Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 43870.26 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.23 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 44.40km
  • Czas 02:20
  • VAVG 19.03km/h
  • VMAX 40.08km/h
  • Temperatura 24.0°C
  • Podjazdy 290m
  • Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
  • Aktywność Jazda na rowerze

Częstochowa - Wyrazów - Blachownia - Wyrazów - Częstochowa

Sobota, 27 czerwca 2020 · dodano: 30.06.2020 | Komentarze 4

Dzisiaj miałem wolny dzień, jednak do godzin południowych sporo rzeczy do zrobienia w domu, tym samym na leniwą przejażdżkę wybrałem się przed godziną pierwszą. W planie miałem zdobycie kilku kolejowych ujęć, ze względu na zapowiadane burze i dość silny zachodni wiatr postanowiłem wybrać się gdzieś niedaleko na zachód, by w razie czego z wiatrem szybko znaleźć się w domu. Jak się później okazało mogłem wybrać się trochę dalej, podczas trasy spadło tylko kilka większych kropel przez jakieś dwie minuty, a burzowe chmury przewijały się bardzo daleko (sprawdzałem na radarze meteo, swoją drogą mogę polecić - antistorm.eu). Uciążliwa była jedynie temperatura i pomimo wmordewindu parne powietrze. Z kolejowych ujęć też nie jestem jakoś specjalnie zadowolony, maszyny trafiły się co prawda niezłe, jednak albo pod słońce, albo w nieciekawych kadrowo miejscach, jak to mówią lepszy rydz niż nic, tym bardziej, że często trafiają się ładne kadrowo miejsca, słońce świeci pod idealnym kątem, a po mimo długiego wyczekiwania zostaję z niczym.
W drodze powrotnej chyba dla dodatkowej atrakcji strzeliła mi linka od przedniej przerzutki, ze względu na górny ciąg taka sytuacja potrafi mi się zdarzyć co kilka miesięcy, więc zawsze wożę zapasową, straciłem jedynie tylko kilkanaście minut na pozbycie się resztek starej, przeciąganie nowej i regulację.
Z technicznych nowości na moim blogu - zmieniam mapy Navime na AllTrails. Głównie zależy mi na podglądzie śladu przez mapy OpenStreetMaps, a AllTrails spełnia tą funkcję, brakuje mi jedynie reszty statystyk, które posiada Navime (przewyższenie, średnie prędkości, jednak od kilkunastu dni nie wczytuje mi w ogóle map OSM, ślad pojawia się jedynie na mapie Google i to dopiero po wstawieniu we wpis.


Alternatywnie sprawdzałem też bikemap, dodając trasę na komputerze nie mam problemu z umieszczeniem jej później na bikestats, jednak edytując wpis na telefonie po wgraniu trasy mam problem ze znalezieniem linku do umieszczenia trasy na stronie.
Cycle Route 6513921 - via Bikemap.net - Open Route in Bikemap App 

Szlak: Częstochowa Gnaszyn - Częstochowa Stradom, linia D29-61. EZT - EN57AKŚ-892 jako poc. osobowy KS 94558 relacji: Lubliniec - Częstochowa zbliża się do przejazdu na ul. Mała Warszawka.

Szlak: Częstochowa Gnaszyn - Częstochowa Stradom, linia D29-61. TRAXX - 386 018-6 ze składem platform do przewozu kontenerów zbliża się do przejazdu na ul. Mała Warszawka, mijając się z ET22-1208.

Szlak: Blachownia - Częstochowa Gnaszyn, linia D29-61. "Byk" w duecie z "challengerem", czyli 20Eo-004 i M62M-008 ciągną skład węglarek w kierunku Częstochowy, mijając Blachownię.
Szlak: Blachownia - Częstochowa Gnaszyn, linia D29-61. 181 026-6 mija Blachownię, kierując się w stronę Częstochowy.
Szlak: Blachownia - Częstochowa Gnaszyn, linia D29-61. 181 026-6 mija Blachownię, kierując się w stronę Częstochowy. © Kolzwer205
Szlak: Częstochowa Gnaszyn - Blachownia, linia D29-61. ED250-014 jako poc. EIP 1603 relacji: Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny mija Blachownię.
Szlak: Częstochowa Gnaszyn - Blachownia, linia D29-61. ED250-014 jako poc. EIP 1603 relacji: Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny mija Blachownię. © Kolzwer205

Częstochowa Gnaszyn - Blachownia, linia D29-61. Sfotografowany wcześniej EZT wraca jako poc. osobowy KS 94509 relacji: Częstochowa - Lubliniec, wjeżdżając do Blachowni.
Szlak: Blachownia - Częstochowa Gnaszyn, linia D29-61. Dragon - E6ACT-002 mija Blachownię, kierując się w stronę Częstochowy.
Szlak: Blachownia - Częstochowa Gnaszyn, linia D29-61. Dragon - E6ACT-002 mija Blachownię, kierując się w stronę Częstochowy. © Kolzwer205

Kilka ujęć Classa 66220 podczas rozładunku na bocznym torze stacji Blachownia, linia D29-61 (WIĘCEJ PO KLIKNIĘCIU W POWYŻSZE ZDJĘCIE).

Herby Stare - Blachownia, D29-61. Class 66018 minął miejscowość Pietrzaki i zbliża się do stacji w Blachowni.
Szlak: Blachownia - Herby Stare, linia D29-61. Vectron - X4EC-050 mija łuki w Blachowni, kierując się w stronę Herbów.
Szlak: Blachownia - Herby Stare, linia D29-61. Vectron - X4EC-050 mija łuki w Blachowni, kierując się w stronę Herbów. © Kolzwer205

Szlak: Blachownia - Herby Stare, linia D29-61. ET22-1182 ze składem wagonów Tads mija łuki w Blachowni, kierując się na zachód.


Komentarze
Marecki
| 11:10 wtorek, 7 lipca 2020 | linkuj Niezły przegląd "ciuchci" :)
Trollking
| 20:12 środa, 1 lipca 2020 | linkuj Zawsze mnie zastanawiała ta zbieżność ED-ytorska :)
Kolzwer205
| 08:18 środa, 1 lipca 2020 | linkuj Dziękuję, w zasadzie takie rozładunki to po prostu kwestia zapotrzebowania w danym miejscu, u mnie teraz to częsty widok z racji modernizacji pobliskiego szlaku kolejowego. Pod Poznaniem w czasach modernizacji linii było podobnie. ED250 to oryginalne włoskie Pendolino z firmy Alstom produkowane dla Polski :) A jeśli chodzi o Edytę to potoczna nazwa ED74 - akurat mało udany twór polskiej Pesy.
Trollking
| 21:35 wtorek, 30 czerwca 2020 | linkuj Jak na moje fajne ujęcia. Szczególnie podoba mi się rozładunek - rzadko widywany dla postronnych - oraz ta ED-yta, która jak rozumiem jest po prostu jakąś wersją Pendolino? :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iataz
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]