Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 45313.70 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019: 7175 km
- rok 2020: 8429 km
- rok 2021: 5509 km
- rok 2022: 5303 km (od połowy roku przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy)
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: 7379,01 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2025:

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 182 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2025: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: X km

2024: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 7379,01 km AVG: 20,28 km/h TRP: 265

2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

Dom - praca - dom

Wtorek, 7 stycznia 2025 · dodano: 08.01.2025 | Komentarze 4

Zmiana 14-22.
Przy dojeździe niebo zachmurzone, ale bezdeszczowo i ciepło (6°C), padało, gdy siedziałem w nastawni, powrót jednak bez dodatkowej wody z nieba ;)

W mojej pracy szykują się pewne zmiany w związku z tym, że już wiele osób odeszło na emeryturę, brakuje ludzi i tuż przed pracą miałem propozycję pewnej zmiany i to tak powiedzmy z grubej rury, bo o dwa stanowiska wyżej. Nie wiem, czy skorzystać, obowiązków oczywiście więcej, tylko innego rodzaju, nie miał bym też stanowiska bezpośredni związanego z koleją, tylko pracę biurową, organizacyjną i kiepską jak dla mnie zmianę poniedziałek-piątek 7-15 (może wyszła by opcja 6-14)....weekendowe wycieczki rowerowe i tłumy niedzielnych rowerzystów to koszmar.
Sporo plusów i sporo minusów, niby pracę wybiera się, żeby coraz więcej zarabiać, tylko teraz tak jakoś nie wiem, czy większe pieniądze dały by mi taką satysfakcję, jak obecnie wykonywana praca.
Kategoria Praca



Komentarze
Trollking
| 00:24 piątek, 10 stycznia 2025 | linkuj Faktycznie, decyzja z takich, w których żadna nie wydaje się dobra, a jedna mniej zła, choć jednocześnie umiarkowanie do przyjęcia :)

Negocjacje z opcją powrotu są dobrym pomysłem - idź w tym kierunku!
Kolzwer205
| 12:04 czwartek, 9 stycznia 2025 | linkuj @Trollking c.d. Na obecnym stanowisku lepszych warunków nie wynegocjuję, kolejne stanowisko to dyżurny ruchu brygadzista/kierownik zmianowy, robi się praktycznie to samo. W ostatnim okresie ponad roku od kiedy huta miała problemy i na nastawni mogła być tylko jedna osoba na każdej zmianie jestem też pełniącym tą funkcję, jak bym ją oficjalnie przyjął tylko 100-150 zł więcej do wypłaty i trzeba pracować do 65 roku życia. Dyżurny ruchu w ustawie ma akurat warunki szkodliwe i może odejść na emeryturę w wieku 60 lat (tak planowałem). Dylematów sporo, być może wynegocjuję taką opcję, żeby w razie czego wrócić na poprzednie stanowisko.
Kolzwer205
| 12:03 czwartek, 9 stycznia 2025 | linkuj @Trollking Przepraszam na wstępie, że znowu trochę więcej napiszę, ale tym razem krócej, niż o gravelu (zresztą nie wiem, czy go i tak kupię). No właśnie, ciężki temat, w pewnym względzie lepiej dla zdrowia, bo to nie jest tryb zmianowy z nockami, być może miał bym dużo więcej energii na codzienne rowerowanie po pracy, bo organizm by się ustabilizował. Z drugiej strony to znacznie bardziej obciążające psychicznie stanowisko. W strukturze firmy był bym ja, nade mną szef wydziału transportu, a szef podlega jeszcze kolejno dwóm osobom w strukturze firmy. Plusem jest to, że pewne prace oczywiście zlecał bym innym podległym osobom w części biurowej, ale jak by nie patrzeć miał bym około pięćdziesiąt osób na głowie, bycie pod telefonem + kontakty z ludźmi z zewnątrz, kontrole, audyty, itd. Problemem jest to, że bardzo dużo rzeczy nawarstwiło się przez lata, wiele trzeba przeorganizować od podstaw i wszystkiego brakuje, a zakład ma niewystarczające środki na wykonanie wszystkich napraw od razu. Wyszkolenie nowych osób potrwa długie miesiące, a przez ten czas trzeba będzie się użerać z problemami, niespełnionymi zadaniami.
Na dobrą sprawę cała huta jest dopiero w dzierżawie, a nie oficjalnie kupiona, jest tam w zapisach utrzymanie obecnych struktur/kierownictwa po sprzedaży, ale jak by było w praktyce nie wiadomo. Wychodzi też tak, że jestem jedyną osobą z wydziału, która mogła by przyjąć stanowisko kierownika bez dodatkowych szkoleń, jakichś zaocznych studiów. Jeśli się nie zgodzę prawdopodobnie dzierżawca lub nowy właściciel huty może dać własnego człowieka, który jednak nie będzie miał zbytniego pojęcia funkcjonowaniu i możliwościach wydziału.
Trollking
| 00:07 czwartek, 9 stycznia 2025 | linkuj Ciężki temat, wiem coś o tym :)

Z doświadczenia - czasem awans nie jest wart ani kasy, ani nerwów. Przerabiałem i wolałem się pożegnać. Ale to w korpo. Od tego czasu nie przyjmuję żadnych "nobilitacji" na stanowiska kierownicze, wolę mieć czas na życie. I zmiany ustawione pode mnie, czyli na popołudnie, bo rankiem jest czas na pasję i Kropę, a i tak sporo czasu zostaje wieczorem na życie rodzinne :)

Jeśli aktualne miejsce pracy daje Ci radochę to pozostań przy tym, ale wynegocjuj sobie lepsze warunki. Skoro brakuje ludzi to masz idealne pole do walki o nie :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acwma
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]