avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 42655.26 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.21 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu

2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

• Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom

Żarki Letnisko - Częstochowa - Koniecpol - Lelów - Niegowa - Żarki - Żarki Letnisko

Środa, 12 maja 2021 · dodano: 10.06.2021 | Komentarze 7

Na wstępie uprzedzę, że zdjęć jest bardzo dużo, aby zobaczyć wszystkie trzeba kliknąć zamieszczone i przechodzić bezpośrednio na mój fotoblog, pod zdjęciem głównym są tam dodatkowe ujęcia.

Po wczorajszej trasie trochę mnie spiekło, dlatego chcąc nie chcąc musiałem po drodze wrócić do mieszkania, zabrać kilka rzeczy dla ochrony przed słońcem i dopiero stamtąd wyruszyć we właściwym kierunku. Tego dnia było już minimalnie chłodniej, wiatr ze wschodu nadal jednak dokuczał, dlatego ponownie wyruszyłem na wschód. Zaplanowałem sobie, że w ramach odpoczynku przejadę maksymalnie 70-80 km, ale jak to przy spontanicznej jeździe bywa wyszło odrobinę więcej :)

Trasa: Żarki Letnisko - wzdłuż torów do Ostrowa - Masłońskie - wojewódzką do Poraja - las - Częstochowa - Kusięta - Turów - Bukowno - Lusławice - Okrąglik - lasem do Lipnika - Zalesice - Julianka - gruntowymi wzdłuż torów kolejowych przez Staropole, Bolesławów do Podlesia - Kozaków - Zagacie - Stary Koniecpol - przystanek osobowy Koniecpol Magdasz - Koniecpol-centrum - wojewódzką 794 przez Niwki, Drochlin do Lelowa - DK 46 - DW 789 przez Ślęzany, Bliżyce, Tomiszowice, Niegową, Czarny Kamień, Żarki - Dzierżno - Żarki Letnisko.

Przed dojazdem do Częstochowy - droga na wysokości osady Bloki Kolejowe i stacji towarowej Częstochowa Mirów. Niestety drzewa po prawej zostały oznaczone do wycinki.

Joachimów - Turów i mniszkowe pola (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w powyższe zdjęcie).

Droga przez las w Okrągliku (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w powyższe zdjęcie).

Ten sam las już w pobliżu osady Lipnik-Gajówka

Szlak: Julianka - Koniecpol, linia D29-61. Vectron 193 381 ze składem próżnych węglarek do Rykoszyna mija miejscowość Zalesice.

Widoki w Staropolu (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w powyższe zdjęcie)

Kwiaty wiśni w bliższym ujęciu - Staropole

Kwitnąca jabłoń w Staropolu (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w powyższe zdjęcie)

Kwitnąca jabłoń w Staropolu

Podlesie (kliknij w powyższe zdjęcie)

Bocianie gniazdo w Podlesiu (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w powyższe zdjęcie)
Podlesie, a za zakrętem już Kozaków
Podlesie, a za zakrętem już Kozaków © Kolzwer205

Wieś o ciekawej nazwie - Zagacie
Przystanek osobowy Koniecpol Magdasz
Przystanek osobowy Koniecpol Magdasz © Kolzwer205

Szlak: Koniecpol - Julianka, linia D29-61. Impuls (36WEa-006) jako poc. osobowy Regio 24311/0 relacji: Kielce - Częstochowa rozpędza się po odjeździe z po. Koniecpol Magdasz.

Gniazdo na ul. Przedmieście Magdasz - Koniecpol (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w zdjęcie)
Linia kolejowa D29-61 tuż przed semaforami wjazdowymi stacji Koniecpol, szlak od strony Julianki. © Kolzwer205

Szlak: Koniecpol - Julianka, linia D29-61. EP09-032 z poc. IC 38104 "Mehoffer" relacji: Przemyśl Główny - Szczecin Główny minęła stację w Koniecpolu.

Impuls (36WEa-020) jadący jako poc. osobowy Regio 24307/6 relacji: Częstochowa - Kielce zbliża się do semaforów wjazdowych stacji Koniecpol, jadąc szlakiem od strony Julianki, linia D29-61.

Rzeka Pilica widziana z mostu na ul. Chrząstowskiej - Koniecpol (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w zdjęcie)

Ślęzany, w oddali widoczny również kościół Wniebowstąpienia w Staromieściu (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w zdjęcie)

Dwór - Lgota Gawronna (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w zdjęcie)

Zalesie - integralna część wsi Bliżyce (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w zdjęcie)

Pod jabłonią w Bliżycach

Tomiszowice (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w zdjęcie)

Rzepakowe pola w Tomiszowicach (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w zdjęcie)

Tomiszowice - gmina Niegowa, powiat myszkowski. Na zdjęciu droga wojewódzka 789 w kierunku Lelowa. Rower czeka na poboczu, na zakręcie w okolicy najdalszej strzałki :)

Tomiszowice - widoki na wschód (dodatkowe ujęcia po kliknięciu w zdjęcie)

Kolzwer205
| 11:31 sobota, 12 czerwca 2021 | linkuj Dzięki :) Poza drogami wojewódzkimi całkowity spokój :)
Roadrunner1984
| 20:45 piątek, 11 czerwca 2021 | linkuj Kurde te pola na zoomie superrrr , asfalty u Ciebie to idealna sprawa na szosę i trening. A jak z rucham , chyba spokojnie co
Kolzwer205
| 09:00 piątek, 11 czerwca 2021 | linkuj Podziękował :) Teraz w zasadzie człowiek dostrzega jak szybko to przeminęło.
Trollking
| 21:19 czwartek, 10 czerwca 2021 | linkuj Stówki gratuluję, jak i zdjęć. Fajnie zobaczyć rzepak miesiąc po ;)

Zagacie - spoko nazwa. Bociany pokazują, że jej nie uznają :)
Kolzwer205
| 20:59 czwartek, 10 czerwca 2021 | linkuj @andale Własnie za takie widoki lubię odwiedzać tamte rejony wiosną, latem też mijałem je nie raz, ale czegoś wtedy jednak brakuje.

@Marecki Tak się złożyło, w międzyczasie powstawały też nowe zdjęcia i nie miałem zbytnio czasu zajmować się tymi starszymi. Aktualnie jestem już na bieżąco...pewnie do weekendu, bo prawie cały przyszły tydzień mam wolny, a bez kolejnych zdjęć się nie obejdzie.
Dziękuję, dla mnie temperatura była wprost wymarzona, ograniczał mnie tylko czas, bo wieczorem obiecałem pewien serwis hamulców hydraulicznych, gdyby nie to pewnie 150 było by formalnością ;)
andale
| 16:24 czwartek, 10 czerwca 2021 | linkuj Piękna grzęda usiana polami na ostatnim zdjęciu ;)
Marecki
| 11:27 czwartek, 10 czerwca 2021 | linkuj No to miałes naprawde spore zaległości we wpisach, skoro to trasy sprzed miesiąca. Miło popatrzeć, bo majowe widoczki dopiero za rok..Konkret trasa jak na upał. Fajna platforma dla boćków..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kalne