Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 43870.26 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.23 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 50.07km
  • Czas 01:58
  • VAVG 25.46km/h
  • Sprzęt Ecobike MX 500
  • Aktywność Rower elektryczny

Częstochowa - Żarki Letnisko - Częstochowa

Poniedziałek, 19 czerwca 2023 · dodano: 10.01.2024 | Komentarze 5

Transportowo do rodzinnego domu, standardowa trasa przez Słowik, Zawodzie, Kolonię Borek, Osiny, Poraj, Masłońskie. Dodatkowo test nowej lampki rowerowej Busch & Müller IQ-XS Friendly E 70 Lux (wersja Friendly to bardziej budżetowe lampki B&M w plastikowej obudowie, tą wyrwałem za 120 zł, podczas, gdy wersja w metalowej obudowie to koszt ponad 320 zł, różnicy w jakości światła nie ma żadnej)  i lusterka XLC MR-K13 (lusterko widać bezpośrednio na fotoblogu, po kliknięciu w poniższe zdjęcie).


Kategoria Do rodziny



Komentarze
Kolzwer205
| 22:05 czwartek, 11 stycznia 2024 | linkuj @Jorg Przy zamontowaniu pod kierownicą pozostaje pełna widoczność, jeśli kierownica jest na odpowiedniej wysokości nie zaczepia się o nie, nie wystaje poza obrys kierownicy roweru, jedynie trochę czasu wymaga przestawienie się do patrzenia niżej, niż zazwyczaj. W trekkingu i miejskim mam nad kierownicą, musi wystawać poza jej obrys, chociaż i tak trochę zasłania się pole widzenia ramieniem, rozwiązaniem jest dalsze wystawienie poza kierownicę, ale wzrasta ryzyko zahaczenia o coś. Te nad kierownicą często mi się przestawiają, bo nawet ręką zdarza mi się je przypadkowo przesunąć, a jak nie na przejażdżce to zawsze podczas wnoszenia roweru do mieszkania.

@Trollking Te stałe lampki zazwyczaj wypadają drożej, nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :)
Trollking
| 00:43 czwartek, 11 stycznia 2024 | linkuj Wow, moje lampki w zestawie nie przekraczają stówy bez promki :) Niech służy!
Jorg
| 21:56 środa, 10 stycznia 2024 | linkuj Jak się spisuje lusterko zamontowane w pokazany sposób? Mam podobne do zamontowania. Na razie do tej pory korzystałem z mocowanych na końcu kierownicy z wszystkimi wadami tego sposobu.
Kolzwer205
| 19:49 środa, 10 stycznia 2024 | linkuj @Marecki Stwierdziłem, że do tego roweru też kupię komplet 15-tek i 30-tek Crosso, raz, bo nie chciało by mi się za każdym razem regulować długości pasków przekładając je z Meridy, a dwa niebiesko-żółta kolorystyka kojarzyła mi się z wiadomą flagą :)
Marecki
| 19:18 środa, 10 stycznia 2024 | linkuj Niezłą okazję ustrzeliłeś. Kliknąłem w fotke i od razu zauważyłem dopasowane kolorystycznie pod rower sakwy..
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mnikt
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]