Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 48942.17 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.39 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025: 3104,59 km (łącznie z rowerem elektrycznym, stan na 30.07.2025)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2025: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 3104,59 km AVG: 20,97 km/h TRP: 168 (stan na 30.07.2025)

2024: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265

2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 14.92km
  • Czas 00:43
  • VAVG 20.82km/h
  • VMAX 36.47km/h
  • Temperatura 27.0°C
  • Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Dom - praca - dom

Piątek, 5 września 2025 · dodano: 06.09.2025 | Komentarze 2

O poranku, zaraz przed godziną ósmą skorzystałem z bezwietrznych warunków i skoczyłem na łąki w dzielnicy Błeszno w celach hobbystycznych ;) Po powrocie zdążyłem podładować akumulatorki i do ponownego wyjścia w to samo miejsce, ale tym razem na piechotę wyciągnął mnie kolega. Warunki były już wietrzne, więc nie było łatwo, dodatkowo polatałem sobie jego dronem.  Później jazda na zmianę 14-22, ogólnie od godzin popołudniowych zapowiadali burze, a koniec końców nawet się nie zachmurzyło ;)

Kontynuacja lotniczej serii ujęć z AirShow Rudniki, które odbyły się w dniu 02.08.2025. Tym razem samolot Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX. Za sterami sam Łukasz Czepiela - pilot samolotów pasażerskich Wizz Air, wielokrotny mistrz zawodów akrobacji lotniczej na poziomie krajowym i światowym, m.in. Red Bull Air Race w klasie Challenger (2018 rok), w 2023 roku lądował wyczynowo na stanowisku dla helikopterów o średnicy 27 metrów zlokalizowanym na dachu jednego z drapaczy chmur w Dubaju. Jego wyczyny na pokazach pokazywałem już we wpisie: KLIK.

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025
Cub Crafters Carbon Cub CCX-1865 #N916RX - Łukasz Czepiela - AirShow Rudniki 2025 © Kolzwer205

A tutaj wspomniane poranne (godzina 7:50) łąki w dzielnicy Błeszno:



Logistycznie transport trochę większego modelu mam opanowany, dorobiłem do pudełka mocowania na zasadzie tych, jakie mam w sakwach:


Zawartość pudełka, tym razem jest to miniaturowy Vought F4U Corsair o rozpiętości 50 cm, napędzany silnikiem bezszczotkowym - lepiej lata od poprzednio pokazanego Mustanga, mnie w sumie też udało się już nabrać pewnych umiejętności, bo ustawiam tryb lotu pół-stabilizowany, czyli taki pośredni ;)





A tu wersja ruchoma z powyższym: 






Komentarze
Kolzwer205
| 03:34 niedziela, 7 września 2025 | linkuj @andale Tą ochronę rurek robiłem z maty technicznej PCV 1 mm, czyli to ten sam materiał, jaki oryginalnie stosuje Crosso, dodając do zestawu sakw z klasycznym metalowym mocowaniem cztery nieduże kawałeczki tego PCV.
andale
| 16:25 sobota, 6 września 2025 | linkuj Te ochraniacze na bagażnik wyglądają solidnie. Ja próbowałem różnych. Obecnie stosuję taśmę izolacyjną, ale też szybko się zużywa przy obciążeniu sakwami.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azprz
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]