Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kolzwer205 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 39073.07 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 19.06 km/h i się wcale nie chwalę.

Moja statystyka z poprzednich lat przed założeniem konta na bikestats (jeździłem już dużo wcześniej, jednak dzienne dystanse zacząłem notować dopiero od 2007 roku):
- rok 2007: 879,9 km
- rok 2008: 916,9 km
- rok 2009: 567,13 km
- rok 2010: 284,46 km
- rok 2011: 1086,27 km
- rok 2012: 1138,93 km
- rok 2013: 5128,5 km
- rok 2014: 5630,4 km
- rok 2015: 2743,96 km
- rok 2016: 2659,05 km
- rok 2017: 5038,79 km
- rok 2018: 7687,55 km (założenie konta, dodana tylko część tras)
- rok 2019-2021 - statystyki zgodne
- rok 2022: od połowy przerwa na BS, statystyka uzupełniona, wyjazdy do pracy zsumowane i dodane jako zbiorcze wpisy
- rok 2023: 6738,44 km (w trakcie uzupełniania)

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na zwykłym rowerze - 170 km.

Mój najdłuższy dzienny dystans z sakwami na rowerze elektrycznym - 181 km.

Mój fotoblog: kolzwer205.flog.pl

Kolejowe zdjęcia zamieszczam również na stronach:
rail.phototrans.eu
Ogólnopolska Galeria Kolejowa
Częstochowska Galeria Komunikacyjna


Darmowe fotoblogi



Moje rowerowe początki klik
Więcej o mnie.

2024: button stats bikestats.pl
2023: button stats bikestats.pl
2022: button stats bikestats.pl
2021: button stats bikestats.pl
2020: button stats bikestats.pl
2019: button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Kolzwer205.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 3.30km
  • Czas 00:14
  • VAVG 14.14km/h
  • VMAX 28.73km/h
  • Temperatura -4.0°C
  • Sprzęt Gazelle Orange C8
  • Aktywność Jazda na rowerze

Żarki Letnisko - pociąg - Częstochowa Raków

Piątek, 24 stycznia 2020 · dodano: 25.01.2020 | Komentarze 0

Na początku wymiana mostka, który uległ uszkodzeniu w święta Bożego Narodzenia i transport roweru do Częstochowy. W domu dodatkowo montaż zakupionych w połowie grudnia wkładek antyprzebiciowych do opon marki Tannus. Zdecydowałem się na nie, ponieważ oprócz tego, że oddalają dętkę od zewnętrznej części opony pozwalają również kontynuować jazdę z prędkością 15 km/h po jej przebiciu. Dla mnie to ważny aspekt podczas dojazdów do pracy, bo gdy zdarzy się przebicie nie ma czasu na wymianę w trasie, tym bardziej w rowerze miejskim.
Cały serwis zajął mi około dwie godziny - montaż wkładek, czyszczenie i smarowanie łańcucha, czyszczenie osłony i tylnej piasty w okolicy napędu oraz wymiana zardzewiałej już odrobinę śruby naciągu linki tylnego hamulca rolkowego. Na początku trochę namęczyłem się z równym ułożeniem dętki we wkładce i włożeniem całości do opony, ale to kwestia wprawy, bo z drugim kołem poszło dużo szybciej. Wkładka zajmuje ponad połowę objętości opony, drugą część stanowi dętka, na nieobciążonym rowerze nie da się zauważyć, że dętka nie jest napompowana. Wydaje mi się, że na równym asfalcie w razie przebicia będzie można pocisnąć lekko ponad 20 km/h, oczywiście zależy to od wagi użytkownika, mam jednak nadzieję pojeździć jak najdłużej, zanim będę to sprawdzał po przebiciu.

Zakładanie wkładki antyprzebiciowej Tannus do Gazelle © Kolzwer205
Kategoria Do rodziny, Miasto



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy. Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa knree
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]