Info
Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 43870.26 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.23 km/h i się wcale nie chwalę.Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (łącznie z rowerem elektrycznym)
- rok 2024: ~5780 km (stan na 09.09.24)
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.
Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.
Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl
Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna
Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.
2024:
2023:
łącznie z elektrycznym: ODO: 6738,44 km AVG: 21,24 km/h TRP: 116
2022:
2021:
2020:
2019:
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Listopad12 - 10
- 2024, Październik26 - 67
- 2024, Wrzesień30 - 83
- 2024, Sierpień18 - 52
- 2024, Lipiec29 - 85
- 2024, Czerwiec27 - 79
- 2024, Maj33 - 107
- 2024, Kwiecień18 - 57
- 2024, Marzec24 - 47
- 2024, Luty16 - 50
- 2024, Styczeń4 - 12
- 2023, Grudzień6 - 8
- 2023, Listopad5 - 8
- 2023, Październik14 - 20
- 2023, Wrzesień23 - 63
- 2023, Sierpień19 - 23
- 2023, Lipiec19 - 36
- 2023, Czerwiec15 - 29
- 2023, Maj9 - 16
- 2023, Kwiecień3 - 4
- 2023, Marzec1 - 0
- 2023, Luty1 - 0
- 2023, Styczeń1 - 0
- 2022, Grudzień1 - 0
- 2022, Listopad7 - 2
- 2022, Październik7 - 6
- 2022, Wrzesień12 - 15
- 2022, Sierpień21 - 12
- 2022, Lipiec27 - 57
- 2022, Czerwiec23 - 42
- 2022, Maj27 - 63
- 2022, Kwiecień14 - 41
- 2022, Marzec23 - 47
- 2022, Luty19 - 63
- 2022, Styczeń14 - 21
- 2021, Grudzień15 - 8
- 2021, Listopad25 - 6
- 2021, Październik20 - 22
- 2021, Wrzesień20 - 19
- 2021, Sierpień18 - 19
- 2021, Lipiec22 - 55
- 2021, Czerwiec32 - 84
- 2021, Maj28 - 85
- 2021, Kwiecień30 - 72
- 2021, Marzec25 - 69
- 2021, Luty9 - 18
- 2021, Styczeń20 - 49
- 2020, Grudzień23 - 46
- 2020, Listopad33 - 78
- 2020, Październik35 - 80
- 2020, Wrzesień30 - 46
- 2020, Sierpień30 - 56
- 2020, Lipiec35 - 80
- 2020, Czerwiec35 - 35
- 2020, Maj37 - 11
- 2020, Kwiecień33 - 12
- 2020, Marzec30 - 3
- 2020, Luty25 - 4
- 2020, Styczeń20 - 1
- 2019, Grudzień20 - 0
- 2019, Listopad29 - 7
- 2019, Październik32 - 5
- 2019, Wrzesień34 - 1
- 2019, Sierpień29 - 0
- 2019, Lipiec25 - 0
- 2019, Czerwiec32 - 0
- 2019, Maj28 - 0
- 2019, Kwiecień26 - 0
- 2019, Marzec24 - 5
- 2019, Luty10 - 0
- 2019, Styczeń21 - 0
- 2018, Grudzień12 - 0
- 2018, Listopad36 - 0
- 2018, Październik19 - 0
- 2018, Wrzesień12 - 1
- 2018, Sierpień11 - 0
- 2018, Lipiec12 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj3 - 0
- 2018, Kwiecień3 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
- DST 85.44km
- Czas 04:40
- VAVG 18.31km/h
- VMAX 38.39km/h
- Temperatura 18.0°C
- Podjazdy 366m
- Sprzęt Merida Freeway 9300 Custom
- Aktywność Jazda na rowerze
Częstochowa - Blachownia - Cisie - Bieżeń - Wręczyca - Wręczyca Mała - las Kłobuck - Częstochowa
Środa, 16 października 2019 · dodano: 27.01.2020 | Komentarze 1
Kolejny dzień jazdy na "Magistralę węglową" pomiędzy Wręczycą i Kłobuckiem. Wyjazd przed godziną 7:00, poranek przywitał mnie miłym ciepłym słońcem, przed południem powoli zaczęło się chmurzyć, a następnie lekko padać. Wieczorny powrót bez deszczu i z rozpogodzeniami.AllTrails:
Navime:
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. EU07-402 podąża Magistralą węglową na południe, zbliżając się do dawnego wiaduktu kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego (tory zostały rozebrane w latach 1977-83). - To ujęcie, na którym najbardziej mi zależało, zanim jednak powstało dzień przebiegał następująco:
Częstochowa Gnaszyn, linia D29-61. EN57KM-3001 jako poc. osobowy KS 94552 relacji: Katowice - Częstochowa Osobowa mija rankiem teren stacji. W tle wygaszona ET42-016.
Blachownia, linia D29-61. Oświetlony porannym słońcem Class 66 (66014) mija teren stacji, kierując się w stronę Częstochowy.
Zalew w Blachowni, w powiecie częstochowskim ranną porą. (WIĘCEJ UJĘĆ PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)
Szlak: Wręczyca - Kłobuck, linia D29-131. "Czapajew" - ET42-010 mija wręczyckie łuki, zbliżając się do wiaduktu DW 494. Skład kieruje się w stronę Zduńskiej Woli.
Szlak: Wręczyca - Kłobuck, linia D29-131. TRAXX - E483-252 jedzie na północ Magistralą węglową, mijając Wręczycę Wielką.
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. ET41-010 podąża na południe Magistralą węglową, mijając Wręczycę Małą.
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. Škoda 59E - 182 078-6 mija Wręczycę Małą, kierując się na południe.
Droga Kłobuck - Wręczyca - las w pobliżu Wręczycy Małej, powiat kłobucki, gmina Wręczyca Wielka. (WIĘCEJ UJĘĆ PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)
Droga Wręczyca - Kłobuck - las pomiędzy Wręczycą Małą i Kłobuckiem, powiat kłobucki, gmina Wręczyca Wielka. (WIĘCEJ UJĘĆ PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)
Linia kolejowa D29-131 - "Magistrala węglowa" lub "Węglówka", punkt początkowy linii to stacja Chorzów Batory (kilometr 5.900), zaś końcowy to stacja Tczew (kilometr 498.160). Na zdjęciach szlak pomiędzy Wręczycą i Kłobuckiem z widocznym wiaduktem dawnej kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego, tory wąskotorówki rozebrano w latach 1977-1983. (WIĘCEJ UJĘĆ PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. Vectron 383 060-1 minął wiadukt dawnej kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego (tory zostały rozebrane w latach 1977-83), kierując się na południe.
Szlak: Wręczyca - Kłobuck, linia D29-131. Škoda 71E 163 026-8 "Gabrysia" mija las na pograniczu Wręczycy i Kłobucka, kierując się na północ. Skład miną nieczynny posterunek odstępowy Grodzisko.
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. TEM2-102 minęła wiadukt dawnej kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego w Kłobucku, kierując się na południe.
Szlak: Wręczyca - Kłobuck, linia D29-131. "Siódemka" - EU07-222 mija las w Kłobucku, kierując się na północ. W tle widoczny nieczynny posterunek odstępowy Grodzisko.
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. 182 107-3 mija las na obrzeżach Kłobucka, kierując się na południe. W tle widoczny nieczynny wiadukt po dawnej kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego.
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. Škoda 61E1 - 183 040-5 minęła wiadukt dawnej kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego (tory wąskotorówki rozebrano w latach 1977-1983), kierując się na południe.
Szlak: Wręczyca - Kłobuck, linia D29-131. Škody 31E1 - 181 003-5 i 181 058-9 minęły dawny posterunek odstępowy Grodzisko w kłobuckim lesie, kierując się na północ.
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. ET22 minął wiadukt dawnej kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego, kierując się na południe.
Szlak: Wręczyca - Kłobuck, linia D29-131. Škoda 59E3 - 182 115-6 minęła nieczynny posterunek odstępowy Grodzisko i zbliża się do wiaduktu dawnej kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego (tory rozebrane w latach 1977-83).
(WIĘCEJ UJĘĆ PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. 201Eo-011 zbliża się do wiaduktu danej kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego w kłobuckim lesie, kierując się na południe.
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. Vectron mija las w Kłobucku, kierując się w stronę Herbów. Skład zbliża się do dawnego mostu kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego (tory zostały rozebrane w latach 1977-83).
Po powyższym składzie zaczęło się trochę wypogadzać i po około godzinie powstało główne zdjęcie, którym rozpocząłem wpis.
Szlak: Wręczyca - Kłobuck, linia D29-131. Słowacki "łamaniec" (131 036-6 / 131 035-8) mija las w Kłobucku, kierując się na północ.
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. Lokomotywa 181 114-0 zbliża się do dawnego wiaduktu kolei wąskotorowej w kłobuckim lesie, kierując się na południe.
Las pomiędzy Kłobuckiem i Wręczycą Małą, na zdjęciu głównym i dwóch poniższych kadrach droga w kierunku wsi Grodzisko, zdjęcia wykonane obok mostu dawnej kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego. (PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE WIĘCEJ UJĘĆ).
Las w Kłobucku, powiecie kłobuckim, droga prowadząca od wsi Grodzisko do dawnego mostu kolei wąskotorowej Częstochowskiego Obszaru Rudonośnego (na mapach Google "Stary Most Zakrzew"). (PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE WIĘCEJ UJĘĆ).
Droga do Wręczycy Małej - las Kłobuck. (PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE WIĘCEJ UJĘĆ)
Leśna droga pomiędzy Kłobuckiem i Wręczycą Małą, prostopadła do torów Magistrali węglowej. (PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE WIĘCEJ UJĘĆ)
Droga prostopadła do torów Magistrali węglowej we Wręczycy Małej, powiecie kłobuckim, gminie Wręczyca Wielka.
(WIĘCEJ UJĘĆ PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)
Droga prostopadła do torów Magistrali węglowej w lesie pomiędzy Wręczycą Małą i Kłobuckiem. (PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE WIĘCEJ UJĘĆ)
Droga w pobliżu Wręczycy Małej, równoległa do torów Magistrali węglowej, powiat kłobucki, gmina Wręczyca Wielka. (WIĘCEJ UJĘĆ PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE)
Szlak: Kłobuck - Wręczyca, linia D29-131. 181 089-4 zbliża się do semaforów wjazdowych stacji we Wręczycy.
Długi Kąt - powiat kłobucki, gmina Wręczyca Wielka. Po deszczowym popołudniu, kilkanaście minut przed zachodem słońca chmury po stronie zachodniej zaczęły się rozchodzić, pozwalając na oświetlenie okolicy wyjątkowym światłem. (PO KLIKNIĘCIU W ZDJĘCIE WIĘCEJ UJĘĆ).
Kategoria Przejażdżki 60 - 100 km