Info
Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 45313.70 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.26 km/h i się wcale nie chwalę.Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025:
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2025:
łącznie z elektrycznym: ODO: X km
2024:
łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265
2023:
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:
2021:
2020:
2019:
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2025, Luty4 - 7
- 2025, Styczeń16 - 27
- 2024, Grudzień20 - 62
- 2024, Listopad17 - 41
- 2024, Październik27 - 80
- 2024, Wrzesień30 - 83
- 2024, Sierpień27 - 81
- 2024, Lipiec29 - 85
- 2024, Czerwiec27 - 79
- 2024, Maj33 - 107
- 2024, Kwiecień18 - 57
- 2024, Marzec24 - 47
- 2024, Luty16 - 50
- 2024, Styczeń4 - 12
- 2023, Grudzień6 - 8
- 2023, Listopad5 - 8
- 2023, Październik14 - 20
- 2023, Wrzesień23 - 63
- 2023, Sierpień19 - 23
- 2023, Lipiec19 - 36
- 2023, Czerwiec15 - 29
- 2023, Maj9 - 16
- 2023, Kwiecień3 - 4
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2022, Listopad7 - 2
- 2022, Październik7 - 6
- 2022, Wrzesień12 - 15
- 2022, Sierpień21 - 12
- 2022, Lipiec27 - 57
- 2022, Czerwiec23 - 42
- 2022, Maj27 - 63
- 2022, Kwiecień14 - 41
- 2022, Marzec23 - 47
- 2022, Luty19 - 63
- 2022, Styczeń14 - 21
- 2021, Grudzień15 - 8
- 2021, Listopad25 - 6
- 2021, Październik20 - 22
- 2021, Wrzesień20 - 19
- 2021, Sierpień18 - 19
- 2021, Lipiec22 - 55
- 2021, Czerwiec32 - 84
- 2021, Maj28 - 85
- 2021, Kwiecień30 - 72
- 2021, Marzec25 - 69
- 2021, Luty9 - 18
- 2021, Styczeń20 - 49
- 2020, Grudzień23 - 46
- 2020, Listopad33 - 78
- 2020, Październik35 - 80
- 2020, Wrzesień30 - 46
- 2020, Sierpień30 - 56
- 2020, Lipiec35 - 80
- 2020, Czerwiec35 - 35
- 2020, Maj37 - 11
- 2020, Kwiecień33 - 12
- 2020, Marzec30 - 3
- 2020, Luty25 - 4
- 2020, Styczeń20 - 1
- 2019, Grudzień20 - 0
- 2019, Listopad29 - 7
- 2019, Październik32 - 5
- 2019, Wrzesień34 - 1
- 2019, Sierpień29 - 0
- 2019, Lipiec25 - 0
- 2019, Czerwiec32 - 0
- 2019, Maj28 - 0
- 2019, Kwiecień26 - 0
- 2019, Marzec24 - 5
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń21 - 0
- 2018, Grudzień12 - 0
- 2018, Listopad36 - 0
- 2018, Październik19 - 0
- 2018, Wrzesień12 - 1
- 2018, Sierpień11 - 0
- 2018, Lipiec12 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2018, Kwiecień3 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
- DST 13.37km
- Czas 00:35
- VAVG 22.92km/h
- VMAX 38.45km/h
- Temperatura 2.0°C
- Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Dom - praca - dom
Wtorek, 7 stycznia 2025 · dodano: 08.01.2025 | Komentarze 4
Zmiana 14-22.Przy dojeździe niebo zachmurzone, ale bezdeszczowo i ciepło (6°C), padało, gdy siedziałem w nastawni, powrót jednak bez dodatkowej wody z nieba ;)
W mojej pracy szykują się pewne zmiany w związku z tym, że już wiele osób odeszło na emeryturę, brakuje ludzi i tuż przed pracą miałem propozycję pewnej zmiany i to tak powiedzmy z grubej rury, bo o dwa stanowiska wyżej. Nie wiem, czy skorzystać, obowiązków oczywiście więcej, tylko innego rodzaju, nie miał bym też stanowiska bezpośredni związanego z koleją, tylko pracę biurową, organizacyjną i kiepską jak dla mnie zmianę poniedziałek-piątek 7-15 (może wyszła by opcja 6-14)....weekendowe wycieczki rowerowe i tłumy niedzielnych rowerzystów to koszmar.
Sporo plusów i sporo minusów, niby pracę wybiera się, żeby coraz więcej zarabiać, tylko teraz tak jakoś nie wiem, czy większe pieniądze dały by mi taką satysfakcję, jak obecnie wykonywana praca.
Kategoria Praca
Komentarze
Trollking | 00:24 piątek, 10 stycznia 2025 | linkuj
Faktycznie, decyzja z takich, w których żadna nie wydaje się dobra, a jedna mniej zła, choć jednocześnie umiarkowanie do przyjęcia :)
Negocjacje z opcją powrotu są dobrym pomysłem - idź w tym kierunku!
Negocjacje z opcją powrotu są dobrym pomysłem - idź w tym kierunku!
Trollking | 00:07 czwartek, 9 stycznia 2025 | linkuj
Ciężki temat, wiem coś o tym :)
Z doświadczenia - czasem awans nie jest wart ani kasy, ani nerwów. Przerabiałem i wolałem się pożegnać. Ale to w korpo. Od tego czasu nie przyjmuję żadnych "nobilitacji" na stanowiska kierownicze, wolę mieć czas na życie. I zmiany ustawione pode mnie, czyli na popołudnie, bo rankiem jest czas na pasję i Kropę, a i tak sporo czasu zostaje wieczorem na życie rodzinne :)
Jeśli aktualne miejsce pracy daje Ci radochę to pozostań przy tym, ale wynegocjuj sobie lepsze warunki. Skoro brakuje ludzi to masz idealne pole do walki o nie :)
Komentuj
Z doświadczenia - czasem awans nie jest wart ani kasy, ani nerwów. Przerabiałem i wolałem się pożegnać. Ale to w korpo. Od tego czasu nie przyjmuję żadnych "nobilitacji" na stanowiska kierownicze, wolę mieć czas na życie. I zmiany ustawione pode mnie, czyli na popołudnie, bo rankiem jest czas na pasję i Kropę, a i tak sporo czasu zostaje wieczorem na życie rodzinne :)
Jeśli aktualne miejsce pracy daje Ci radochę to pozostań przy tym, ale wynegocjuj sobie lepsze warunki. Skoro brakuje ludzi to masz idealne pole do walki o nie :)