Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 48395.57 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.36 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025: 3104,59 km (łącznie z rowerem elektrycznym, stan na 30.07.2025)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2025: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 3104,59 km AVG: 20,97 km/h TRP: 168 (stan na 30.07.2025)

2024: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265

2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

Praca

Dystans całkowity:19762.05 km (w terenie 11.41 km; 0.06%)
Czas w ruchu:1028:20
Średnia prędkość:19.15 km/h
Maksymalna prędkość:55.32 km/h
Suma podjazdów:227 m
Liczba aktywności:1136
Średnio na aktywność:17.41 km i 0h 54m
Więcej statystyk
  • DST 17.48km
  • Czas 00:43
  • VAVG 24.39km/h
  • VMAX 38.90km/h
  • Temperatura 10.0°C
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Poniedziałek, 27 kwietnia 2020 · dodano: 28.04.2020 | Komentarze 0

Kategoria Praca


  • DST 16.78km
  • Czas 00:51
  • VAVG 19.74km/h
  • VMAX 32.60km/h
  • Temperatura 2.0°C
  • Sprzęt Gazelle Orange C8
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Niedziela, 26 kwietnia 2020 · dodano: 27.04.2020 | Komentarze 0

Zmiana z zastępstwem, w sumie 12-godzin 26/27.04.2020.
Kategoria Praca


  • DST 16.71km
  • Czas 00:54
  • VAVG 18.57km/h
  • VMAX 31.95km/h
  • Temperatura 8.0°C
  • Sprzęt Gazelle Orange C8
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Sobota, 25 kwietnia 2020 · dodano: 25.04.2020 | Komentarze 0

W drodze do pracy idealnie wstrzeliłem się w lukę pomiędzy opadami deszczu, jednak wiało konkretnie.
Kategoria Praca


  • DST 12.97km
  • Czas 00:36
  • VAVG 21.62km/h
  • VMAX 37.84km/h
  • Temperatura 19.5°C
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Czwartek, 23 kwietnia 2020 · dodano: 23.04.2020 | Komentarze 0

Kategoria Praca


  • DST 12.59km
  • Czas 00:36
  • VAVG 20.98km/h
  • VMAX 37.30km/h
  • Temperatura 15.4°C
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Środa, 22 kwietnia 2020 · dodano: 23.04.2020 | Komentarze 0

Poranek z temperaturą bliską zeru stopni, sucho, dlatego zdecydowałem się na krótszy wariant dojazdu do pracy drogą przez łąkę. Powrót tą samą trasą w poszukiwaniu zagubionego klucza od domofonu, niestety będę jednak musiał dorobić nowy.
Kategoria Praca


  • DST 14.65km
  • Czas 00:40
  • VAVG 21.98km/h
  • VMAX 37.66km/h
  • Temperatura 13.5°C
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Wtorek, 21 kwietnia 2020 · dodano: 21.04.2020 | Komentarze 0

Tym razem jazda w kominie, oddychało się w miarę komforto, okulary rano nie parowały (1,5°C). Powrót w jeszcze cieńszym kominie, niestety jedyny minus przy nim jest taki, że zasuwa mi się z nosa i trzeba uchwycić go noskami okularów.
Kategoria Praca


  • DST 17.21km
  • Czas 00:46
  • VAVG 22.45km/h
  • VMAX 35.67km/h
  • Temperatura 12.5°C
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Poniedziałek, 20 kwietnia 2020 · dodano: 20.04.2020 | Komentarze 0

Poranek chłodny z temperaturą około 1*C, jazda w maseczce i parujące okulary...
Kategoria Praca


  • DST 15.56km
  • Czas 00:43
  • VAVG 21.71km/h
  • VMAX 37.01km/h
  • Temperatura 4.0°C
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Czwartek, 16 kwietnia 2020 · dodano: 18.04.2020 | Komentarze 0

Nocna zmiana 16/17.04.2020.
Kategoria Praca


  • DST 15.42km
  • Czas 00:45
  • VAVG 20.56km/h
  • VMAX 33.21km/h
  • Temperatura 3.5°C
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom...powoli nadchodzi kres lampki B&M

Środa, 15 kwietnia 2020 · dodano: 16.04.2020 | Komentarze 0

Nocna zmiana 15/16.04.2020. Powrót już w maseczce, najbardziej przeszkadzały parujące okulary podczas każdego postoju i zmniejszania prędkości. Wytarcie nosa to też wymuszony postój, a normalnie można to było robić podczas jazdy. Ciekawe jak to będzie, gdy zrobi się cieplej, bo już teraz oddychanie na każdym podjeździe było trochę ograniczone.
Na dodatek przy tych maseczkowych niedogodnościach posłuszeństwa odmawia przednia lampka. Kilka lat temu po złamaniu uchwytu mocującego (plastikowy wtopiony w obudowę B&M Iq Cyo Premium) dorobiłem metalową blaszkę. Wraz z upływem czasu blaszka się wyrobiła i lampkę trzeba często poprawiać, żeby mieć oświetlony obszar dalej, niż na 5 metrów przed kołem. Druga kwestia - wykonane metalowe mocowanie było dokręcone do wystającej u dołu śruby trzymającej dolne diody. Śruba ta niestety też pełni dodatkową funkcję - przewodzi prąd od diod dodatkowych do głównej. W efekcie przy dokręceniu do niej blaszki mocującej musiałem odizolować ją od uchwytu widelca, tak żeby prąd nie spływał do ramy. Gdy się tego nie zrobi lampka miga nawet przy prędkościach poniżej 20 km/h. Metalowe mocowanie z drugiej strony dokręcone było wkrętem do plastikowej obudowy, co z automatu upośledziło działanie czujnika zmierzchu (umieszczony pod pokrętłem pozycji 0-S-T, w pokrętle jest właśnie wgłębienie odsłaniające go w pozycji S). Kilka dni temu niefortunnie przekręciłem lampkę i wspomniany wkręt uszkodził trochę styki wewnętrznej płytki, od częstego poprawiania przetarł się też przewód zasilający. Wczoraj rozebrałem lampkę do zera, dolutowałem nowy przewód, poprawiłem też ścieżki elektryczne na płytce. Póki co świeci, jednak problem opadania jej na wybojach nasilił się, uszkodzony jest także włącznik, lampka świeci tylko na pozycji S, ale trzeba dobrze wcelować by się załączyła. Wszystko wskazuje na to, że muszę koniecznie pomyśleć o nowej, zastanawiam się ponownie nad Cyo IQ Premium 80 Lux, ale także nad droższą IQ-X. Za tą drugą przemawia mocowanie, nadal plastikowe, ale w razie uszkodzenia można dokupić je samo, awaryjne wykonanie obejmy z blaszki też było by łatwe (mam na myśli czarny plastik okalający lampkę).
Kategoria Praca


  • DST 16.72km
  • Czas 00:51
  • VAVG 19.67km/h
  • VMAX 33.78km/h
  • Temperatura 1.5°C
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Wtorek, 14 kwietnia 2020 · dodano: 15.04.2020 | Komentarze 0

Nocna zmiana 14/15.04.2020.
Kategoria Praca