Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 42673.10 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.21 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116

2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 14.93km
  • Czas 00:47
  • VAVG 19.06km/h
  • VMAX 29.81km/h
  • Temperatura 21.0°C
  • Sprzęt Gazelle Orange C8
  • Aktywność Jazda na rowerze

Do sklepu w mieście

Sobota, 9 maja 2020 · dodano: 10.05.2020 | Komentarze 0

Wracając z pracy w trekkingu pękło mi mocowanie przedniego błotnika, po godzinie piętnastej wszystkie sklepy rowerowe były już zamknięte, a potrzebowałem roweru na wycieczkową jazdę w niedzielę. Remontując mieszkanie kilka miesięcy wcześniej dość często odwiedzałem market budowlany "C", kojarzyłem, że są tam blaszki, które idealnie nadały by się jako mocowanie, a nawet były by mocniejsze od typowego rowerowego. Tak zdecydowałem wybrać się konkretnie po kątownik krzesełkowy za mniej niż złotówkę. Ruch rowerowy w mieście był spory, nawet się takiego nie spodziewałem, cała masa niedzielnych rowerzystów wyjechała na drogi, głównie młodzież. Trzeba było zachować wzmożoną uwagę na DDR-kach, dla niektórych niestety nie jest oczywista jazda prawą stroną, czy co lepsze patrzenie na drogę zamiast pisania sms-ów podczas jazdy.
Po powrocie zabrałem się za montaż blaszki, rozwierciłem trochę bardziej otwory, przewierciłem błotnik i całość skręciłem krótkimi śrubami imbusowymi M5 z łbem podkładkowym i nakrętkami z podkładką, sklejając gwinty klejem anaerobowym. Wizualnie bez zastrzeżeń, technicznie mocowanie dużo solidniejsze, niż  fabryczna cienka blaszka.
Pęknięte mocowanie błotnika przedniego po naprawie - zamiast słabej blaszki typowego mocowania dwiema śrubami M5 z łbem podkładkowym dokręcony łącznik krzesełkowy.
Pęknięte mocowanie błotnika przedniego po naprawie - zamiast słabej blaszki typowego mocowania dwiema śrubami M5 z łbem podkładkowym dokręcony łącznik krzesełkowy. © Kolzwer205
Kategoria Miasto



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mmyta
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]