Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 43870.26 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.23 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 65.14km
  • Czas 03:17
  • VAVG 19.84km/h
  • VMAX 53.93km/h
  • Temperatura 25.0°C
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Transportowo z Żarek Letniska do Częstochowy - jazda testowa z przyczepką

Czwartek, 28 lipca 2022 · dodano: 03.01.2024 | Komentarze 2

Pewien czas temu kupiłem sobie coś lepszego na większe gabaryty, poprzednia przyczepka średnio mnie satysfakcjonowała, nadawała się tylko do lekkich i małych rzeczy. Tak się akurat złożyło, że do odebrania miałem sporą paczkę w punkcie kurierskim, więc tym samym wyruszyłem w pierwszą jazdę testową.

Trasa: Żarki Letnisko, gruntową przy torach do Ostrowa, Masłońskie, wojewódzką do Poraja, Choroń, Olsztyn, Biskupice, Olsztyn, Odrzykoń, Częstochowa - punkt DPD ul. Hantkego, Słowik (postój przy torach), Korwinów, Zawodzie, Kolonia Borek, wojewódzką przez Osiny, Poraj; wzdłuż zbiornika wodnego, wojewódzką przez Masłońskie do Żarek Letniska.

Oczywiście nie mogłem pojechać bez aparatu, więc wpadło trochę ujęć:


Szlak: Poraj - Myszków, linia D29-1. Gama (111Ed-040) mija pogranicze miejscowości Masłońskie i Żarki Letnisko, kierując się na południe.


Choroń (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)


Biskupice


Biskupice (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)


Strojnica włoska (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)


Borczyniec owocowy (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)


Skoczek zielony (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)


Słowik - w drodze powrotnej z ładunkiem.. dodatkowo jakieś 15 kg :)


Szlak: Poraj - Częstochowa Towarowa, linia D29-1. ET22-995 ze składem "gazówek" mija miejscowość Słowik, kierując się na północ.


Szlak: Poraj - Częstochowa Towarowa, linia D29-1.TRAXX 594 023 (5 170 143-9) ze składem cystern mija miejscowość Słowik, kierując się w stronę Częstochowy.


Szlak: Poraj - Częstochowa Towarowa, linia D29-1. ELF (EN76-007) jako poc. KS 40626 relacji: Gliwice - Częstochowa mija miejscowość Słowik.


Szlak: Poraj - Częstochowa Towarowa, linia D29-1. "Ludmiła" (BR233 643-6) ze składem węglarek mija miejscowość Słowik, kierując się w stronę Częstochowy.


Szlak: Myszków - Poraj, linia D29-1. ELF 2 jako poc. KS 40630 relacji: Gliwice - Częstochowa zbliża się do peronu Poraj.


Szlak: Myszków - Poraj, linia D29-1. ELF-y podczas przejazdu testowego zbliżają się do semaforów wjazdowych stacji w Poraju.


Poraj


Poraj (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)


Poraj (DODATKOWE UJĘCIA PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)



Komentarze
Kolzwer205
| 23:14 piątek, 5 stycznia 2024 | linkuj @Trollking W zasadzie różnica taka, że ciężej się jedzie, a szczególnie rozpędza i zakręty trzeba robić minimalnie większym łukiem tylko dlatego, żeby przyczepka nie przeważyła, poza tym ta jedzie praktycznie idealnie po śladzie roweru ;)
Trollking
| 00:36 czwartek, 4 stycznia 2024 | linkuj Hehe, Ty i rowery cargo to niemal substyut :) Fajnie, że zakup udany, choć pewnie na zakrętach zachodziło :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa licac
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]