Info
Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 43870.26 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.23 km/h i się wcale nie chwalę.Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2024:
2023:
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:
2021:
2020:
2019:
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Listopad12 - 10
- 2024, Październik26 - 65
- 2024, Wrzesień30 - 83
- 2024, Sierpień18 - 52
- 2024, Lipiec29 - 85
- 2024, Czerwiec27 - 79
- 2024, Maj33 - 107
- 2024, Kwiecień18 - 57
- 2024, Marzec24 - 47
- 2024, Luty16 - 50
- 2024, Styczeń4 - 12
- 2023, Grudzień6 - 8
- 2023, Listopad5 - 8
- 2023, Październik14 - 20
- 2023, Wrzesień23 - 63
- 2023, Sierpień19 - 23
- 2023, Lipiec19 - 36
- 2023, Czerwiec15 - 29
- 2023, Maj9 - 16
- 2023, Kwiecień3 - 4
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2022, Listopad7 - 2
- 2022, Październik7 - 6
- 2022, Wrzesień12 - 15
- 2022, Sierpień21 - 12
- 2022, Lipiec27 - 57
- 2022, Czerwiec23 - 42
- 2022, Maj27 - 63
- 2022, Kwiecień14 - 41
- 2022, Marzec23 - 47
- 2022, Luty19 - 63
- 2022, Styczeń14 - 21
- 2021, Grudzień15 - 8
- 2021, Listopad25 - 6
- 2021, Październik20 - 22
- 2021, Wrzesień20 - 19
- 2021, Sierpień18 - 19
- 2021, Lipiec22 - 55
- 2021, Czerwiec32 - 84
- 2021, Maj28 - 85
- 2021, Kwiecień30 - 72
- 2021, Marzec25 - 69
- 2021, Luty9 - 18
- 2021, Styczeń20 - 49
- 2020, Grudzień23 - 46
- 2020, Listopad33 - 78
- 2020, Październik35 - 80
- 2020, Wrzesień30 - 46
- 2020, Sierpień30 - 56
- 2020, Lipiec35 - 80
- 2020, Czerwiec35 - 35
- 2020, Maj37 - 11
- 2020, Kwiecień33 - 12
- 2020, Marzec30 - 3
- 2020, Luty25 - 4
- 2020, Styczeń20 - 1
- 2019, Grudzień20 - 0
- 2019, Listopad29 - 7
- 2019, Październik32 - 5
- 2019, Wrzesień34 - 1
- 2019, Sierpień29 - 0
- 2019, Lipiec25 - 0
- 2019, Czerwiec32 - 0
- 2019, Maj28 - 0
- 2019, Kwiecień26 - 0
- 2019, Marzec24 - 5
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń21 - 0
- 2018, Grudzień12 - 0
- 2018, Listopad36 - 0
- 2018, Październik19 - 0
- 2018, Wrzesień12 - 1
- 2018, Sierpień11 - 0
- 2018, Lipiec12 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2018, Kwiecień3 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
- DST 68.38km
- Czas 03:11
- VAVG 21.48km/h
- VMAX 42.07km/h
- Sprzęt Ecobike MX 500
- Aktywność Rower elektryczny
Żarki Letnisko - Częstochowa (centrum - sklep rowerowy) - Żarki Letnisko
Piątek, 8 września 2023 · dodano: 06.02.2024 | Komentarze 3
Późno-popołudniowa jazda po zapasową dętkę, zależało mi tym bardziej na kupieniu jej jeszcze tego dnia, bo następnego o poranku zaplanowałem wyjazd na wąskotorówkę w okolicy Miasteczka Śląskiego i Tarnowskich Gór.Trasa: Żarki Letnisko, wojewódzką przez Masłońskie, Poraj, Osiny; Kolonia Borek, Zawodzie, Korwinów, Słowik, Częstochowa - centrum miasta + powrót w odwrotnej kolejności.
Po drodze zatrzymałem się jednak na kilkanaście minut przy żelaznym szlaku, w końcu trzeba było jakoś fotograficznie wykorzystać skrawek słonecznego dnia...później tylko trochę źle wyliczyłem sobie czas dojazdu i trzeba było mocno nadganiać...a elektrykiem jednak ciężej jedzie się powyżej prędkości wspomagania, niż zwykłym lekkim rowerem. Koniec końców udało się zdążyć przed zamknięciem sklepu o 19.
Wpis dodaję ponownie, wcześniej zapomniałem o zdjęciach z tego dnia:
Szlak: Myszków - Poraj, linia D29-1. EP09-042 z objazdowym składem IC 37104 "Mehoffer" relacji: Przemyśl Główny - Zielona Góra Główna zbliża się do semaforów wjazdowych i peronu stacji Poraj, który mija bez zatrzymania. Skład na czas budowy tunelu (przedłużenie ul. Korfantego) pod linią D29-61 na odcinku Turów - podg. Kucelinka w dniach 04-17.09. jeździł zmienioną trasą przez Zawiercie i Trzebinię.
Myszków - Poraj, linia D29-1. ELF-y 2 (21WEa-001 i 22WEd-002) jako poc. osobowy KS 40524 relacji: Gliwice - Częstochowa wjeżdżają w peron stacji Poraj. Pierwszy ELF 2 został ozdobiony okleiną "Niebo nad Beskidami", 11 grudnia 2022 roku brał on udział w ponownym otwarciu wyremontowanej linii kolejowej do Wisły. (UJĘCIE OD TYŁU PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE).
Szlak: Myszków - Poraj, linia D29-1. ET22-1144 ze składem cystern do przewozu gazów skroplonych i amoniaku zbliża się do semaforów wjazdowych drugiej z w/w stacji, kierując się w stronę Częstochowy.
Kategoria Do rodziny, Miasto, Przejażdżki 60 - 100 km
Komentarze
Trollking | 23:59 środa, 7 lutego 2024 | linkuj
Miejmy nadzieję, że (sorry, opinia subiektywna) testy rowerowe zakończą się fiaskiem, a rowery pozostaną rowerami :)
Bo na logikę, jako ekolog, nie kumam wciskania silnika, nawet "eko" (cudzysłów za jego produkcję), do czegoś, co tego nie potrzebuje.
Bo na logikę, jako ekolog, nie kumam wciskania silnika, nawet "eko" (cudzysłów za jego produkcję), do czegoś, co tego nie potrzebuje.
Trollking | 00:28 środa, 7 lutego 2024 | linkuj
Wniosek jedyny słuszny: elektryfikacja sprawdza się na kolei, nie w rowerach :)
Komentuj