Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 49411.41 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.40 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025: 3104,59 km (łącznie z rowerem elektrycznym, stan na 30.07.2025)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2025: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 3104,59 km AVG: 20,97 km/h TRP: 168 (stan na 30.07.2025)

2024: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265

2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Wrzesień, 2025

Dystans całkowity:446.74 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:21:10
Średnia prędkość:21.11 km/h
Maksymalna prędkość:45.66 km/h
Liczba aktywności:23
Średnio na aktywność:19.42 km i 0h 55m
Więcej statystyk
  • DST 11.81km
  • Czas 00:37
  • VAVG 19.15km/h
  • VMAX 39.61km/h
  • Temperatura 16.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Czwartek, 18 września 2025 · dodano: 19.09.2025 | Komentarze 6

Zmiana 5-17.

W ramach uzupełnienia wpisu kolejny pakiet zdjęć z AirShow Rudniki, które odbyły się 02.08.2025., coraz trudniejsze warunki do fotografowania, ujęcia z godziny 20:39-20:43:

Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT, za sterami Andrzej Wybraniec - AirShow Rudniki 2025
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT, za sterami Andrzej Wybraniec - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025
Trendak Zen 1 Tercel #SP-XFOT - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Za dnia pod nastawnią dzisiaj trochę było głośno, bo pracowała podbijarka - Beaver Junior 4x4:


Kategoria Praca, Miasto


  • DST 15.70km
  • Czas 00:49
  • VAVG 19.22km/h
  • VMAX 36.85km/h
  • Temperatura 15.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Środa, 17 września 2025 · dodano: 18.09.2025 | Komentarze 2

Zmiana 5-17.
Wczoraj prognozowali, że padać nie będzie, a z rana, gdy miałem wyjeżdżać do pracy była konkretna ulewa, zaś jeszcze wcześniej, nocą około godziny trzeciej przebudziłem się, bo grzmiało. Dlatego wczoraj wybrałem dojazd autobusem.

Dziś opady prognozowane były od godziny siódmej do czternastej i to akurat się sprawdziło, czyli dojazd miałem o suchym kole, powrót także. Po powrocie do domu, ogarnięciu w ekspresowym tempie domowych spraw wyskoczyłem jeszcze na pół godzinki, około 19 na łąki w dzielnicy Błeszno, w celach hobbystycznych - przetestować o 10 cm większego zdalnie sterowanego Mustanga P51 (ten mój pierwszy ma 40 cm rozpiętości). Uparłem się, że nauczę się sterować dobrze tymi modelami samolotów i korzystam z okazji, jak tylko nie wieje zbyt mocno, a tak siedział bym pewnie przed komputerem i nie zaniedbywał swojego fotobloga...szarą jesienią i zimą się nadrobi :))

W pewnym momencie z krzaków wyszło tam spore stado młodych saren, podbiegły dokładnie tam, gdzie latał mój model, ciekawa scenka, bo spora część z nich patrzyła się właśnie na samolot, mniejsza część bez zainteresowania skubała trawę, ale jak tylko odlatywałem trochę dalej to podbiegały za samolotem i ponownie go obserwowały :)) Szkoda, że nie wziąłem wtedy kamerki, bo to na prawdę był nietypowy widok, spłoszyły się dopiero wtedy, gdy zobaczyły mnie.


Lotnicze uzupełnienie z AirShow Rudniki, które odbyły się 02.08.2025, kolejny już wieczorny start grupy akrobacyjnej Firebirds (wcześniej publikowałem ich w tym wpisie) oglądany spod progu pasa startowego. Tutaj już coraz mniej światła i musiałem więcej wyciskać z aparatu, więc jakościowo wyszło średnio.

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025, przynajmniej księżyc wyszedł w miarę ostry, dlatego zostawiłem to foto :) © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Tutaj wróciliśmy z grupą na trybuny, żeby mieć lepszy podgląd na finałowe wieczorno-nocne show.
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Extra 330 LC #SP-TLB - pilot Sebastian Nowicki - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Extra 330 LC #SP-TLB - pilot Sebastian Nowicki - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Extra 330 LC #SP-TLC - pilot Łukasz Świderski - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025
Extra 330 LC #SP-TLC - pilot Łukasz Świderski - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205



A tu jeszcze wieczorne łąki w dzielnicy Błeszno, stado saren o których pisałem na wstępie wyszło z krzewów po prawej stronie tego ujęcia.


Kategoria Miasto, Praca


  • DST 10.10km
  • Czas 00:28
  • VAVG 21.64km/h
  • VMAX 35.03km/h
  • Temperatura 23.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Poniedziałek, 15 września 2025 · dodano: 16.09.2025 | Komentarze 5

Zmiana 6-14, konkretnie wiało podczas powrotu :)

Lotnicze uzupełnienie z dnia 02.08.2025, czyli AirShow Rudniki 2025, ostatni start grupy akrobacyjnej "Dwójka z AW" (Aeroklubu Warszawskiego) oglądany na progu pasa startowego. Bezpośredni link do posta na PBS z całą poniższą serią zdjęć: klik
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Aero AT-3 R100 - #SP-TPE Hubert Massalski i #SP-TPF - Radek Izdebski - grupa akrobacyjna Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE Hubert Massalski i #SP-TPF - Radek Izdebski - grupa akrobacyjna Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE Hubert Massalski #SP-TPF - Radek Izdebski - grupa akrobacyjna Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE Hubert Massalski #SP-TPF - Radek Izdebski - grupa akrobacyjna Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPE - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025
Aero AT-3 R100 - #SP-TPE i #SP-TPF - Dwójka z AW - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Kategoria Praca


  • DST 13.83km
  • Czas 00:41
  • VAVG 20.24km/h
  • VMAX 36.05km/h
  • Temperatura 17.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Sobota, 13 września 2025 · dodano: 14.09.2025 | Komentarze 4

Zmiana 6-14 + kilka km z poprzedniego dnia (łąki Błeszno). Od rana zapowiadali opady, jednak, gdy się obudziłem nic mokrego nie spadało z nieba, więc wybrałem na dojazd rower. Padać zaczęło dopiero przed południem i to dość mocno. Na godzinę 14-tą prognozy mówiły również o opadach połączonych z burzami, burz nie było, a ja w drodze powrotnej trafiłem idealnie w lukę, bo wchodząc do klatki schodowej zaczęło znów padać :)

Jako uzupełnienie dalsza część zdjęć z AirShow Rudniki, które odbyły się 02.08.2025, tym razem "sterowiec" i motoparalotnie. Sterowiec miał być jedną z atrakcji pokazów, szczerze powiedziawszy myślałem (jak większość osób), że to będzie taki prawdziwy sterowiec z gondolą, kilkoma silnikami.... Ten prawie niesterowny balon z doczepioną motolotnią już po pokazach o godzinie 22:20, przez awarię silnika, a następnie zniesiony przez wiatr wleciał na pobliskie drzewa. Pilotowi na szczęście nic się nie stało.

AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
AirShow Rudniki 2025
AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205


Kategoria Miasto, Praca


  • DST 11.70km
  • Czas 00:35
  • VAVG 20.06km/h
  • VMAX 39.24km/h
  • Temperatura 12.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Czwartek, 11 września 2025 · dodano: 12.09.2025 | Komentarze 4

Zmiana 17-5 11/12.09.2025, dzień słoneczny i przyjemnie ciepły, na termometrze ponad 22°C.


Lotnicze uzupełnienie z AirShow Rudniki 2025, które odbyły się 02.08.2025 - dwa wiatrakowce:

Fusioncopter JK-2 Nano #SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano #SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025
Fusioncopter JK-2 Nano SP-NANO - pilot Łukasz Mirosław - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025
Magni Gyro M162000T #SP-XPAR - pilot Michał Parkitny - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205


To, żeby nie było mało nad nastawnią tego dnia, na niskiej wysokości zataczał koło śmigłowiec Robinson R44 Raven II #SP-VEO, foto z telefonu:

Jak bym przewidział, że taki będzie zakręcał centralnie nad budynkiem, w odstępie niespełna pięciu minut i ponad dziesięć razy to zabrał bym aparat. Na dowód zrzut ekranu z flightradar:


Kategoria Praca


  • DST 65.24km
  • Czas 02:59
  • VAVG 21.87km/h
  • VMAX 38.69km/h
  • Temperatura 22.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Miasto, Częstochowa - Żarki Letnisko + po okolicy Częstochowa - Huta Stara B

Środa, 10 września 2025 · dodano: 10.09.2025 | Komentarze 4

Dzisiaj po jako takim odespaniu nocki najpierw około południa wyjazd zakupowo-bankomatowy, a później przed godziną piętnastą pojechałem z lekkim transportem do rodzinnego domu. W sumie lekko wcale nie było, bo z południa dość silnie dmuchało, ale za to było ciepło. Powrót do Częstochowy po godzinie siedemnastej i z wiatrem. Na miejscu, zanim jeszcze dotarłem do mieszkania umówiłem się z kolegą na krótką jazdę po okolicy. Przy okazji miałem też model, więc padło, że jedziemy na pola za centrum handlowym Auchan za Hutą Starą. Do lotów modelu okolica tam dobra i do tego bardzo mało ruchliwa asfaltowa droga, więc w przyszłości czymś większym dało by się wystartować. Powrót do mieszkania około godziny dwudziestej. Na dzisiejszą nockę zabiorę się już ze znajomym, bo w prognozach są mocne opady.

Trasa: Częstochowa: Estakada; Częstochowa - Słowik - Korwinów - Zawodzie - Kolonia Borek - DW: Osiny, Poraj, Masłońskie, Żarki Letnisko - gruntową przy torach - Ostrów - Masłońskie - DW: Poraj, Osiny - Kolonia Borek - Zawodzie - Korwinów - Słowik - Częstochowa - dzielnica Błeszno - Wrzosowa - Huta Stara B - pole za Auchan - Huta Stara B - Wrzosowa - Częstochowa.

Mapka (bez dojazdu do sklepów około południa):


Zdjęć dzisiaj nie zrobiłem, więc żeby nie było pusto wklejam lotnicze uzupełnienie z AirShow Rudniki 2025, które odbyły się 02.08.2025 - ostatni start "Harvarda":
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
North American T-6
North American T-6 "Harvard" Mk.4M #KF584 (SP-YIX) samolot szkoleniowo-treningowy z 1953 roku - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

  • DST 13.88km
  • Czas 00:42
  • VAVG 19.83km/h
  • VMAX 33.38km/h
  • Temperatura 12.5°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Wtorek, 9 września 2025 · dodano: 10.09.2025 | Komentarze 4

Zmiana 22-6 9/10.09.2025. Rowerową jazdę na poprzednią nockę musiałem sobie odpuścić, praktycznie od południa w okolicy zaczęły przechodzić burze. Od 17-tej do 22:30 padało nieprzerwanie i do tego bardzo blisko grzmiało, mimo prognoz pogodynek o bezdeszczowym wieczorze. 

Dzisiejszy dzień za to bardzo ładny, po odespaniu nocki mnie przed pracą niestety starczyło tylko czasu na szybki wieczorny podjazd na pobliską łąkę (w dwie strony zaledwie 4,5 km), tam spędziłem 10 minut i musiałem wrócić do mieszkania. 

Lotnicze uzupełnienie z pokazów AirShow Rudniki, które odbyły się 02.08.2025 - zabytkowy samolot Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY, za którego sterami zasiadł Antoni Nowak. Niestety nie udało mi się odnaleźć informacji, z którego roku pochodzi dokładnie ten egzemplarz, ogólnie ich produkcja odbywała się w latach 1937-1947, więc powyższy najprawdopodobniej można datować na lata 1944-1947.

Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Jeszcze poranne ujęcie cyknięte telefonem - glinianka "Michalina":

Kategoria Miasto, Praca


  • DST 10.18km
  • Czas 00:28
  • VAVG 21.81km/h
  • VMAX 38.81km/h
  • Temperatura 14.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Niedziela, 7 września 2025 · dodano: 08.09.2025 | Komentarze 3

Zmiana 22-6 07/08.2025.

Lotnicze uzupełnienie z pokazów AirShow Rudniki, które odbyły się 02.08.2025 - samolot Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 i pilot Szymon Tomaszewski.

Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - AirShow Rudniki 2025
Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - AirShow Rudniki 2025
Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205

© Kolzwer205
Kategoria Praca


  • DST 11.72km
  • Czas 00:34
  • VAVG 20.68km/h
  • VMAX 34.59km/h
  • Temperatura 13.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Sobota, 6 września 2025 · dodano: 07.09.2025 | Komentarze 3

Zmiana 17-5 06/07.09.2025. Od rana do południa padało, a później pojawiała się lekka mżawka, taka mgiełka, która wystąpiła też podczas mojego dojazdu do pracy. Temperaturowo nie było źle, 15°C.

Lotnicze uzupełnienie z dnia 02.08.2025, czyli z AirShow Rudniki 2025, tym razem zabytki z Piper Team i Łukasz Czepiela:

Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper Team zielony Piper J-3C-65 Cub SP-SAFY - pilot Antoni Nowak i brązowy Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - pilot Szymon Tomaszewski
Piper Team zielony Piper J-3C-65 Cub SP-SAFY - pilot Antoni Nowak i brązowy Piper L-4J Cub #SP-SMLP z roku 1944 - pilot Szymon Tomaszewski © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper L-4Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY oraz Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)J Cub #SP-SMLP z roku 1944
Piper L-4Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY oraz Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)J Cub #SP-SMLP z roku 1944 © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek), Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja), Piper L-4J Cub #SP-SMLP (rok prod. 1944) © Kolzwer205
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek) oraz Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja)
Piper J-3C-65 Cub #SP-SAFY (zabytek) oraz Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX (nowa konstrukcja) © Kolzwer205
Kategoria Praca


  • DST 14.92km
  • Czas 00:43
  • VAVG 20.82km/h
  • VMAX 36.47km/h
  • Temperatura 27.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Piątek, 5 września 2025 · dodano: 06.09.2025 | Komentarze 2

O poranku, zaraz przed godziną ósmą skorzystałem z bezwietrznych warunków i skoczyłem na łąki w dzielnicy Błeszno w celach hobbystycznych ;) Po powrocie zdążyłem podładować akumulatorki i do ponownego wyjścia w to samo miejsce, ale tym razem na piechotę wyciągnął mnie kolega. Warunki były już wietrzne, więc nie było łatwo, dodatkowo polatałem sobie jego dronem.  Później jazda na zmianę 14-22, ogólnie od godzin popołudniowych zapowiadali burze, a koniec końców nawet się nie zachmurzyło ;)

Kontynuacja lotniczej serii ujęć z AirShow Rudniki, które odbyły się w dniu 02.08.2025. Tym razem samolot Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX. Za sterami sam Łukasz Czepiela - pilot samolotów pasażerskich Wizz Air, wielokrotny mistrz zawodów akrobacji lotniczej na poziomie krajowym i światowym, m.in. Red Bull Air Race w klasie Challenger (2018 rok), w 2023 roku lądował wyczynowo na stanowisku dla helikopterów o średnicy 27 metrów zlokalizowanym na dachu jednego z drapaczy chmur w Dubaju. Jego wyczyny na pokazach pokazywałem już we wpisie: KLIK.

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

A tutaj wspomniane poranne (godzina 7:50) łąki w dzielnicy Błeszno:



Logistycznie transport trochę większego modelu mam opanowany, dorobiłem do pudełka mocowania na zasadzie tych, jakie mam w sakwach:


Zawartość pudełka, tym razem jest to miniaturowy Vought F4U Corsair o rozpiętości 50 cm, napędzany silnikiem bezszczotkowym - lepiej lata od poprzednio pokazanego Mustanga, mnie w sumie też udało się już nabrać pewnych umiejętności, bo ustawiam tryb lotu pół-stabilizowany, czyli taki pośredni ;)





A tu wersja ruchoma z powyższym: