Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 43870.26 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.23 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 73.34km
  • Czas 03:14
  • VAVG 22.68km/h
  • VMAX 48.63km/h
  • Sprzęt Ecobike MX 500
  • Aktywność Rower elektryczny

Na targ w Żarkach i popołudniowa jazda z przyczepką do Huciska

Środa, 2 sierpnia 2023 · dodano: 13.01.2024 | Komentarze 2

Przed południem jazda po większe zakupy spożywcze i te związane z renowacją furtki na targowisko w Żarkach, a po południu testowa jazda z przyczepką do lasu w miejscowości Hucisko. Testowa dlatego, że w instrukcji przyczepki było napisane, iż niby nie nadaje się do rowerów elektrycznych, jednak stwierdziłem, że przecież musiał bym nią pewnie szarpać i energicznie przyśpieszać na najmocniejszym wspomaganiu, zapewne stąd taki zapis, bo innej różnicy nie ma w działających na niej siłach. Z ładunkiem jeżdżę płynnie, więc bez obawy podmieniłem szybkozamykacz tylnego koła na ten z wypustkami do podpięcia przyczepki i ruszyłem w drogę.

Trasa: Żarki Letnisko - wojewódzka - Żarki i targ + powrót w odwrotnej kolejności; Żaki Letnisko - DW - Żarki - Mirowski gościniec - Mirów - Bobolice - Zdów - Hucisko - las + powrót w odwrotnej kolejności.




Szlak: Psary - Góra Włodowska, linia D29-4. EP09-043 z poc. IC/EC 107 (54000) "Sobieski" relacji: Gdynia Główna - Wien Hauptbahnhof mija miejscowość Hucisko w gminie Kroczyce.


W lesie znalazłem też maślaki....które tam zostawiłem (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)


Rowerowy TIR :)


Skutki zeszłorocznych wichur (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)


Nocne ujęcia z "Mirowskiego gościńca" w drodze powrotnej (godzina 21:35) (DODATKOWE PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)

Różnica w ciągnięciu takiej jednokołowej przyczepki zwykłym rowerem, a tym po prostu kolosalna. Wiadomo, że lżej, bo część pracy zapewnia silnik elektryczny, a ogólnie zwykłym rowerem przez górki w tej okolicy bym nie przejechał, ale głównie chodzi mi o stabilność. Ciągnąc ją trekkingiem Meridy musiałem wsadzać coś cięższego do torby na kierownicy, obowiązkowo na ramę lądowały bidony z wodą, ale tylko do dociążenia i nie mogłem ich opróżniać podczas przejazdu, a w tylnych sakwach aparat z cięższym obiektywem, jakieś kanapki i dodatkowy litr wody. To było takie minimum do w miarę stabilnej jazdy z czymś na przyczepce. Czułem jednak, że i tak odrobinę brakuje masy...może gdybym sam ważył więcej o te 8-9 kg, w sumie nie wiem, poza tym, że moje własne BMI było by wtedy idealnie wyśrodkowane :) W każdym razie już widzę, że tej przyczepki do zwykłego roweru nie ma za bardzo sensu zapinać, skoro w tym nie muszę martwić się, że jakiś wybój mocniej podbije mi kierownicę i stracę sterowność, pewność i skrócona droga podczas mocniejszego hamowania też była w tym przypadku na duży plus.


Komentarze
Kolzwer205
| 00:21 wtorek, 16 stycznia 2024 | linkuj @Trollking :))
Trollking
| 23:19 poniedziałek, 15 stycznia 2024 | linkuj E-rowero-cargo. Świat się kończy :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]