Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 48563.42 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.37 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025: 3104,59 km (łącznie z rowerem elektrycznym, stan na 30.07.2025)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2025: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 3104,59 km AVG: 20,97 km/h TRP: 168 (stan na 30.07.2025)

2024: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265

2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 58.91km
  • Czas 02:38
  • VAVG 22.37km/h
  • VMAX 39.66km/h
  • Temperatura 21.0°C
  • Sprzęt Ecobike MX 500
  • Aktywność Rower elektryczny

Do rodziny + po okolicy

Wtorek, 26 sierpnia 2025 · dodano: 27.08.2025 | Komentarze 0

Dzień z bardzo ładną pogodą, ale mimo niej w sumie niezbyt chciało mi się gdziekolwiek ruszać będąc po serii nocek. Zmobilizowałem się jednak i stwierdziłem, że trzeba odkurzyć elektryka, bo w końcu to na takie wyjazdy po nockach był kupiony. Wyjazd punkt siedemnasta, a skoro było święto czworonogów stwierdziłem, że odwiedzę swoje psiaki w rodzinnym domu i przy okazji wymienię filtr od wody ze studni ;)
Po krótkiej wizycie w rodzinnym domu miałem jeszcze podjechać do znajomego w Przybynowie, na miejscu wszystko wskazywało, że jednak nie ma go w domu, albo zapomniał o tym spotkaniu. Dopiero po moim powrocie do mieszkania (punkt godz. 21) oddzwonił, okazało się, że krótka popołudniowa drzemka zrobiła mu się długim i mocnym snem :))

Trasa: Częstochowa - Słowik - Korwinów - Zawodzie - Kolonia Borek - wojewódzką przez Osiny, Poraj, Masłońskie - Ostrów - gruntową do Żarek Letniska; Żarki Letnisko - las - Wysoka Lelowska - Przybynów - Ostrów - Masłońskie - wojewódzką przez Poraj, Osiny - Kolonia Borek - Zawodzie - Korwinów - Słowik - Częstochowa.

Mam nadmiar zdjęć lotniczych do obróbki, więc nie brałem aparatu, tylko dwa ujęcia cyknięte telefonem:


Las pomiędzy Żarkami Letniskiem a Wysoką Lelowską, tu akurat ładny odcinek bez piachu :)


Zachód słońca widziany z Wysokiej Lelowskiej.


Statystyka zużycia baterii: Wyjazd z poziomem 70%, rozładowana do 51%. Większość trasy z Częstochowy do Żarek Letniska, jechałem bez wspomagania, ale tym razem poziom rozładowania jest większy przez bardzo piaszczyste leśne odcinki. Szczerze powiedziawszy to mocno mnie one zaskoczyły, bo w czerwcu był tam piasek, ale taki przejezdny, teraz zwykły rower to by trzeba tam prowadzić. Na podjeździe do Wysokiej Lelowskiej i Przybynowa też poległem i musiałem aktywować mocniejsze wspomaganie.


Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ywala
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]