Info
Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 43844.01 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.23 km/h i się wcale nie chwalę.Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2024:
2023:
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:
2021:
2020:
2019:
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Listopad10 - 6
- 2024, Październik26 - 62
- 2024, Wrzesień30 - 83
- 2024, Sierpień18 - 52
- 2024, Lipiec29 - 85
- 2024, Czerwiec27 - 79
- 2024, Maj33 - 107
- 2024, Kwiecień18 - 57
- 2024, Marzec24 - 47
- 2024, Luty16 - 50
- 2024, Styczeń4 - 12
- 2023, Grudzień6 - 8
- 2023, Listopad5 - 8
- 2023, Październik14 - 20
- 2023, Wrzesień23 - 63
- 2023, Sierpień19 - 23
- 2023, Lipiec19 - 36
- 2023, Czerwiec15 - 29
- 2023, Maj9 - 16
- 2023, Kwiecień3 - 4
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2022, Listopad7 - 2
- 2022, Październik7 - 6
- 2022, Wrzesień12 - 15
- 2022, Sierpień21 - 12
- 2022, Lipiec27 - 57
- 2022, Czerwiec23 - 42
- 2022, Maj27 - 63
- 2022, Kwiecień14 - 41
- 2022, Marzec23 - 47
- 2022, Luty19 - 63
- 2022, Styczeń14 - 21
- 2021, Grudzień15 - 8
- 2021, Listopad25 - 6
- 2021, Październik20 - 22
- 2021, Wrzesień20 - 19
- 2021, Sierpień18 - 19
- 2021, Lipiec22 - 55
- 2021, Czerwiec32 - 84
- 2021, Maj28 - 85
- 2021, Kwiecień30 - 72
- 2021, Marzec25 - 69
- 2021, Luty9 - 18
- 2021, Styczeń20 - 49
- 2020, Grudzień23 - 46
- 2020, Listopad33 - 78
- 2020, Październik35 - 80
- 2020, Wrzesień30 - 46
- 2020, Sierpień30 - 56
- 2020, Lipiec35 - 80
- 2020, Czerwiec35 - 35
- 2020, Maj37 - 11
- 2020, Kwiecień33 - 12
- 2020, Marzec30 - 3
- 2020, Luty25 - 4
- 2020, Styczeń20 - 1
- 2019, Grudzień20 - 0
- 2019, Listopad29 - 7
- 2019, Październik32 - 5
- 2019, Wrzesień34 - 1
- 2019, Sierpień29 - 0
- 2019, Lipiec25 - 0
- 2019, Czerwiec32 - 0
- 2019, Maj28 - 0
- 2019, Kwiecień26 - 0
- 2019, Marzec24 - 5
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń21 - 0
- 2018, Grudzień12 - 0
- 2018, Listopad36 - 0
- 2018, Październik19 - 0
- 2018, Wrzesień12 - 1
- 2018, Sierpień11 - 0
- 2018, Lipiec12 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2018, Kwiecień3 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
Wpisy archiwalne w miesiącu
Październik, 2020
Dystans całkowity: | 874.92 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 48:01 |
Średnia prędkość: | 18.22 km/h |
Maksymalna prędkość: | 48.74 km/h |
Suma podjazdów: | 774 m |
Liczba aktywności: | 35 |
Średnio na aktywność: | 25.00 km i 1h 22m |
Więcej statystyk |
- DST 11.95km
- Czas 00:34
- VAVG 21.09km/h
- VMAX 35.94km/h
- Temperatura 11.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Niedziela, 4 października 2020 · dodano: 04.10.2020 | Komentarze 2
Popołudniowa zmiana, w czasie dojazdu na godzinę 14-tą trafiłem na okienko pogodowe, wiatr był jednak dosłownie huraganowy. Nocny powrót już bez jakichkolwiek podmuchów. Kategoria Praca
- DST 11.83km
- Czas 00:36
- VAVG 19.72km/h
- VMAX 33.88km/h
- Temperatura 18.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Sobota, 3 października 2020 · dodano: 04.10.2020 | Komentarze 0
Kategoria Praca
- DST 39.67km
- Czas 01:48
- VAVG 22.04km/h
- VMAX 39.15km/h
- Temperatura 23.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Krótko po okolicy
Sobota, 3 października 2020 · dodano: 04.10.2020 | Komentarze 3
Postanowiłem skorzystać przed pracą z ciepłego, aczkolwiek bardzo wietrznego dnia i wybrałem się na krótką przejażdżkę w okolice linii kolejowej D29-61. W dojeździe do Blachowni wiatr bardzo mi pomógł, spojrzałem wtedy na licznik - średnia prędkość do tego miejsca wyszła mi powyżej 28,5 km/h, niestety później trzeba było wrócić i tu już nie było tak kolorowo, po dojeździe do domu licznik pokazywał mi dokładnie średnią 22,00 km/h, czyli standard przy foto-wypadach z licznymi postojami.Trasa: Częstochowa: Stradom, Gnaszyn - Wyrazów - Blachownia - Walaszczyki - Częstochowa: Dźbów, Gnaszyn, Stradom, Wrzosowiak.
Szlak: Częstochowa Gnaszyn - Częstochowa Stradom, linia D29-61. ET22-1055 zbliża się do przejazdu na ul. Przestrzennej.
ET22-1062 mija stację Częstochowa Gnaszyn, kierując się w stronę Stradomia.
Dojeżdżając do Blachowni zauważyłem na polu jakiegoś sporego ptaka drapieżnego, postanowiłem obejść go pobliskim lasem i zrobić zdjęcie od słonecznej strony, gdy po dwóch minutach byłem już z tyłu ptaszysko nadal siedziało na betonowym słupie. Wyciągnąłem aparat i akurat w tym momencie postanowił odlecieć, musiałem zadowolić się więc lokomotywą w historycznym malowaniu i muchomorami.
Częstochowa Gnaszyn - Blachownia, linia D29-61. EP09-046 z poc. IC 3802 "Malczewski" relacji: Przemyśl Główny - Kołobrzeg mija Blachownię.
Muchomor w rosnący w lasku obok Blachowni © Kolzwer205
Muchomor w rosnący w lasku obok Blachowni © Kolzwer205
Muchomor w rosnący w lasku obok Blachowni © Kolzwer205
Muchomor w rosnący w lasku obok Blachowni © Kolzwer205
Częstochowa Gnaszyn - Częstochowa Stradom, linia D29-61. ET42-018 zbliża się do semaforów wjazdowych stacji Częstochowa Stradom.
Szlak: Częstochowa Stradom - podg. Kucelinka, linia D29-61. ET42-018 zbliża się do wiaduktu na ul. Jagiellońskiej, kierując się na wschód - dokładnie to ten sam, którego uchwyciłem przed wjazdem na stację. W tym miejscu chciałem pozdrowić pasjonatów kolei z Piotrkowa Trybunalskiego spotkanych na wiadukcie :)
Kategoria Rekreacyjnie po okolicy < 60 km
- DST 24.79km
- Czas 01:07
- VAVG 22.20km/h
- VMAX 37.54km/h
- Temperatura 14.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Żarki Letnisko - Poraj - Osiny - Częstochowa
Piątek, 2 października 2020 · dodano: 04.10.2020 | Komentarze 3
Mokro, ale w miarę ciepło biorąc pod uwagę temperatury z ostatnich dni, dlatego zamiast wracać pociągiem postanowiłem zabrać trekkinga do mieszkania w Częstochowie. Przez większość drogi towarzyszyła mi delikatna mżawka, miejscami bardziej przypominająca wilgoć z opadającej mgły, a w okolicy Poraja krótki słaby deszcz. Po drodze zauważyłem dzięcioła zielonego, jednak odleciał zanim zdążyłem się zatrzymać i wyciągnąć aparat.Trasa: Żarki Letnisko - wzdłuż torów kolejowych - Masłońskie - wzdłuż zbiornika wodnego do Poraja - wojewódzką przez Osiny, Kolonię Borek - Zawodzie - Korwinów - Słowik - Częstochowa
Masłońskie - zbiornik wodny "Poraj"
Masłońskie - zbiornik wodny "Poraj"
Masłońskie - zbiornik wodny "Poraj"
Masłońskie - Droga wzdłuż zbiornika "Poraj"
Droga wzdłuż zbiornika w Poraju
Korwinów - ulica Spadkowa i most nad Wartą
Korwinów - ulica Spadkowa
Korwinów - ulica Spadkowa
Kategoria Do rodziny, Rekreacyjnie po okolicy < 60 km
- DST 11.90km
- Czas 00:33
- VAVG 21.64km/h
- VMAX 37.42km/h
- Temperatura 12.0°C
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Piątek, 2 października 2020 · dodano: 03.10.2020 | Komentarze 1
Popołudniowa zmiana, powrót z zahaczeniem o paczkomat, a na koniec w domu wymiana pianki na rogach kierownicy ;)Podliczyłem też przejechany do tej pory dystans, od stycznia wyszło 6546,8 km (wpisy jako szkice w archiwum, dlatego jeszcze wszystkiego tu nie widać), planowałem na ten rok dobić do 8000 km, poprzednio niewiele mi brakło, jednak kalkulując wolny czas, zbliżające się chłodne miesiące mogę nie dobić do tego wyniku. W 2021 będzie jeszcze trudniej, bo prawdopodobnie zostanę przeniesiony do innej większej nastawni, która znajduje się jeszcze bliżej i trasa d-p-d nie będzie miała nawet 8 km.
Kategoria Praca