Info

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025: 3104,59 km (łącznie z rowerem elektrycznym, stan na 30.07.2025)
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2025:

łącznie z elektrycznym: ODO: 3104,59 km AVG: 20,97 km/h TRP: 168 (stan na 30.07.2025)
2024:

łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265
2023:

łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:

2021:

2020:

2019:

Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Wrzesień2 - 0
- 2025, Sierpień26 - 112
- 2025, Lipiec30 - 100
- 2025, Czerwiec29 - 82
- 2025, Maj29 - 136
- 2025, Kwiecień24 - 62
- 2025, Marzec25 - 78
- 2025, Luty17 - 49
- 2025, Styczeń16 - 27
- 2024, Grudzień20 - 62
- 2024, Listopad17 - 41
- 2024, Październik27 - 80
- 2024, Wrzesień30 - 83
- 2024, Sierpień27 - 83
- 2024, Lipiec29 - 85
- 2024, Czerwiec27 - 79
- 2024, Maj33 - 107
- 2024, Kwiecień18 - 57
- 2024, Marzec24 - 47
- 2024, Luty16 - 50
- 2024, Styczeń4 - 12
- 2023, Grudzień6 - 8
- 2023, Listopad5 - 8
- 2023, Październik14 - 20
- 2023, Wrzesień23 - 63
- 2023, Sierpień19 - 23
- 2023, Lipiec19 - 36
- 2023, Czerwiec15 - 29
- 2023, Maj9 - 16
- 2023, Kwiecień3 - 4
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2022, Listopad7 - 2
- 2022, Październik7 - 6
- 2022, Wrzesień12 - 15
- 2022, Sierpień21 - 12
- 2022, Lipiec27 - 57
- 2022, Czerwiec23 - 42
- 2022, Maj27 - 63
- 2022, Kwiecień14 - 41
- 2022, Marzec23 - 47
- 2022, Luty19 - 63
- 2022, Styczeń14 - 21
- 2021, Grudzień15 - 8
- 2021, Listopad25 - 6
- 2021, Październik20 - 22
- 2021, Wrzesień20 - 19
- 2021, Sierpień18 - 19
- 2021, Lipiec22 - 55
- 2021, Czerwiec32 - 84
- 2021, Maj28 - 85
- 2021, Kwiecień30 - 72
- 2021, Marzec25 - 69
- 2021, Luty9 - 18
- 2021, Styczeń20 - 49
- 2020, Grudzień23 - 46
- 2020, Listopad33 - 78
- 2020, Październik35 - 80
- 2020, Wrzesień30 - 46
- 2020, Sierpień30 - 56
- 2020, Lipiec35 - 80
- 2020, Czerwiec35 - 35
- 2020, Maj37 - 11
- 2020, Kwiecień33 - 12
- 2020, Marzec30 - 3
- 2020, Luty25 - 4
- 2020, Styczeń20 - 1
- 2019, Grudzień20 - 0
- 2019, Listopad29 - 7
- 2019, Październik32 - 5
- 2019, Wrzesień34 - 1
- 2019, Sierpień29 - 0
- 2019, Lipiec25 - 0
- 2019, Czerwiec32 - 0
- 2019, Maj28 - 0
- 2019, Kwiecień26 - 0
- 2019, Marzec24 - 5
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń21 - 0
- 2018, Grudzień12 - 0
- 2018, Listopad36 - 0
- 2018, Październik19 - 0
- 2018, Wrzesień12 - 1
- 2018, Sierpień11 - 0
- 2018, Lipiec12 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2018, Kwiecień3 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
- DST 51.64km
- Czas 02:18
- VAVG 22.45km/h
- VMAX 49.20km/h
- Temperatura 27.0°C
- Sprzęt Ecobike MX 500
- Aktywność Rower elektryczny
Częstochowa -Zagórze - Lusławice - Częstochowa
Piątek, 29 sierpnia 2025 · dodano: 31.08.2025 | Komentarze 0
Późnopopłudniowa przejażdżka na wschód od Częstochowy. W sumie to miałem dzisiaj już nigdzie nie jeździć, ale po wczorajszym naładowaniu akumulatora do pełna trzeba było go rozładować do poziomu, który pozwoli przechowywać go dłużej nieużywanym. Po południu całe szczęście wiatr już trochę osłabł i zmienił kierunek na bardziej zachodni. Jazda głównie w poszukiwaniu terenów, które ewentualnie będę mógł wykorzystać w swoim nowym hobby, ogólnie przez sporo tamtejszych miejsc przebiegają linie energetyczne, obecnie rośnie tam kukurydza, a takie typowo trawiaste pole znalazłem tylko jedno, jadąc drogą od Lusławic w kierunku Zagórza. W tamtym rejonie zrobiłem też postój na ściernisku, żeby podszlifować swoje umiejętności. Trochę lepiej mi idzie, ale bywają momenty, że jeszcze pomyli mi się jakiś drążek pilota, nastąpi dodatkowo podmuch wiatru i w efekcie mam model nie tam, gdzie trzeba. Teraz jeszcze więcej adrenaliny mi dostarczył, chyba jak pięć kaw - musiałem przezwyciężyć lęk wysokości i wejść po niego na brzozę jakieś pięć metrów od ziemi. Dobrze, że miałem buty z przyczepną podeszwą, brzoza miała grube gałęzie i takie, żeby się chwycić były na odpowiedniej wysokości :) Nie dobrze, że musiałem wchodzić na nią trzy razy, pierwszy raz zobaczyłem, że nie sięgam, drugi raz już z patykiem przytroczonym do ręki za pomocą smyczki na szyję, a trzeci raz okazało się, że na górze zostało jeszcze śmigło :)) Po emocjonującej akcji zameldowałem się w mieszkaniu około 21:20.Trasa: Częstochowa: Kucelin, ul Legionów - Srocko - Brzyszów - Małusy Wielkie - Kolonia Małusy Wielkie - wzniesienie Stokownica - Bukowno-Okupniki - Zagórze - Lusławice - pola - Lusławice p.o. PKP - Bukowno - Przymiłowice - Turów - Kusięta - Częstochowa.
Mapka:
Kilka ujęć z trasy, bo wziąłem ze sobą aparat:

Podjazd pod wzniesienie Stokownica od strony Kolonii Małusy Wielkie © Kolzwer205

Podjazd pod wzniesienie Stokownica od strony Kolonii Małusy Wielkie © Kolzwer205

Podjazd pod wzniesienie Stokownica od strony Kolonii Małusy Wielkie © Kolzwer205

Wzniesienie Stokownica od strony południowej i widok na wschód © Kolzwer205

Wzniesienie Stokownica od strony południowej i widok na wschód © Kolzwer205

Wzniesienie Stokownica od strony południowej i widok na wschód © Kolzwer205

Zagórze © Kolzwer205

Zagórze © Kolzwer205

Lusławice -w dole znajduje się przystanek osobowy na linii kolejowej D29-61 © Kolzwer205
Statystyka zużycia aku: 100 - 85%, mocniejsze wspomaganie na podjeździe pod wzniesienie Stokowica. Będę musiał jeszcze gdzieś blisko nim pojeździć, żeby rozładować go do poziomu 80-78%.
Kategoria Rekreacyjnie po okolicy < 60 km