Info

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025: 3104,59 km (łącznie z rowerem elektrycznym, stan na 30.07.2025)
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2025:

łącznie z elektrycznym: ODO: 3104,59 km AVG: 20,97 km/h TRP: 168 (stan na 30.07.2025)
2024:

łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265
2023:

łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:

2021:

2020:

2019:

Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Wrzesień12 - 31
- 2025, Sierpień26 - 115
- 2025, Lipiec30 - 100
- 2025, Czerwiec29 - 82
- 2025, Maj29 - 136
- 2025, Kwiecień24 - 62
- 2025, Marzec25 - 78
- 2025, Luty17 - 49
- 2025, Styczeń16 - 27
- 2024, Grudzień20 - 62
- 2024, Listopad17 - 41
- 2024, Październik27 - 80
- 2024, Wrzesień30 - 83
- 2024, Sierpień27 - 83
- 2024, Lipiec29 - 85
- 2024, Czerwiec27 - 79
- 2024, Maj33 - 107
- 2024, Kwiecień18 - 57
- 2024, Marzec24 - 47
- 2024, Luty16 - 50
- 2024, Styczeń4 - 12
- 2023, Grudzień6 - 8
- 2023, Listopad5 - 8
- 2023, Październik14 - 20
- 2023, Wrzesień23 - 63
- 2023, Sierpień19 - 23
- 2023, Lipiec19 - 36
- 2023, Czerwiec15 - 29
- 2023, Maj9 - 16
- 2023, Kwiecień3 - 4
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2022, Listopad7 - 2
- 2022, Październik7 - 6
- 2022, Wrzesień12 - 15
- 2022, Sierpień21 - 12
- 2022, Lipiec27 - 57
- 2022, Czerwiec23 - 42
- 2022, Maj27 - 63
- 2022, Kwiecień14 - 41
- 2022, Marzec23 - 47
- 2022, Luty19 - 63
- 2022, Styczeń14 - 21
- 2021, Grudzień15 - 8
- 2021, Listopad25 - 6
- 2021, Październik20 - 22
- 2021, Wrzesień20 - 19
- 2021, Sierpień18 - 19
- 2021, Lipiec22 - 55
- 2021, Czerwiec32 - 84
- 2021, Maj28 - 85
- 2021, Kwiecień30 - 72
- 2021, Marzec25 - 69
- 2021, Luty9 - 18
- 2021, Styczeń20 - 49
- 2020, Grudzień23 - 46
- 2020, Listopad33 - 78
- 2020, Październik35 - 80
- 2020, Wrzesień30 - 46
- 2020, Sierpień30 - 56
- 2020, Lipiec35 - 80
- 2020, Czerwiec35 - 35
- 2020, Maj37 - 11
- 2020, Kwiecień33 - 12
- 2020, Marzec30 - 3
- 2020, Luty25 - 4
- 2020, Styczeń20 - 1
- 2019, Grudzień20 - 0
- 2019, Listopad29 - 7
- 2019, Październik32 - 5
- 2019, Wrzesień34 - 1
- 2019, Sierpień29 - 0
- 2019, Lipiec25 - 0
- 2019, Czerwiec32 - 0
- 2019, Maj28 - 0
- 2019, Kwiecień26 - 0
- 2019, Marzec24 - 5
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń21 - 0
- 2018, Grudzień12 - 0
- 2018, Listopad36 - 0
- 2018, Październik19 - 0
- 2018, Wrzesień12 - 1
- 2018, Sierpień11 - 0
- 2018, Lipiec12 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2018, Kwiecień3 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
- DST 15.70km
- Czas 00:49
- VAVG 19.22km/h
- VMAX 36.85km/h
- Temperatura 15.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Środa, 17 września 2025 · dodano: 18.09.2025 | Komentarze 0
Zmiana 5-17.Wczoraj prognozowali, że padać nie będzie, a z rana, gdy miałem wyjeżdżać do pracy była konkretna ulewa, zaś jeszcze wcześniej, nocą około godziny trzeciej przebudziłem się, bo grzmiało. Dlatego wczoraj wybrałem dojazd autobusem.
Dziś opady prognozowane były od godziny siódmej do czternastej i to akurat się sprawdziło, czyli dojazd miałem o suchym kole, powrót także. Po powrocie do domu, ogarnięciu w ekspresowym tempie domowych spraw wyskoczyłem jeszcze na pół godzinki, około 19 na łąki w dzielnicy Błeszno, w celach hobbystycznych - przetestować o 10 cm większego zdalnie sterowanego Mustanga P51 (ten mój pierwszy ma 40 cm rozpiętości). Uparłem się, że nauczę się sterować dobrze tymi modelami samolotów i korzystam z okazji, jak tylko nie wieje zbyt mocno, a tak siedział bym pewnie przed komputerem i nie zaniedbywał swojego fotobloga...szarą jesienią i zimą się nadrobi :))
W pewnym momencie z krzaków wyszło tam spore stado młodych saren, podbiegły dokładnie tam, gdzie latał mój model, ciekawa scenka, bo spora część z nich patrzyła się właśnie na samolot, mniejsza część bez zainteresowania skubała trawę, ale jak tylko odlatywałem trochę dalej to podbiegały za samolotem i ponownie go obserwowały :)) Szkoda, że nie wziąłem wtedy kamerki, bo to na prawdę był nietypowy widok, spłoszyły się dopiero wtedy, gdy zobaczyły mnie.
Lotnicze uzupełnienie z AirShow Rudniki, które odbyły się 02.08.2025, kolejny już wieczorny start grupy akrobacyjnej Firebirds (wcześniej publikowałem ich w tym wpisie) oglądany spod progu pasa startowego. Tutaj już coraz mniej światła i musiałem więcej wyciskać z aparatu, więc jakościowo wyszło średnio.

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025, przynajmniej księżyc wyszedł w miarę ostry, dlatego zostawiłem to foto :) © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
Tutaj wróciliśmy z grupą na trybuny, żeby mieć lepszy podgląd na finałowe wieczorno-nocne show.

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Samoloty Extra 330 LC - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLA - pilot Adam Labus - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLB - pilot Sebastian Nowicki - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Extra 330 LC #SP-TLC - pilot Łukasz Świderski - grupa akrobacyjna Fire Birds - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205
A tu jeszcze wieczorne łąki w dzielnicy Błeszno, stado saren o których pisałem na wstępie wyszło z krzewów po prawej stronie tego ujęcia.
