Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 42655.26 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.21 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 27.97km
  • Czas 01:28
  • VAVG 19.07km/h
  • VMAX 31.29km/h
  • Temperatura 13.9°C
  • Sprzęt Gazelle Orange C8
  • Aktywność Jazda na rowerze

Miasto - praca - dom

Sobota, 15 maja 2021 · dodano: 15.05.2021 | Komentarze 3

Jazda do centrum po kilka drobiazgów i prosto do pracy na popołudniową zmianę 14-22, dzień już z niewielkim wiatrem i przyjemną temperaturą 18°C.
W pracy w sumie luz jak nigdy, na porannej zmianie spaliło ważny przekaźnik, obwód awaryjny sterowania urządzeniami ruchu nie działa, a uprawnieni do naprawy pracownicy przyjadą dopiero w poniedziałek...na PKP takie coś by nie przeszło :))
Tym samym nie działają kamery na przejeździe, zamykanie rogatek (pociąg musi zatrzymać się przed przejazdem, ustawiacz jadący na lokomotywie wychodzi i zatrzymuje ruch samochodowy, po czym skład może dopiero przejechać), nie działają oczywiście rozjazdy, tarcze manewrowe (sygnalizatory świetlne), droga przez mój posterunek została ułożona "na sztywno" i pozostałe manewry odbywają się od strony innego posterunku ruchu. W całym budynku oprócz jednego gniazdka nie ma prądu, więc przynajmniej było gdzie podłączyć lampkę i ładowarkę od telefonu :)
Kategoria Miasto, Praca



Komentarze
Kolzwer205
| 18:13 niedziela, 16 maja 2021 | linkuj Z sygnalizacją automatyczną wpadki się zdarzają, ale raczej występowały one właśnie te kilka lat temu, gdy ona raczkowała, sam byłem wtedy świadkiem, jak tuż przed jadącym samochodem, przy otwartych rogatkach przeleciał pośpieszny. Nie mniej jednak przed wjazdem na przejazd zawsze warto się upewnić, bo elektronika czasem zawodzi (tylko nie jak niektórzy kierowcy, którzy po wjeździe zatrzymują się i wtedy rozglądają).
Marecki
| 11:32 niedziela, 16 maja 2021 | linkuj Mi kiedyś mimo otwartych szlabanów przeleciał 20 metrów przed nosem IC do Berlina.
Z 5 lat mi doszło..
Trollking
| 23:31 sobota, 15 maja 2021 | linkuj O cholera, Polska :/

Od kiedy zacząłem czytać Twoje wpisy tym bardziej zatrzymuję się przed przejazdem nawet wcześniej, niż sygnalizacja zdąży o tym pomyśleć, już nie pisząc o szlabanach :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jestb
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]