avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 39073.07 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy zsumowane i dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (w trakcie uzupełniania)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu

2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

• Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom

Po paczkę w śnieżny jesienny dzień

Niedziela, 29 listopada 2020 · dodano: 30.11.2020 | Komentarze 7

Jakiś czas temu zamówiłem lakier do drewna, sprzedawca oferował darmową przesyłkę "Paczką w Ruch-u". Pomyślałem, że to będzie całkiem niezła opcja i motywacja do krótkiej rowerowej pętelki, jeśli tym razem nie zamówię przesyłki do Częstochowy, a do pobliskiej miejscowości obok rodzinnego domu w Żarkach Letnisku, zresztą lakier był mi potrzebny w tamtym domu, więc im bliżej mam go przewieźć, tym lepiej. Zamawiając w czwartek paczka planowo miała trafić do punktu w poniedziałek  23.11. (prognozy ciepłego i słonecznego dnia, które zresztą się sprawdziły), poza tym miałem wolne, jak najbardziej odpowiadał mi ten lub ewentualnie następny dzień, który też optymistycznie się przedstawiał.
Jak to przy planowaniu czasem coś się posypie - w poniedziałek paczka otrzymała status "przesyłka omyłkowo trafiła do innego punktu odbioru, postaramy się ją dostarczyć jak najszybciej do właściwego punktu". W moim wybranym punkcie przesyłka znalazła się dopiero w piątek - tego dnia miałem jeszcze ostatnią nockę, a temperatura powietrza mocno obniżyła się ostatnich dniach. Do Żarek dojechałem zatem poprzedniego dnia, w sobotę wieczorem.
Niedziela 29.11. - po paczkę ruszyłem koło południa (od tej godziny czynny był akurat sklepik), przez noc trochę "pobieliło" okolicę, a termometr wskazywał wartość bliską zeru. Sprawdzając dokładne położenie punktu na mapie zaplanowałem minimalistyczną pętelkę, w większości są tam wąskie asfaltowe odcinki, a teren jest lekko pagórkowaty. Punktem okazał się typowy mały wiejski sklepik, chyba jeden z nielicznych w tamtej okolicy, z zewnątrz wyglądający niepozornie, w stylu wczesnych lat 90-tych z wyblakłymi naklejkami reklam złotego trunku, w środku jednak półki bogate były asortymentu spożywczego. Zamieniając krótką pogawędkę z miłym starszym sprzedawcą ruszyłem ruszyłem do domu, pod względem pogody czułem tylko spory niedosyt.. to może, gdy zapowiedzą słoneczny zimowy tydzień coś tam zamówię, no bo latem taki dystans całkiem śmiesznie się prezentuje? :)

Trasa: Żarki Letnisko - Lgota-Nadwarcie - Lgota Górna - Lgota Mokrzesz - Oczko - Lgota-Nadwarcie - Żarki Letnisko.

Na przejażdżkę zabrałem ze sobą tylko jeden stałoogniskowy obiektyw 50 mm, dlatego część zdjęć jest cyknięta aparatem, a część telefonem.
Pole w pobliżu ul. Szkolnej - Lgota-Nadwarcie
Ul. Szkolna - Lgota-Nadwarcie
Ul. Szkolna - Lgota-Nadwarcie - zdjęcie z telefonu.
Ul. Długa - Lgota-Górna - widok w kierunku Lgoty-Mokrzesz
Ul. Długa - Lgota-Górna - widok w kierunku Lgoty-Mokrzesz - zdjęcie z telefonu
Przed mostkiem nad rzeką Wartą - po tej stronie jeszcze w Lgocie-Nadwarciu
Mostek nad Wartą - po tej stronie Lgota-Nadwarcie, za mostkiem już Żarki Letnisko
Warta - Żarki Letnisko
Warta - Żarki Letnisko - zdjęcie z telefonu

Trollking
| 22:06 poniedziałek, 30 listopada 2020 | linkuj Ale ta Warta u Ciebie malutka... Taka Wartusia niemal :)

Dobrze, że śnieg z dróg ładnie odgarnięty.
Kolzwer205
| 20:37 poniedziałek, 30 listopada 2020 | linkuj @Marecki Teraz już śnieg trochę nadtopiony i zamrożony ponownie, ale nadal jest, więc ślisko, mam nadzieję, że jutro w drodze do pracy nie zaliczę pierwszego zimowego ślizgu :))
| 20:35 poniedziałek, 30 listopada 2020 | linkuj Dzięki, jak jest trochę więcej śniegu też nawet lubię się gdzieś wybrać, jednak taką okazję miałem ostatnio dwa lata temu: http://kolzwer205.bikestats.pl/1724590,Czestochowa-Korwinow-Odrzykon.html
Marecki
| 20:34 poniedziałek, 30 listopada 2020 | linkuj No to pierwsze zimowe koty za płoty :)
grigor86
| 20:32 poniedziałek, 30 listopada 2020 | linkuj Namiastka zimy. Trochę tęskno mi za śniegiem - wiem to dziwne, ale ja lubię jeździć rowerem po białym. Dystans wcale nie śmieszny, bo w przeciwieństwie do większości ruszyłeś tyłek :-)
Kolzwer205
| 20:30 poniedziałek, 30 listopada 2020 | linkuj U mnie do tego wieczoru nadal widoki bez zmian - lekko biało :)
andale
| 20:21 poniedziałek, 30 listopada 2020 | linkuj W Poznaniu też dzisiaj chwilę poprószyło, ale płatki topniały po dotarciu na ziemię. Chwilę będę musiał poczekać na podobne scenerie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edyni