avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 42655.26 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.21 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu

2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

• Sprzęt Cube Aim Race Allroad Custom

Wzdłuż linii kolejowej - Myszków - Pińczyce - Mysłów

Środa, 26 czerwca 2024 · dodano: 03.09.2024 | Komentarze 6

Bardzo ciepły dzień, wolne, dlatego zdecydowałem się uzupełnić bardziej moje zdjęciowe kolejowe zbiory i pojechałem w na miejscówki przy linii D29-1 w Myszkowie. Kilka długich postojów j trafiłem akurat sporo ciekawych składów. Niespodziewanie spotkałem się również ze znajomym, który również fotografuje kolej i którego widziałem ostatnio dziewięć lat temu. Dobrze, że mnie pamiętał, bo ja bym go niestety już nie poznał :)

Trasa: Żarki Letnisko - DW - Myszków Nowa Wieś - wzdłuż torów kolejowych do Myszkowa - Myszków: Stary Myszków, Gruchla, Kręciwilk, Ręby, Kręciwilk, Mrzygłód, Franulka, Będusz, Potasznia - Pustkowie Lgockie - Stara Huta - Pińczyce (Pińczyckie Górki, Podkamienna Góra, Grabie) - Huta Szklana - Mysłów - Osiek - Gliniana Góra - Lgota Górna - Dzierżno - Żarki Letnisko.

Ujęcia z tego dnia:

Szlak: Myszków - Poraj, linia D29-1. ET22-2028 mija obrzeża Myszkowa, kierując się w stronę Częstochowy.

Jeszcze mapka z trasy (w formie jpeg, bo link do bikemap nie jest obsługiwany przez BS), wstawiam jako drugą, żeby na stronie głównej wyświetlało się pierwsze zdjęcie:

Szlak: Poraj - Myszków, linia D29-1. ET22-1213 mija obrzeża Myszkowa, kierując się w stronę Łaz.

ET22-962 mija obrzeża Myszkowa, kierując się w stronę Łaz.

EU07-141 ciągnie na południe wygaszoną BR233 588-3 oraz skład kontenerów, mijając obrzeża Myszkowa.

Luźna TEM2-292 mija obrzeża Myszkowa, kierując się w stronę Łaz.

FLIRT (EN75-004) jako poc. KS 40671 relacji: Częstochowa - Gliwice zbliża się do semaforów wjazdowych stacji w Myszkowie.

Gama (111Ed-014) prowadzi na południe ładowny skład węglarek, zbliżając się do semaforów wjazdowych stacji Myszków.

Škoda 59E2 (182 055-4) opuszcza stację w Myszkowie, wyjeżdżając na szlak do Poraja, linia D29-1.

ET22-1072 zbliża się do semaforów wjazdowych stacji w Myszkowie, by po dłuższym postoju udać się w dalszą drogę na południe.

Škoda 59E3 (E182 157-8) zbliża się do semaforów wjazdowych stacji w Myszkowie, kierując się w stronę Łaz.

Szlak: Myszków - Zawiercie, linia D29-1. ELF 2 (22WEd-003) jako poc. KS 40107 "Sprinter" relacji: Częstochowa - Gliwice zbliża się do peronów po. Myszków Mrzygłód, które minie bez zatrzymania.

Szlak: Zawiercie - Myszków, linia D29-1. Drezyna pomiarowa EM120 o bliżej niezidentyfikowanym numerze minęła po. Myszków Mrzygłód, kierując się w stronę Częstochow

Szlak: Zawiercie - Myszków, linia D29-1. ELF 2 (22WEd-012) jako poc. KS 40624 relacji: Gliwice - Częstochowa mija myszkowską dzielnicę Ręby, zbliżając się do wiaduktu CMKi. Jednostka posiada specjalną okleinę z okazji 20-tej rocznicy wejścia Polski do Unii Europejskiej.

Szlak: Zawiercie - Myszków, linia D29-1. EP07-1056 z poc. IC 37104 "Mehoffer" relacji: Przemyśl Główny - Zielona Góra Główna mija myszkowską dzielnicę Ręby, zbliżając się do wiaduktu CMK-i.

Szlak: Myszków - Zawiercie, linia D29-1. FLIRT (EN75-002) jako poc. KS 40675 relacji: Częstochowa - Gliwice minął wiadukt Centralnej Magistrali Kolejowej w dzielnicy Ręby i zbliża się do po. Myszków Mrzygłód.

Škoda 59E3 (E182 157-8) zbliża się do po. Myszków Mrzygłód, kierując się w stronę Łaz. Tak, to ponownie ta sama lokomotywa, miała dłuższy postój na stacji w Myszkowie :)
W tle widoczny jest także wiadukt Centralnej Magistrali Kolejowej (linia D29-4).

Szlak: Zawiercie - Myszków, linia D29-1. ELF (27WEb-004) jako poc. KS 40626 relacji: Gliwice - Częstochowa rozpędza się po odjeździe z widocznego w tle po. Myszków Mrzygłód.

ELF 2 (22WEd-012) jako poc. KS 40135 relacji: Częstochowa - Tarnowskie Góry zbliża się do po. Myszków Mrzygłód, który minie bez zatrzymania.

FLIRT (EN75-004) jako poc. KS 40628 relacji: Gliwice - Częstochowa rozpędza się po odjeździe z po. Myszków Mrzygłód.

Szlak: Myszków - Zawiercie, linia D29-1. Dragon 2 (ET43-015) zbliża się do po. Myszków Mrzygłód, kierując się na południe. Lokomotywa posiada okleinę "Jestem Polakiem!, Jestem Dumny - Jan Kozietulski".

FLIRT (ED160-002) jako poc. IC 4124 "Chemik" relacji: Katowice-Płock minął bez zatrzymania widoczny w tle po. Myszków Mrzygłód.

Po kolejowej serii, gdy słońce powoli zaczynało chować się za nadciągające od południa rozmyte chmury chciałem jeszcze skorzystać z chłodniejszego wieczoru (temperatura spadła do 20,5°C) i dokręciłem pętelkę po bliskiej okolicy.

Warta od południowej strony Myszkowa - dzielnica Mrzygłód
Warta od południowej strony Myszkowa - dzielnica Mrzygłód © Kolzwer205

Bocianie gniazdo przy ul. Fryderyka Chopina w Myszkowie, dzielnica Mrzygłód. (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)

Droga przez pola w myszkowskiej dzielnicy Franulka.
Droga przez pola w myszkowskiej dzielnicy Franulka. © Kolzwer205

Ujęcie za plecami, droga przez pola w myszkowskiej dzielnicy Franulka, widoczny wiadukt DW 791. © Kolzwer205

Myszków, Franulka
Myszków, Franulka © Kolzwer205

Rzepak w dzielnicy Franulka - Myszków
Rzepak w dzielnicy Franulka - Myszków © Kolzwer205

Kaplica przy ul. Wyzwolenia - Myszków, Będusz.
Kaplica przy ul. Wyzwolenia - Myszków, Będusz. © Kolzwer205

Parafia Świętej Anny w myszkowskiej dzielnicy Będusz...a na polu czarny kot :)
Parafia Świętej Anny w myszkowskiej dzielnicy Będusz...a na polu czarny kot :) © Kolzwer205

Ul. Wyzwolenia - Myszków, dzielnica Będusz.
Ul. Wyzwolenia - Myszków, dzielnica Będusz. © Kolzwer205

Wieża ciśnień w myszkowskim Będuszu.
Wieża ciśnień w myszkowskim Będuszu. © Kolzwer205

Myszków, dzielnica Będusz - dwór murowano-drewniany z początku XX w.
Myszków, dzielnica Będusz - dwór murowano-drewniany z początku XX w. © Kolzwer205

Wieża ciśnień w myszkowskim Będuszu.
Wieża ciśnień w myszkowskim Będuszu. © Kolzwer205

Myszków, Będusz, widoki w kierunku centrum (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)

Myszków, Potasznia
Myszków, Potasznia © Kolzwer205

Myszków, Potasznia, w oddali kościół Św. Stanisława B.M.
Myszków, Potasznia, w oddali kościół Św. Stanisława B.M. © Kolzwer205

Bocian spacerując po polu w Pustkowiu Lgockim (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)

Sarny na Pustkowi Lgockim
Sarny na Pustkowi Lgockim © Kolzwer205

Stara Huta, widoki z ul. Wspólnej (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)

Ul. Wspólna w miejscowości Stara Huta
Ul. Wspólna w miejscowości Stara Huta © Kolzwer205

Słońce chowa się za horyzont - Podkamienna Góra - przysiółek wsi Pińczyce - godzina 20:55. © Kolzwer205

Po zachodzie słońca - Podkamienna Góra - przysiółek wsi Pińczyce
Po zachodzie słońca - Podkamienna Góra - przysiółek wsi Pińczyce © Kolzwer205

Przysiółek Grabie - Pińczyce i spacerujące tam konie, ujęcia z godziny 21:10 (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)