i # SP-SZKY (Pilot Marcin Zaborowski) © Kolzwer205

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) i # SP-SZKY (Pilot Marcin Zaborowski) © Kolzwer205

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) i # SP-SZKY (Pilot Marcin Zaborowski) © Kolzwer205

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) i # SP-SZKY (Pilot Marcin Zaborowski) © Kolzwer205

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) i # SP-SZKY (Pilot Marcin Zaborowski) © Kolzwer205

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) i # SP-SZKY (Pilot Marcin Zaborowski) © Kolzwer205

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) i # SP-SZKY (Pilot Marcin Zaborowski) © Kolzwer205

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) © Kolzwer205

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) © Kolzwer205

Bushcat Demo Team - SkyReach BushCat #SP-SMOG (pilot Dominik Motoła) © Kolzwer205
Wszystkie zdjęcia mam już załadowane na PBS-a, tutaj jeszcze dziewięć wpisów i dolecimy do końca całej lotniczej serii ujęć ;)
Kategoria Praca
- DST 10.13km
- Czas 00:28
- VAVG 21.71km/h
- VMAX 33.12km/h
- Temperatura 7.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Sobota, 8 listopada 2025 · dodano: 08.11.2025 | Komentarze 2
Zmiana 14-22.Fotograficzne uzupełnienie - ujęcia z dnia ćwiczeń przed AirShow Rudniki, 01.08.2025, tym razem jednak samolot, który startował jako zwykły lot, nie związany z pokazami:

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205

Tecnam P2006T #SP-OBS - Bartolini Air © Kolzwer205
Kategoria Praca
- DST 13.01km
- Czas 00:36
- VAVG 21.68km/h
- VMAX 39.49km/h
- Temperatura 3.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Środa, 5 listopada 2025 · dodano: 05.11.2025 | Komentarze 2
Zmiana 14-22. Podczas dojazdu słonecznie i przyjemne 14°C, dlatego wybrałem minimalnie dłuższy wariant dojazdu, jedynie na odsłoniętych przestrzeniach przeszkadzał trochę wiatr.Fotograficzne uzupełnienie - ujęcia z dnia ćwiczeń przed AirShow Rudniki, 01.08.2025. Bezpośredni link z poniższymi zdjęciami do posta na PBS: klik

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205
1
Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205
Kategoria Praca
- DST 23.46km
- Czas 01:17
- VAVG 18.28km/h
- VMAX 37.07km/h
- Temperatura 3.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Wtorek, 4 listopada 2025 · dodano: 05.11.2025 | Komentarze 2
Zmiana 17-5 04/05.11.2025. Dystans podwójny, bo najpierw wybrałem się do pracy rankiem na zmianę 5-17. Dopiero na miejscu okazało się, że ktoś pomylił się w moim grafiku....także powrót do domu i ponowny wyjazd po południu, szkoda, że już na starcie z niewyspaniem. Dobrze, że nie padało tak, jak poprzedniego dnia - miałem wtedy szkolenia okresowe i musiałem wybrać autobus.Fotograficzne uzupełnienie - ujęcia z dnia ćwiczeń przed AirShow Rudniki, 01.08.2025. Bezpośredni link do posta z poniższymi zdjęciami do przeklikania na PBS: klik

Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus, #SP-TLB - Sebastian Nowicki, #SP-TLC - Łukasz Świderski oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus, #SP-TLB - Sebastian Nowicki, #SP-TLC - Łukasz Świderski © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus, #SP-TLB - Sebastian Nowicki, #SP-TLC - Łukasz Świderski © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus, #SP-TLB - Sebastian Nowicki, #SP-TLC - Łukasz Świderski © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus, #SP-TLB - Sebastian Nowicki, #SP-TLC - Łukasz Świderski © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Zivko Edge 540T #SP-YLC i pilot Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA, #SP-TLB - #SP-TLC - grupa Firebirds oraz Zivko Edge 540T #SP-YLC - Łukasz Czepiela © Kolzwer205
Kategoria Praca
- DST 13.08km
- Czas 00:33
- VAVG 23.78km/h
- VMAX 35.13km/h
- Temperatura 16.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Niedziela, 2 listopada 2025 · dodano: 02.11.2025 | Komentarze 2
Zmiana 6-14, Poranek ciepły, lekko pochmurny, na starcie miałem 8°C, do godziny 9 było nawet słonecznie, później niebo zasnuły chmury, ale temperatura była bardzo przyjemna, aż 16°C - wybrałem odrobinę dłuższy wariant powrotu ;)Fotograficzne uzupełnienie - przygotowania do AirShow Rudniki w dniu 01.08.2025. Podobnie, jak publikowana dzień wcześniej Socata tutaj helikopter, który raczej nie brał bezpośredniego udziału w pokazach, zaprezentował się tylko krótko przed publicznością, normalnie, oferując kilkuminutowe loty wycieczkowe.

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205

Robinson R44 Raven #SP-TMX © Kolzwer205
Kategoria Praca
- DST 13.07km
- Czas 00:33
- VAVG 23.76km/h
- VMAX 35.08km/h
- Temperatura 16.5°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Sobota, 1 listopada 2025 · dodano: 01.11.2025 | Komentarze 2
Zmiana 6-14. O poranku, gdy wyjeżdżałem do pracy termometr pokazywał 5,5°C, ale już kilkaset metrów dalej, na obrzeżach miasta było w okolicy zera, a przy gruncie na minusie. Powrót minimalnie dłuższym wariantem, żeby skorzystać z wyjątkowo ciepłej słonecznej pogody i nie zostać rozjechanym na krajówce przez jakiegoś śpieszącego się na cmentarz kierowcę :)Fotograficzne uzupełnienie - ujęcia z 01.08.2025, czyli dzień przygotowań do AirShow Rudniki, samolot, który nie brał bezpośredniego udziału w pokazach, oferując kilkuminutowe loty wycieczkowe.

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - start wycieczkowy © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - start wycieczkowy © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - start wycieczkowy © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - niski przelot © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - niski przelot © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - niski przelot © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - niski przelot © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - niski przelot © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - niski przelot © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku - niski przelot © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku © Kolzwer205

Socata RALLYE 235 E #SP-ACZ z 1981 roku © Kolzwer205
Kategoria Praca
- DST 10.12km
- Czas 00:28
- VAVG 21.69km/h
- VMAX 39.11km/h
- Temperatura 12.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Piątek, 31 października 2025 · dodano: 31.10.2025 | Komentarze 3
Zmiana 6-14, poranek z temperaturą zaledwie 1,8°C.Fotograficzne uzupełnienie - przygotowania do AirShow Rudniki w dniu 01.08.2025, tego sierpniowego dnia to były jedyne chwile ze słońcem:

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 © Kolzwer205

Piper L-4H Grasshopper (J-3C-65D) #SP-SAFY © Kolzwer205

Piper L-4H Grasshopper (J-3C-65D) #SP-SAFY © Kolzwer205

Piper L-4H Grasshopper (J-3C-65D) #SP-SAFY © Kolzwer205

Piper L-4H Grasshopper (J-3C-65D) #SP-SAFY © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 i Piper L-4H Grasshopper (J-3C-65D) #SP-SAFY © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 i Piper L-4H Grasshopper (J-3C-65D) #SP-SAFY © Kolzwer205

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 i Piper L-4H Grasshopper (J-3C-65D) #SP-SAFY © Kolzwer205

Motoparalotnia - ćwiczenia przed AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Motoparalotnia - ćwiczenia przed AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Motoparalotnia - ćwiczenia przed AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Jeszcze taka ciekawostka, dzisiaj w mojej okolicy latał samolot mapujący teren, tak wygląda jego ślad:

Kategoria Praca







